What to do..?

Forum for snak om fisk, bløddyr og lignende.
Besvar
Brugeravatar
Slingerskæv
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
14
Postnummer: 5220 Odense SØ
Saltvand siden?: 2010

What to do..?

Indlæg af Slingerskæv »

Jeg har nu fået startet min nye cube op og skal til at finde ud af hvad jeg skal putte i den.. Den er på 151 L og 50 L sump..
:f2: :f3:
Den store drøm er følgende:
2 klovnfisk (fra mit nuværende, kan derfor ikke udelades)
1 Scooter Blenny
1 hugo
1 seksstribet gylte
1 Flammekejser
2 danebrogsrejer
1 Stenopus hispidus
1 Wurdemani

Det er sikkert alt alt for meget.. Men lad mig høre hvad i synes, og kom evt. med nogle spændende forslag, der er helt sikkert meget jeg ikke har tænkt på.. Det skal bare være forholdsvis begyndervenligt.. :Peace:

Ellers rigtig god weekend til alle derude!
Senest rettet af Slingerskæv fre 22. jul 2011 11:28, rettet i alt 1 gang.
Henrik
I indsamlingsfasen til nyt saltet eventyr.
Brugeravatar
chrislolk
Rev haj
Rev haj
Reactions:
14
Postnummer: 5750 Ringe
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: Ringe

Re: What to do..?

Indlæg af chrislolk »

Lyder som et rigtigt fedt projekt! :GO

Billeder???

Tror nu ikke bestanden er for høj - men jeg ville dog undlade kirurgen. Det er også min store drøm, men vi må jo nok erkende, at vores baljer ikke er store nok til deres svømmebehov. I stedet kan jeg klart anbefale en Pseudocheilinus hexataenia. En utrolig charmende fisk, som også er meget svømmeglad og som trives fint i vores "små" baljer. Bare mine tanker!

Ellers synes jeg det lyder til, det kunne blive rigtig fedt!
Med venlig hilsen
Christopher Lolk Andersen
Brugeravatar
Slingerskæv
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
14

Indlæg af Slingerskæv »

En fornøjelse med et positivt indlæg.. :K
Du har nok ret i af kirugen er lidt for krævende, men jeg havde faktisk helt glemt den seksstribede.. Det er et godt bytte synes jeg.. :GO
Billeder skal der nok komme, de er taget helt fra dag 1 af, jeg skal bare have taget mig sammen til at få lavet tråden en dag.. Har ferie i uge 32, så måske der..
Så sent som i aftes begyndte jeg at male "låget", så det er stadig et projekt i bevægelse.. :biggrin:
Henrik
Brugeravatar
8220
Foxface
Foxface
Reactions:
14
Postnummer: 8220 Brabrand

Indlæg af 8220 »

chrislolk skrev:Lyder som et rigtigt fedt projekt! :GO

Billeder???

Tror nu ikke bestanden er for høj - men jeg ville dog undlade kirurgen. Det er også min store drøm, men vi må jo nok erkende, at vores baljer ikke er store nok til deres svømmebehov. I stedet kan jeg klart anbefale en Pseudocheilinus hexataenia. En utrolig charmende fisk, som også er meget svømmeglad og som trives fint i vores "små" baljer. Bare mine tanker!

Helt enig, det ville nok desværre hurtigt være for småt til en kirug, de bruger meget plads når de rigtig folder sig ud :f2:

Jeg ville nok heller ikke smide en Hugo i, jeg ved ikke helt om der vil være nok algevækst til at føde en hugo.

Her er et link med nano fisk der ikke kræver det vild i plads til lidt inspiration http://www.liveaquaria.com/product/aqua ... ?c=15+2124
Jeg har selv et par klovne gobyer, de er rigtig sjove at betragte og kræver ikke det vilde mht pladsen
Brugeravatar
Slingerskæv
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
14

Indlæg af Slingerskæv »

8220 skrev:
chrislolk skrev:Lyder som et rigtigt fedt projekt! :GO

Billeder???

Helt enig, det ville nok desværre hurtigt være for småt til en kirug, de bruger meget plads når de rigtig folder sig ud :f2:

Jeg ville nok heller ikke smide en Hugo i, jeg ved ikke helt om der vil være nok algevækst til at føde en hugo.

Her er et link med nano fisk der ikke kræver det vild i plads til lidt inspiration http://www.liveaquaria.com/product/aqua ... ?c=15+2124
Jeg har selv et par klovne gobyer, de er rigtig sjove at betragte og kræver ikke det vilde mht pladsen
Så prøver vi med en opdateret liste :K :

2 klovnfisk (fra mit nuværende, kan derfor ikke udelades)
1 Scooter Blenny
2 Gobiodon Histrio (green Clown Goby)
1 seksstribet gylte
1 Flammekejser
2 danebrogsrejer
1 Stenopus hispidus
1 Wurdemani
Henrik
Brugeravatar
Slingerskæv
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
14

Indlæg af Slingerskæv »

Opdateret liste.. :GO
Henrik
Besvar

Tilbage til "Fisk og bløddyr"