Undskylder...
- Brian C
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Fredericia
Re: Undskylder...
det kigger jeg på, har allerede taget kontakt til et par stykker... og hjælper det ikke, så er der vel ikke andet for end at tage over og tage en snak med CW
om ikke det snart var på tide at få denne sag ud af verdenen
om ikke det snart var på tide at få denne sag ud af verdenen
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
-
- Rev Rokke
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 4800 Nykøbing Falster
- Saltvand siden?: 2010
Jeg bruger DKS (dansk kreditorService A/S) i mit firma. De kører også ud.
- Brian C
- Rev haj
- Reactions:
- 17
Er noteret...
@Wondersurfer
jeg morede mig lidt inde på amino, da der osse blev omtalt en metode med "store tatoverede fyre" som værende ret effektiv
det var sådan en jeg kunne forvente herinde, men ikke sådan et sted
@Wondersurfer
jeg morede mig lidt inde på amino, da der osse blev omtalt en metode med "store tatoverede fyre" som værende ret effektiv
Mvh. Brian
- Han$en
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2990 Nivå
- Saltvand siden?: 2006
Du ringer bareBrian C skrev:Er noteret...
@Wondersurfer

[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic[/center]
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic[/center]
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE
ja det sker de mystiske ting på amino, bare søg på parterapeuten 

288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
- Brian C
- Rev haj
- Reactions:
- 17
Slut!
Da Casper (CW) ikke svarer på mails, eller lign. tillader jeg mig at starte en ny tråd, for nu gider jeg ikke lege mere... no more Mister Nice Guy
og Casper ser du denne tråd... så kort og godt, jeg er ikke interesseret i undskyldninger kun mine 3500,-
Da Casper (CW) ikke svarer på mails, eller lign. tillader jeg mig at starte en ny tråd, for nu gider jeg ikke lege mere... no more Mister Nice Guy
og Casper ser du denne tråd... så kort og godt, jeg er ikke interesseret i undskyldninger kun mine 3500,-
Mvh. Brian
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 6700 Esbjerg
- Geografisk sted: Esbjerg/Nordsøen
- Kontakt:
Brian C skrev:Slut!

Jeg havde ikke selv været så tolerant og udvist den tålmodighed, som du har!!! Held og lykke.....
VH
Søvnig

Journalist på www.andeposten.dk
- Chrissy62
- Rev haj
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 4780 Stege
- Saltvand siden?: 2011
- Geografisk sted: Stege
Det er ikke for at vade i såret, men det undrer mig meget, hvordan en enkelt person herinde kan skylde så mange en masse penge;)
Mig bekendt, når man handler med hinaden har man cash med, og betaler ved levering, sådan foregår det jo også i forretninger, og ved alle handler man laver, det være sig Den Blå Avis o. lign.
Jeg er altså lidt nysgerrig på, hvordan det kan være, at I der har penge til gode, har udleveret varer uden at få betaling med det samme?
Mig bekendt, når man handler med hinaden har man cash med, og betaler ved levering, sådan foregår det jo også i forretninger, og ved alle handler man laver, det være sig Den Blå Avis o. lign.
Jeg er altså lidt nysgerrig på, hvordan det kan være, at I der har penge til gode, har udleveret varer uden at få betaling med det samme?
Mvh
Christina Frisdahl Faurbye
Møn Rev: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=2&t=44299&p=434032#p434032
Månedens akvarie september 2013: viewtopic.php?f=138&t=62205
Møn Rev: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=2&t=44299&p=434032#p434032
- Brian C
- Rev haj
- Reactions:
- 17
fordi brugerne herinde i de fleste tilfælde er mennesker man kan have tillid til, så bliver der lavet aftaler, og uanset hvad kan der opstå problemer når der bliver handlet pr postChrissy62 skrev:Det er ikke for at vade i såret, men det undrer mig meget, hvordan en enkelt person herinde kan skylde så mange en masse penge;)
og jeg har kun to gange haft problemer med manglende betaling, den ene gang var et lille hint herinde nok, denne gang skal der en del mere til
btw du må ikke sammenligne dette forum med DBA, Gul&gratis samt butikker, mange af os kender hinanden på et mere privat plan

Mvh. Brian
- Chrissy62
- Rev haj
- Reactions:
- 14
Okay, men det ville jeg nok alligevel bare ikke gøre, selvom jeg kendte folk personligt;)
Jeg har været ude nu at handle med flere herindefra, for at købe koraller, og altid har jeg haft cash med. Hvis jeg kom for at købe koraller og så sagde; ved du havd, jeg har ikke lige pengene med idag, men jeg sætter dem ind på din konto imorgen - så tror jeg ærligt talt at de fleste ville sige, ærgerligt, kammerat, men så bliver der ingen handel, og sådan ville jeg også selv reagere;)
Noget andet er, hvis man bytter varer, men her kommer man også med den ting man har aftalt at bytte med;)
Nu skriver du sendes med posten. Igen hører jeg nok til den forsigtige type, så jeg ville aldrig turde købe noget sendt over posten fra en privatperson, da der ingen garantier gives, for at jeg får varen, når jeg har indbetalt pengene på forhånd. Varen kunne være "død", ødelagt eller bare ikke dukke op;)
Så I kan se, hvis jeg skal købe fra privatpersoner så kommer jeg selv på besøg og har pengene i hånden og modtager min vare med det samme. På den måd eser man jo også om varen er i god stand, uanset om det er fisk eller koraller;)
Så det er måske fordi jeg har den holdning jeg har, at det er mig helt fremmed;)
Jeg har været ude nu at handle med flere herindefra, for at købe koraller, og altid har jeg haft cash med. Hvis jeg kom for at købe koraller og så sagde; ved du havd, jeg har ikke lige pengene med idag, men jeg sætter dem ind på din konto imorgen - så tror jeg ærligt talt at de fleste ville sige, ærgerligt, kammerat, men så bliver der ingen handel, og sådan ville jeg også selv reagere;)
Noget andet er, hvis man bytter varer, men her kommer man også med den ting man har aftalt at bytte med;)
Nu skriver du sendes med posten. Igen hører jeg nok til den forsigtige type, så jeg ville aldrig turde købe noget sendt over posten fra en privatperson, da der ingen garantier gives, for at jeg får varen, når jeg har indbetalt pengene på forhånd. Varen kunne være "død", ødelagt eller bare ikke dukke op;)
Så I kan se, hvis jeg skal købe fra privatpersoner så kommer jeg selv på besøg og har pengene i hånden og modtager min vare med det samme. På den måd eser man jo også om varen er i god stand, uanset om det er fisk eller koraller;)
Så det er måske fordi jeg har den holdning jeg har, at det er mig helt fremmed;)
Mvh
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 6950
jeg har nu handlet mange gange her på forummet, som både køber og sælger og har altid handlet efter, at når pengene er tilgået min konto sælgers, sendes varen. Jeg har også selv indbetalt, og så er varen blevet sendt bagefter til mig - aldrig problemer med det. For os der bor i det vestlige er det tit en meget lang og kostbar køretur, hvis man skal køre efter det og betale ved levering, men den dag, det eventuelt går galt, vil jeg da huske Chrissy61's indlæg
Chrissy61: Ville du også køre til Ringkøbing for at købe en teknisk dippedut???
Levende handles ved fremmøde, men teknik???
Chrissy61: Ville du også køre til Ringkøbing for at købe en teknisk dippedut???
Levende handles ved fremmøde, men teknik???
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
- Chrissy62
- Rev haj
- Reactions:
- 14
Jerslev: Jeg er jo ny i faget, så det kan være min mening ikke tæller, fordi jeg mangler erfaring, men jeg tror generelt, at jeg bedst kan lide at handle ved fremmøde, så kan man selv se varen, og er det teknik, kan man vurdere, om teknikken er iorden, ikke rustet eller andre maskindele der måske er for gamle osv.
Og så kommer vi til det kildne spørgsmål om at handle fra øst til vest. Jeg bor jo i vest og beklager hele tiden alle de dejlige koraller og fisk der sælges i øst, for jeg tager ikke bilen og kører til Jylland for at købe en fisk eller koral eller teknik, men jeg kører gerne langt her på Sjælland;)
Så skal jeg handle i Jylland vil det være i forbindelse med en ferie eller besøg derovre, hvor jeg på hjemvejen kører forbi den jeg har aftalt at handle med, så ja, til fremmøde og nej til post;) Men det er så bare mig;)
Og så kommer vi til det kildne spørgsmål om at handle fra øst til vest. Jeg bor jo i vest og beklager hele tiden alle de dejlige koraller og fisk der sælges i øst, for jeg tager ikke bilen og kører til Jylland for at købe en fisk eller koral eller teknik, men jeg kører gerne langt her på Sjælland;)
Så skal jeg handle i Jylland vil det være i forbindelse med en ferie eller besøg derovre, hvor jeg på hjemvejen kører forbi den jeg har aftalt at handle med, så ja, til fremmøde og nej til post;) Men det er så bare mig;)
Mvh
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 6700 Esbjerg
- Geografisk sted: Esbjerg/Nordsøen
- Kontakt:
Chrissy62 skrev:Okay, men det ville jeg nok alligevel bare ikke gøre, selvom jeg kendte folk personligt;)
Jeg har 2 gange handlet hvor køber ikke lige havde fået penge med. Aligevel er har de fået tingende med hjem og pengene er kommet ind på min konto et par dage efter. Jeg har også nogen gange sendt en pakke af sted, samme dag som køber melder at han har flyttet pengene og hver gang er pengene, ganske rigtigt, dukket op.
De fleste der handler herinde på SF kender jo nok også konsekvensen ved at fuske - tråde som denne her bliver oprettet og man bliver hængt ud, hvilket de færreste nok ikke har lyst til.
Som Brian C siger, så kender vi jo hinanden på på et eller andet plan og jeg tror det en af grundene til at vi sjældent ser tråde som den her.
VH
Søvnig

Journalist på www.andeposten.dk
-
- Foxface
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 5874 Hesselager
- Saltvand siden?: 2010
Jeg var i Jylland og købe koraller ved én herinde og havde ikke penge nok med, da jeg mente at der skulle nogle ekstra med hjem i forhold til forventet. Sælgeren tilbød mig at jeg bare kunne tage dem med hjem og så overføre pengene når jeg kom hjem, men jeg tilbød i stedet at jeg kørte bagefter ham til den nærmeste hæve-automat. Jeg hævede pengene til ham og han havde pengene med det samme... Det syntes jeg er mest reelt.!
Vedr. køb salg over post... ingen penge, ingen forsendelse.! Jeg betaler selv forud når jeg køber, det samme gør folk her, hvis de vil købe noget af mig.
Sidst nogen skyldte mig penge, solgte jeg gælden for 1/6 af udestående.!
Vedr. køb salg over post... ingen penge, ingen forsendelse.! Jeg betaler selv forud når jeg køber, det samme gør folk her, hvis de vil købe noget af mig.
Sidst nogen skyldte mig penge, solgte jeg gælden for 1/6 af udestående.!
Med venlig hilsen
Kenneth
Jeg startede med ingenting og har da det meste endnu.!!
Kenneth
Jeg startede med ingenting og har da det meste endnu.!!
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 3230 Græsted
- Saltvand siden?: 2007
Brian, jeg har sendt dig en besked...
Jeg har to personer fra dette forum jeg har udestående med, resten der blander sig har jeg intet at skulle diskutere noget med.
Da udviklingen af denne tråd har taget en ond drejning, vil jeg bede admin om at lukke denne tråd og det mellemværende jeg har
med Brian og Castillo, det tager vi sammen fra nu.
Er ikke ude på at snyde nogen, men ingen af jer kender til hvordan mit liv er pt. og hvor svær en økonomisk situation jeg er i.
Jeg har to personer fra dette forum jeg har udestående med, resten der blander sig har jeg intet at skulle diskutere noget med.
Da udviklingen af denne tråd har taget en ond drejning, vil jeg bede admin om at lukke denne tråd og det mellemværende jeg har
med Brian og Castillo, det tager vi sammen fra nu.
Er ikke ude på at snyde nogen, men ingen af jer kender til hvordan mit liv er pt. og hvor svær en økonomisk situation jeg er i.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
men så spil med åbne kort over for dem du skylder, så slipper du får vi gribbe blander os
BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 3230 Græsted
- Saltvand siden?: 2007
Jeg har spillet med åbnekort hele vejen igennem... Men man kan sku ikke se ind i fremtiden
Desuden er det jo heller ikke sådan at der slet ikke er betalt noget - har overholdt betalinger indtil jeg ikke længere havde mulighed for at betale. Her fik Brian besked og jeg skrev til ham at jeg nok skulle betale ham. Det har ALDRIG været meningen at Brian og Castillo ikke skulle få deres penge...
Faktisk er jeg en bund ærlig person, men herinde på dette forum får man godt nok ørene i maskinen og bliver trådt på når man allerede ligger ned - tak for det

Faktisk er jeg en bund ærlig person, men herinde på dette forum får man godt nok ørene i maskinen og bliver trådt på når man allerede ligger ned - tak for det

- Brian C
- Rev haj
- Reactions:
- 17
Casper jeg har læst din besked, og da du er en bund ærlig person, synes jeg vi skal spille med åbne kort, og holde det i denne tråd, som ikke bør lukkes
så har folk også mulighed for at se, at du er villig til at finde en løsning, og ikke er ude på at tørre folk
MEN!!!! jeg vil venligst henstille folk til at undgå mudderkastning
og har selvfølgelig forståelse for din situation... MEN!
grunden til at jeg reagerer som jeg gør, er, at du hver gang fortæller du HAR overført, også, når jeg har spurgt 1-2 døgn efter...
når så pengene burde være gået ind på kontoen, efter godt 3-4 døgn er der ikke kommet noget, og først når jeg begynder at blive lidt bidsk og rykker efter pengene, kommer der besked om at banken har tilbageført dem
fulgt af én eller anden undskyldning
Selvfølgelig kan man komme ud for uforudsete problemer, som påvirker ens økonomi i negativ retning...
Men det mindste man kan gøre, er at tage fat i den/dem man skylder penge for at finde en løsning, FØR vedkommende selv rykker for sit tilgodehavende.
Hvis man intet gør, bliver folk sq sure, jeg gør i hvertfald, og små afdrag, der bliver overholdt er bedre end store afdrag, der ikke kan overholdes.
Kort sagt, havde du nu kontaktet mig før pengene skulle være forfaldne, og bedt om at få beløbet hakket op i mindre stykker, havde jeg været villig til det.
lige nu er jeg mildt sagt sur, for det er trods alt en god slat penge jeg har til gode... og de mangler i mit budget
men jeg vil bede dig overveje en afdragsstørrelse, du med sikkerhed kan overholde, så tager vi den derfra
så har folk også mulighed for at se, at du er villig til at finde en løsning, og ikke er ude på at tørre folk
MEN!!!! jeg vil venligst henstille folk til at undgå mudderkastning
og har selvfølgelig forståelse for din situation... MEN!
grunden til at jeg reagerer som jeg gør, er, at du hver gang fortæller du HAR overført, også, når jeg har spurgt 1-2 døgn efter...
når så pengene burde være gået ind på kontoen, efter godt 3-4 døgn er der ikke kommet noget, og først når jeg begynder at blive lidt bidsk og rykker efter pengene, kommer der besked om at banken har tilbageført dem
fulgt af én eller anden undskyldning
Selvfølgelig kan man komme ud for uforudsete problemer, som påvirker ens økonomi i negativ retning...
Men det mindste man kan gøre, er at tage fat i den/dem man skylder penge for at finde en løsning, FØR vedkommende selv rykker for sit tilgodehavende.
Hvis man intet gør, bliver folk sq sure, jeg gør i hvertfald, og små afdrag, der bliver overholdt er bedre end store afdrag, der ikke kan overholdes.
Kort sagt, havde du nu kontaktet mig før pengene skulle være forfaldne, og bedt om at få beløbet hakket op i mindre stykker, havde jeg været villig til det.
lige nu er jeg mildt sagt sur, for det er trods alt en god slat penge jeg har til gode... og de mangler i mit budget
men jeg vil bede dig overveje en afdragsstørrelse, du med sikkerhed kan overholde, så tager vi den derfra
Mvh. Brian
- Brian C
- Rev haj
- Reactions:
- 17
Jeg kan nu fortælle at CW har kontaktet mig med et konkret forslag til afvikling af gælden.
det har jeg accepteret, selvfølgelig under forudsætning, at den bliver overholdt... hvilket jeg regner med
det har jeg accepteret, selvfølgelig under forudsætning, at den bliver overholdt... hvilket jeg regner med
Mvh. Brian
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
Gooood Luck håber virkelig det går denne gang
BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
- Brian C
- Rev haj
- Reactions:
- 17
det gør jeg osse, ellers har jeg en inkassoadvokat på hånden
men regner ikke det bliver nødvendigt,
men regner ikke det bliver nødvendigt,
Mvh. Brian
- Brian C
- Rev haj
- Reactions:
- 17
Jeg vil lige runde denne her tråd af, og så kommer i ikke til at høre mere om CW fra min side af
men jeg kan orientere om at han nu er sendt til inkasso, advokaten er i gang, og sagen må køre sin gang
desuden tror jeg ikke i ser noget til ham her inde på SF foreløbig.
hvis der er nogen der vil have yderligere info, kan i kontakte mig via pb
men jeg kan orientere om at han nu er sendt til inkasso, advokaten er i gang, og sagen må køre sin gang
desuden tror jeg ikke i ser noget til ham her inde på SF foreløbig.
hvis der er nogen der vil have yderligere info, kan i kontakte mig via pb
Mvh. Brian
Det er sgu trist at høre. Håber det ender med at du får dit tilgodehavende.
Steen
Steen
- Bingomolly
- Klovnfisk
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 4622 Havdrup
- Saltvand siden?: 2008
Dårlig stil! Håber alle får deres penge og at cwdirect kommer på fode igen!
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
Bingomolly skrev:Dårlig stil! Håber alle får deres penge og at cwdirect kommer på fode igen!
lige så dårlig stil at hive en gammel tråd frem igen

BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
- DDT2
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 4190 Munke Bjergby
- Geografisk sted: Syd- og Vestjælland
wondersurfer skrev:Bingomolly skrev:Dårlig stil! Håber alle får deres penge og at cwdirect kommer på fode igen!

- M&T
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 4600 Køge
- Geografisk sted: Køge & Havdrup
Hahha
er der i øvrigt andre som har benyttet sig af alle de smårejer vi har som yngler i stimer i alle vores havne i øjeblikket
!! Kan kun opfordre til at man hiver fiskenettet med ned i bådhavnen og fanger lidt, det er guf for både fisk og søheste de elsker det!
Og har man små efterfølgere er det jo også rigtig sjovt for dem! Det kan nås en halv time endnu inden mørket falder på!

- Brian C
- Rev haj
- Reactions:
- 17
det ved jeg nu ikke, når man tænker på at manden stadig ikke har afviklet sin gæld eller ladet høre fra sigwondersurfer skrev:Bingomolly skrev:Dårlig stil! Håber alle får deres penge og at cwdirect kommer på fode igen!

Mvh. Brian
- spax
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 9900 Frederikshavn
- Geografisk sted: Frederikshavn
Han har da stadigvæk akvarie ik? For han kontaktede en af mine venner, for ikke så længe siden. At han havde nogen fede aust koraller til billige penge.
Mvh kim
160L akvarie med 54L sump. Tunze overløb. Tunze 6045. Tunze 6015 x 2 . Tunze 9005 skummer. ATI sunpower 6x24w
viewtopic.php?f=92&t=48533
160L akvarie med 54L sump. Tunze overløb. Tunze 6045. Tunze 6015 x 2 . Tunze 9005 skummer. ATI sunpower 6x24w
viewtopic.php?f=92&t=48533