Nogen der har gode/dårlige erfaringer med Fish-Street?
Løber der ikke en helvedes masse ekstraomkostninger på??

Slingerskæv skrev:Hej med jer..
Jeg har bestilt ALT til mit nye akvarium fra fish-street.com, og har været ovenud tilfreds..! Selv da en stor sending til godt 3000 blev taget i tolden, skulle jeg blot sende en faktura til postdanmark og den havde jeg fået fra Kina, hvor han havde regnet det sammen til 69 EUR..Så det var en billig omgang.
Jeg kun kun anbefale fish-street.. Har ikke et ondt ord at sige![]()
Bare i gang med at bestille..
Hehe.. Jeg kringlede ikke noget, det er Fish-street.com der laver en faktura på en billigere pris, og det er ud fra det der skal betales..AllanH skrev:hvordan kringlede du told og moms, siger du ?
Slingerskæv skrev:Hej med jer..
Jeg har bestilt ALT til mit nye akvarium fra fish-street.com, og har været ovenud tilfreds..! Selv da en stor sending til godt 3000 blev taget i tolden, skulle jeg blot sende en faktura til postdanmark og den havde jeg fået fra Kina, hvor han havde regnet det sammen til 69 EUR..Så det var en billig omgang.
Jeg kun kun anbefale fish-street.. Har ikke et ondt ord at sige![]()
Bare i gang med at bestille..
Bestil da ved Seastars.. Så slipper du udenom toldgebyr, og er sikker på hvilken pris du skal betaleAllanH skrev:Lytter lige med her. Står og overvejer at købe en bubble magus ved fish street..
Hansen du har helt ret, men fastholder at jeg har været fuldt ud tilfreds..Han$en skrev:Bestil da ved Seastars.. Så slipper du udenom toldgebyr, og er sikker på hvilken pris du skal betaleAllanH skrev:Lytter lige med her. Står og overvejer at købe en bubble magus ved fish street..
Slingerskæv - Hvorvidt det er super klogt at reklamere online med en kinesisk leverandør der laver dokumentfalsk og snyder staten i DK ved jeg ikke helt hvor klogt er.. Tror det er en ting man skal tage privat i stedet
Det er stadig "forkert", og grundlæggende ulovligt, jeg kan kun anbefale at støtte de forhandlere der støtter forummet !Slingerskæv skrev:Hehe.. Jeg kringlede ikke noget, det er Fish-street.com der laver en faktura på en billigere pris, og det er ud fra det der skal betales..Så det er Fish-street der "hjælper" pakken igennem tolden..
Ja det er helt korrekt.bhjensen skrev:Jeg er principielt enig med Hougaard, men har på fornemmelsen at Fish-Street er leveringsdygtige i produkter der ikke lige er tilgængelige i DK eller for den sags skyld EU.
aiszaxs skrev:+ Hvis du kontakter dem kan du få dem til og skrive mindre værdi på pakken for at undgå told
Hougaard skrev:Forummet skal ikke bruges til at fremme ulovlige aktiviteter, eller at omgås told og skattelovgivningen.
Ventede på den skider kom da jeg læste det hele igennem, efter kommentarenHan$en skrev:aiszaxs skrev:+ Hvis du kontakter dem kan du få dem til og skrive mindre værdi på pakken for at undgå toldHougaard skrev:Forummet skal ikke bruges til at fremme ulovlige aktiviteter, eller at omgås told og skattelovgivningen.
Der er intet ulovligt i og snakke om detmic jensen skrev:vi må ikke håbe der sidder nogen fra told og skat herinde
Der er indtil flere, ligesom der også er folk fra skov og naturstyrelsen.mic jensen skrev:vi må ikke håbe der sidder nogen fra told og skat herinde
Hvorfor lige Seastars??Han$en skrev:AllanH skrev:Bestil da ved Seastars.. Så slipper du udenom toldgebyr, og er sikker på hvilken pris du skal betale
Såvidt jeg kan finde frem til er de bla den eneste DK forhandler med stort set hele Bubble Magus sortimentet listetbhjensen skrev:Hvorfor lige Seastars??