min Naso er MIA
- noooze
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 8000 Århus C
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: 8000 århus c - på indre fredriksbjerg
min Naso er MIA
jeg prøvede at fange en hugo igår og den blev en smule skræmt - nu har jeg ikke set den idag og kan ikke endgang se den inde imellem stenene hvor den normalt hænger ud
er det normalt at de gemmer sig så meget ?
alle andre fisk var ligeglade efter der var kommet lidt ro på...
er det normalt at de gemmer sig så meget ?
alle andre fisk var ligeglade efter der var kommet lidt ro på...
Venter bare på go fra den bedre (?) halvdel, så der kan flytte ca. 500 liter vand ind
- noooze
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 20
de 2 hugoer er de sidste par dage begyndt at jagte hinanden... har ellers levet sammen et lille stykke tid på hvert deres "bjerg"
nasoen burde have dukket op når lyset tændes for der fodres der- og den har ALDRIG misset en fodring... igår kunne jeg heller ikke endgang lokke den ud med mad - normalt går den amok når den ser fodre dåsen
kan ikke se den nogen steder - frygter den er død
nasoen burde have dukket op når lyset tændes for der fodres der- og den har ALDRIG misset en fodring... igår kunne jeg heller ikke endgang lokke den ud med mad - normalt går den amok når den ser fodre dåsen
kan ikke se den nogen steder - frygter den er død
Venter bare på go fra den bedre (?) halvdel, så der kan flytte ca. 500 liter vand ind
-
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 5210 Odense NV
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Fyn
den kan have klemt/kilet sig ind i panik imellem stenene et sted! Du skal da nok se at have fundet den, så den ikke værste fald ligger og "sviner" akvariet til!
retro baljen 2023: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=96905
- noooze
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 20
den havde kilet sig ind et sted 
den aller nederste sten i hele det fucking akavrie
ikke nok med at alle sten har været oppe og den nye sten sætning er lidt mindre fed, så er min kære naso - med navnet Henning - afgået ved døden og er nu på det evige koral rev

den aller nederste sten i hele det fucking akavrie
ikke nok med at alle sten har været oppe og den nye sten sætning er lidt mindre fed, så er min kære naso - med navnet Henning - afgået ved døden og er nu på det evige koral rev
- noooze
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 20
hehe - ja de skal jo ha navne
men der er landesorg i huset - min kæreste og min lille datter eeeeeelskede den - den sad og kiggede på og når vi så tv - og var allerede håndtam
lidt tragisk for den lille - noegt af det første vi fik var 2 klovne som hun var helt vild med - den ene døde næsten med det samme - og dagen efter da hun stod og kiggede efter den anden så kom hovedet flydende ud.. og nu henning
men nu lærer hun da lidt om døden
men der er landesorg i huset - min kæreste og min lille datter eeeeeelskede den - den sad og kiggede på og når vi så tv - og var allerede håndtam
lidt tragisk for den lille - noegt af det første vi fik var 2 klovne som hun var helt vild med - den ene døde næsten med det samme - og dagen efter da hun stod og kiggede efter den anden så kom hovedet flydende ud.. og nu henning
men nu lærer hun da lidt om døden

-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE