Heysan
Starter snart mit gamle 58 liters boyu op igen - denne gang for at få dem til at lave børn...
Så...
58 liters akvarium med to klovne og sten. Ingen koraller, måske et par turbo snegle til at rydde op.
Hvor mange kg sten er nok? 6 kg? Belastningen er vel ikke så høj med blot to oscellaris?
Pft
Hvor mange kg sten til 58 l og 2 klovne...
-
nielsk
- Jeg støtter Saltvandsforum.dk

- Reactions: 364
- 19
- Postnummer: 8520 Lystrup
- Saltvand siden?: 2006
Re: Hvor mange kg sten til 58 l og 2 klovne...
Det kommer jo an på kvaliteten af dine sten, hvor porøse og hvor indkørte. Dit spørgsmål svarer til : hvor stor en motor skal der i en toyota hvis vi kører 2 personer (-;
Hvis du fanger levende mysis til foder ( højsæson nu ) sætter dine occelaris med garati hurtigere rogn og foderet sviner ikke så meget hvis du slukker pumperne 30 min mens de æder op.
Hvis du fanger levende mysis til foder ( højsæson nu ) sætter dine occelaris med garati hurtigere rogn og foderet sviner ikke så meget hvis du slukker pumperne 30 min mens de æder op.
SPS : Stability provides succes
- MSN8200
- Foxface

- Reactions: 0
- 15
- Postnummer: 8200 Århus N
- Saltvand siden?: 2010
- Geografisk sted: Århus N
Re: Hvor mange kg sten til 58 l og 2 klovne...
Hvordan fanger jeg mysis?
Jeg har ikke klovnene endnu, og skal nok også først have kørt akvariet ind. Derfor går der nok lidt tid endnu.
PS jeg kører ikke selv Toyota, men jeg tror godt jeg kan fange din analogi
Jeg har ikke klovnene endnu, og skal nok også først have kørt akvariet ind. Derfor går der nok lidt tid endnu.
PS jeg kører ikke selv Toyota, men jeg tror godt jeg kan fange din analogi
Venlig hilsen
Martin - Århus N

180 liter nedlagt
Martin - Århus N

180 liter nedlagt