Nethandel i Tyskland?

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
bhjensen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
14
Postnummer: 7850 Stoholm Jylland
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Stoholm Jyll. (mellem Skive og Viborg)

Nethandel i Tyskland?

Indlæg af bhjensen »

Nogen der har gode erfarinerger med priser, leveringstider, lagervare-situation osv. i Tyskland?
Hvor skal man kigge først?
Hilsen Bjørn Heeger Jensen.
Lægelige råd gives: send PB til mig
Boyu 128 L
RSM 250 m. LED og Deltec MC500
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
kastho
Søstjerne
Søstjerne
Reactions:
14
Postnummer: 2300 København S

Re: Nethandel i Tyskland?

Indlæg af kastho »

Har handel på http://www.aquaristikshop.com købte em skummer og fik den 2 dage efter kun 7.euro i forsendelse,
mic jensen
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
17
Postnummer: Ikke angivet
Geografisk sted: holstebro

Indlæg af mic jensen »

jeg har kun gode erfaringer med de tyske butikker,syntes de er hurtige til at få sendt tingene...
Brugeravatar
Moente
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 2500 Valby
Saltvand siden?: 2009

Indlæg af Moente »

Jeg har god erfaring med alle de tyske butikker jeg har handlet hos. Og det er efterhånden en del. Der er generelt gode priser, rigtig god service og hurtig levering. Bestilte bl.a. nogle dioder hos LED-tech.de for nogle dage siden. Dagen efter blev de afsendt. Det oplever du ikke så tit i Danmark.
Mvh Tobias
Brugeravatar
Stillhoff
Foxface
Foxface
Reactions:
19
Postnummer: 2680 Solrød Strand
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Solrød strand

Indlæg af Stillhoff »

Jeg køber alt muligt over nette i tyskland og har kun gode erfaringer med det.
Det er hovedsageligt større forhandlere jeg shopper hos. Jeg forsøger at være kritisk.
Husk at hvis et produkt er væsentligt billigere hos en entelt kan det være kopi eller 2.sorterings -vare. Der er vist ikke mange varegrupper der går fri.

Jeg køber efterhånden alle reservedele inc. olie i tyskland da det er hurtigere og med større udvalg end herhjemme.
Akut-dele ringer jeg til FTZ efter. De er sygeligt hurtige.
El-ting køber jeg hist og pist. Tyskland polen, uk, hk osv.
Legetøj til ungerne er ca. 30% billigere end her og igen med større udvalg.

Selv min subaru svx har jeg købt over nettet. Uden at havde set sådanne en model før :-)
Mælk køber jeg i netto...endnu
450l indbygget
Jerslev
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: 6950

Indlæg af Jerslev »

hvis det er akvarierelateret er der Aqua fair - han er meget hurtig med især kemikalier og tilsætningsstoffer: Ballingsalte, magnesium, aktivt kul, harpiks mod silikat osv.
Derudover har jeg fantastisk gode erfaringer med Mrutzek. Også en stor forretning der har en ug- service, når det kommer til teknik
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
Brugeravatar
bhjensen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
14

Indlæg af bhjensen »

Nogen der har erfaringer med garanti-reparationer, ombytninger, fejlleverancer mv.
Boyu 128 L
Brugeravatar
Dezon
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 7400 Herning
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Herning

Indlæg af Dezon »

Det er de Large med, lige som her i DK. Jeg havde ingen problemer med at få byttet T5 rør hos http://www.shop-meeresaquaristik.de/
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
21
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

Jeg har handlet meget med Aquapro2000.de Og generelt er de hurtige, dog kan det knibe lidt i ferietiden.
Købte engang en Giesemann pære, og 3 dage senere var den død. Skrev til dem om jeg skulle sende den retur eller om det bare var ærgeligt for mig. Promte svar, at jeg skulle sende den retur, og mindre end 1 uge senere var der en ny pære til mig.

Man skal dog være opmærksom på at der stort set ingen prisforskel er på varene. Da de i Tyskland strengt kører med faste priser sat af grossisten
Brugeravatar
bhjensen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
14

Indlæg af bhjensen »

Carsten skrev:Jeg har handlet meget med Aquapro2000.de Og generelt er de hurtige, dog kan det knibe lidt i ferietiden.
Købte engang en Giesemann pære, og 3 dage senere var den død. Skrev til dem om jeg skulle sende den retur eller om det bare var ærgeligt for mig. Promte svar, at jeg skulle sende den retur, og mindre end 1 uge senere var der en ny pære til mig.

Man skal dog være opmærksom på at der stort set ingen prisforskel er på varene. Da de i Tyskland strengt kører med faste priser sat af grossisten
Som jeg lige kan overskue det, synes jeg heller ikke Aquapro2000 er specielt billige i forhold til til danske forhandlere.
Men det kan jo godt være man kan købe varer der ikke umiddelbart er tilgænglige i DK.
Boyu 128 L
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
21
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

bhjensen skrev:
Carsten skrev:Jeg har handlet meget med Aquapro2000.de Og generelt er de hurtige, dog kan det knibe lidt i ferietiden.

Som jeg lige kan overskue det, synes jeg heller ikke Aquapro2000 er specielt billige i forhold til til danske forhandlere.
Men det kan jo godt være man kan købe varer der ikke umiddelbart er tilgænglige i DK.
De har et rigtigt stort udvalg. Tag f.eks og kig på deres skummere.
Dengang jeg startede med at handle der, var der ingen danske netbutikker, og priserne i de andre tårnhøje og udvalget minimalt.
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"