I løbet af en uges tid udkommer der en mere detaljeret plan for turen, der er fastsat til 1. oktober.
Hilsen Bjørn Heeger Jensen. Lægelige råd gives: send PB til mig Boyu 128 L RSM 250 m. LED og Deltec MC500 Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Min foreløbige circatidsplan for 1. oktober ser sådan ud:
fra Århuskl. 07
opsamling Fredericia kl 09
Hamburg kl 13
fra Hamburg kl 16
til Fleggaard kl 18 (indkøb, spisepause etc.)
fra Fleggaars kl 20
Fredericia kl 22
Århus kl 24.
Bussen til 50 personer koster 15.400,- inkl. moms hvis tidsplanen holder. Ellers koster det ekstra 700,- kr. pr. påbegyndt time.
Det har været et ret stort arbejde at få dette stablet på benene.
Jeg vil bede "østdanskerne" selv arrangere transport til Fredericia, f.eks. i form af tog, bus, samkørsel eller andet.
Der vil snarest udkomme en tilmeldingstråd med reservation og betalingsoplysninger.
Tilmelding bliver bindende efter betaling, således ingen refusion ved udeblivelse af den ene eller anden grund.
Hvis turen derimod viser sig ikke at kunne afvikles, får man selvfølgelig sine penge tilbage.
Hilsen Bjørn Heeger Jensen. Lægelige råd gives: send PB til mig Boyu 128 L RSM 250 m. LED og Deltec MC500 Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Synes det et fint initiativ dog synes jeg det er lidt for mange penge at bruge for at kører til Hamburg når vi skal påregne bus-bro-benzin og så tilsvarende det samme for at komme hjem. Tror desværre det er meget billigere at kører 4 i en bil eller samle folk i en minibus når det er fra denne side af
DDT2 skrev:Synes det et fint initiativ dog synes jeg det er lidt for mange penge at bruge for at kører til Hamburg når vi skal påregne bus-bro-benzin og så tilsvarende det samme for at komme hjem. Tror desværre det er meget billigere at kører 4 i en bil eller samle folk i en minibus når det er fra denne side af
Mvh. Kenneth
Hej Kenneth
Forståeligt nok
Det kunne ellers være hyggeligt
Det har desværre oversteget min kapacitet at arrangere turen med opsamling i hele landet - så derfor denne løsning.
Der kommer snart en tilmeldings- og betalingstråd til de interesserede
Hilsen
Bjørn
Fuld forståelse for det og også flot arbejde med det. Bare prismæssigt det løber for meget op for os andre plus tiden efter min mening.
Hvis det bliver til noget så husk at tage nogle billeder af turen, så vi kan se hvad vi går glip af
DDT2 skrev:Fuld forståelse for det og også flot arbejde med det. Bare prismæssigt det løber for meget op for os andre plus tiden efter min mening.
Hvis det bliver til noget så husk at tage nogle billeder af turen, så vi kan se hvad vi går glip af
ja enig som turen er skruet sammen nu blir den heller ikke aktuel for mig
Carsten skrev:Dem fra Sjælland, kunne vel blot samle sig i et par biler, og så mødes med jyderne dernede
Nemlig Carsten.. det kan vel ikk være så svært at fylde et par biler og så bliver det ikk så dyrt:-) vi fra odense skal også kører til fredericia men ved godt det er noget billigere men saml nogle stykker så kan det nemt svare sig!
Syntes bjørn har gjort et mega fint arbejde!
MVH
Aquascaper 900 akvarie(182L) GHL Profilux 4, KH Director, Doser 2.1SA, 2x Rossmont MX 11600, 2x AI Hydra 26HD, Reefbot, Tunze 9012 DC skummer, H2ocean P4 Pro Doser, Tunze Osmolator, Mastertronic.
1 stk endags billet Rødby-Püttgarten koster iøjeblikket 600 kroner, og der er ca 600 kilometer frem og tilbage.
Det giver 300 kroner pr. stk. hvis man er 4 i bilen.
Carsten skrev:1 stk endags billet Rødby-Püttgarten koster iøjeblikket 600 kroner, og der er ca 600 kilometer frem og tilbage.
Hej Carsten.
Fint forslag til østdanskerne
Det er da bedre end ingenting at vi kunne mødes dernede
Er du mand for at forene disse folk fra øen?
Carsten skrev:1 stk endags billet Rødby-Püttgarten koster iøjeblikket 600 kroner, og der er ca 600 kilometer frem og tilbage.
Hej Carsten.
Fint forslag til østdanskerne
Det er da bedre end ingenting at vi kunne mødes dernede
Er du mand for at forene disse folk fra øen?
Desværre nej!
Er muligvis på studietur på det tidspunkt
bhjensen skrev:bump - håber alle interesserede har set det
Jeg synes det lyder som en fin ide.
Kan godt være man kunne gøre det billigere/smartere på anden måde ved at køre selv osv, men jeg synes da en bustur med alle saltvandsnørderne herinde fra lyder som en fantastisk ide!
Jeg skal da med
bhjensen skrev:bump - håber alle interesserede har set det
Jeg synes det lyder som en fin ide.
Kan godt være man kunne gøre det billigere/smartere på anden måde ved at køre selv osv, men jeg synes da en bustur med alle saltvandsnørderne herinde fra lyder som en fantastisk ide!
Jeg skal da med
Det glæder vi os til
Hold øje med tilmeldingstråden der nok snart udkommer
Vil turen stadig blive til noget, hvis der nu kun er 25 tilmeldte? og vil de 15.400 så blive fordelt på de 25 personer?
Nej så vil der blive noget med en mindre og billigere bus;-) men alt det kommer der vidst mere om når tilmeldingen siden er oprettet så ved Bjørn mere hvad der skal ske osv
MVH
Aquascaper 900 akvarie(182L) GHL Profilux 4, KH Director, Doser 2.1SA, 2x Rossmont MX 11600, 2x AI Hydra 26HD, Reefbot, Tunze 9012 DC skummer, H2ocean P4 Pro Doser, Tunze Osmolator, Mastertronic.
Så er jeg ved at lægge sidste hånd på værket vedr. tilmeldings/betalings-tråden, der vil udkomme inden længe.
Mangler lige et par småoplysninger fra den tyske shop og busselskabet.
Hold øje med tråden her, hvor det vil blive meddelt når den er klar
Om lidt udkommer tilmeldings-tråden til Hamburg-turen 1. oktober
Tilmeldingstråden bliver benævnt: "Tilmelding til Hamburgtur"
Vil gerne have tilmeldingerne så hurtigt som muligt, og senest 15. august
Håber på forståelse for disse praktiske foranstaltninger
Har iøvrigt lige fået oplyst at 50-personers-bussen er reserveret til os d. 1. oktober. En mindre bus til f.eks 18 personer vil kun blive marginalt billigere.
Mvh Bjørn
bhjensen skrev:Om lidt udkommer tilmeldings-tråden til Hamburg-turen 1. oktober
Tilmeldingstråden bliver benævnt: "Tilmelding til Hamburgtur"
Vil gerne have tilmeldingerne så hurtigt som muligt, og senest 15. august
Håber på forståelse for disse praktiske foranstaltninger
Har iøvrigt lige fået oplyst at 50-personers-bussen er reserveret til os d. 1. oktober. En mindre bus til f.eks 18 personer vil kun blive marginalt billigere.
Mvh Bjørn
Ok det er bare med at få så mange som muligt med så det bliver en god pris;-) har du nogen ide om hvor mange da der har "tilmeldt" sig?
MVH
bhjensen skrev:
Ok det er bare med at få så mange som muligt med så det bliver en god pris;-) har du nogen ide om hvor mange da der har "tilmeldt" sig?
MVH
Tilmeldingstråden er kun få timer gammel, men nu er vi da en håndfuld - så mon ikke der kommer "lidt" flere med tiden.
Spred gerne rygtet
butikken var vel på størelse med en almindelig dyrehandel, som så var delt på midten, med saltvand på den ene side og ferskvand på den anden.
synes også de har et udemærket udvalg af fisk, der var i hvert mange
Synes nu enlig ikke det er voldsomt dyrt der, prisen ligger omkring det samme som i de danske butikker vil jeg tro.
UPDATE 4/8/11:
Det har vist sig ikke at være muligt at fremskaffe en lager- og prisliste der reelt vil være gældende til den 1. oktober, hvor turen er planlagt.
Antallet af tilmeldinger på nuværende tidspunkt er ikke stort nok til at fylde en større eller mindre bus.
Jeg vil anmode om at evt. interesserede tilmelder sig snarest af hensyn til forhandlerens mulighed for at arrangere noget specielt for os.
Hvis ikke vi bliver nok deltagere, kan vi enten aflyse det hele, eller måske bedre arrangere en mindre tur i private køretøjer??
Alle der allerede har indbetalt, vil selvfølgelig få PB om ønske vedr. tilbagebetaling eller andre forslag...
Hilsen
Bjørn