Jeg har nu haft min vortech mp10 i ca 5 mdr. og nu er det begyndt at larme meget

[video][/video]
Nej du har ret i jeg ikke kan holde det ud når man sider i en sofa 2 meter væk, men kan bare ikke undvære den, da det er min hoved pumpe hvad angår cirkulationPeters1 skrev:Den støj kan man da ikke leve med, så den ville jeg absolut levere tilbage.. Hvis ikke den er ældre er der jo også garanti på endnu;-)
Det lyder ikke godt, Vil helt sikkert smide den tilbage til forhandler, og bed om en låne.Jesperctc skrev:ja okay, det tro jeg vil prøve så.
Okay vil jeg lige prøve også så, for det er ved Joachim jeg har købt denclassie skrev:Købte 2 stk hos Petsupply, den ene havde samme fejl. Sendte et film/lydklip til Joachim og han sendte en ny motor inden jeg sendte den anden retur. Se det er service!
Jeg siger mange tak, vender lige tilbage hvis jeg for brug for det.apfolmer skrev:Jeg har en sprit ny ReefStream5000 liter/time du må låne imens ,hvis du skal undvære din egen under rep/service.
classie skrev:Købte 2 stk hos Petsupply, den ene havde samme fejl. Sendte et film/lydklip til Joachim og han sendte en ny motor inden jeg sendte den anden retur. Se det er service!