Min røde buubletip har stået flot siden den kom i. Igår besluttede den sig får at trække sig helt sammen og shit tænker jeg - nu er den på flyttetur så jeg slukker lidt pumper. Til morgen står den fint igen som intet er sket.
Nu dog står jeg og kigger på den og opdager den har et mega hul i midten af sig - tentaklerne er fint ude og ser godt ud som aldrigt før!
Er den ved at dele sig og det er derfor der er det store hul i midten (det er ikke bare munden der er blevet stor - der er virkeligt et hul igennem på nok 1 x 5 cm) ?
Please see pics - og sorre for en klovnfisk der ikke gad flytte sig.
Alle værdier er lige i skabet - dog er ca og mg lidt højt.
Anemone der deler sig eller hvad?
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2010
Anemone der deler sig eller hvad?
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
- pernoe1
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Hillerød
Re: Anemone der deler sig eller hvad?
Hejsa.
Nu kan jeg ikke huske om det ikke er en af mine "aflæggere", men sådan så min også ud inden den delte sig i 4...
"Fødderne" spreder sig og trækker anemonen fra hinanden, ser super syret ud
)
Mange hilsner
Christian
Nu kan jeg ikke huske om det ikke er en af mine "aflæggere", men sådan så min også ud inden den delte sig i 4...
"Fødderne" spreder sig og trækker anemonen fra hinanden, ser super syret ud

Mange hilsner
Christian
- Fyensgade
- Foxface
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2200 København N
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Kbh N
Det ligner da i hvert fald en deling.. Nice! Jeg melder mig allerede nu gerne som køber hvis du på et tidspunkt skal af med et anemonefrag 

...og 27L Softies fragmentakvarium
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2010
Ja det ser her til aften ud som om at der er ved at komme en aflægger! Jeg er super glad! Endnu et bevis på at baljen bare kører derud af!
Hvis du har lidt grøn anemone Søren kan vi jo evt lave en byttehandel hvis din smider noget sf sig?
Hvis du har lidt grøn anemone Søren kan vi jo evt lave en byttehandel hvis din smider noget sf sig?
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...