Hilsen Bjørn Heeger Jensen. Lægelige råd gives: send PB til mig Boyu 128 L RSM 250 m. LED og Deltec MC500 Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Den er nemlig rigtig smart, har en selv og kunne godt bruge en mere. Har bare ikke lige kunnet finde en da den jeg har er købt brugt...Tak for linket
Den virker bare super
Hilsen Bjørn Heeger Jensen. Lægelige råd gives: send PB til mig Boyu 128 L RSM 250 m. LED og Deltec MC500 Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Er det mig som er helt bag dansen eller ?. Der står den er 3mtr (stikdåse 6 udtag 3 meter). Så lang kan den sgu da ikke være. Det må da være ledningen som er 3 mtr. Men hvor lang er så selve stikdåsen ?
Hilsen
Henrik
650 l + 400 l sump Pandora Hyperion S 3x145w + 4x54WT5 LED fra Pacific Sun ATI PowerCone 250iS GHL Profilux SA doseringsmaskine til Balling
Helena skrev:Sådan en må man næsten eje, kan se at den også fåes med 10 udtag til 199.00
Også med separate afbrydere??
Maack skrev:Er det mig som er helt bag dansen eller ?. Der står den er 3mtr (stikdåse 6 udtag 3 meter). Så lang kan den sgu da ikke være. Det må da være ledningen som er 3 mtr. Men hvor lang er så selve stikdåsen ?
Selve stikdåsen er 48 cm
DGMadsen skrev:Det kan godt være det bare er mig, men hvorfor er det supersmart og hvad bruger i den til?
Den er smart fordi der er 3 afbrydere så du kan tænde og slukke for 2 udgange ad gangen (6 udgange ialt).
Det opfylder mit ønske om nemmere at kunne styre pumper, lys mv. uden at skulle hive stikkene ud.
Maack skrev:Er det mig som er helt bag dansen eller ?. Der står den er 3mtr (stikdåse 6 udtag 3 meter). Så lang kan den sgu da ikke være. Det må da være ledningen som er 3 mtr. Men hvor lang er så selve stikdåsen ?