tobi100000 skrev:StarF skrev:problemet med sumpen er, det ind imellem har taget overhånd. Der er for meget lort der inde, inc din tæl til en million tråd, som nok tager prisen som den dummeste tråd nogen sinde oprettet på et forum!
kom sumpen ikke frem i mit rss feed, så var jeg lige glad!
Vil bare lige tilføje at sumpen nok er den eneste tråd hvor man kan poste sådan nogle ting da det jo er for alt der ikke kun behøver at være med hobbyen at gøre. Og syntes godt at når vi har en tråd udenfor hobbyen så kan vi vel godt bruge den til lidt "sjov". Man styrer jo selv hvad man går ind på, og er det ikke noget for en så er der en fin lille tilbage knap.

lortet forstyrre jo i mit rss feed!
Brian C skrev:@starf
nu er det ikke den eneste tælletråd der er oprettet, så at kalde den for den dummeste, er da lige en tand for groft...
jeg kunne nu også komme på en del flere tråde jeg finder dummere, end den...
fordi der kommer en tråd en gang imellem der ikke passer i din smag, så er der igen grund til at få den tone på
jeg gider ikke deltage i tælletråde, men så er de så enkelt, jeg springer dem bare over, og hidser mig ikke op over det, eller kalder det for de dummeste tråde etc.
Det største problem, er jo bare at det lort dukker op i rss feeds osv, man burde fjerne sumpen fra det. Da det jo dybest set ikke har en skid med hobbyen at gøre. Det er også en af grundene til, siden er blevet for useriøs at der ind imellem kommer for meget lort der i. Der er mange kloge folk, der ikke gider bruge dette forum pga dette.
og jeg er langt fra hidsig, jeg mener bare det ødelægger siden i sidste ende.