Gramma melacara.
- FrederikT
- Palet kirurg
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 8660 Skanderborg
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Skanderborg
Gramma melacara.
Hej SF.
Jeg var lige en tur forbi Tropeland i lørdags da der var 50% på fisk og koraller og tro mig der var rigtig mange der havde taget turen forbi.
Jeg fik da ikke købt så meget da den første der fik hjælp tog alle kirrug og næsten havldelen af korallerne men det blev til et par rejer og to ildhale kutlinger og ikke mindst en Gramma melacara.
Her er lige et par billeder.
Jeg var lige en tur forbi Tropeland i lørdags da der var 50% på fisk og koraller og tro mig der var rigtig mange der havde taget turen forbi.
Jeg fik da ikke købt så meget da den første der fik hjælp tog alle kirrug og næsten havldelen af korallerne men det blev til et par rejer og to ildhale kutlinger og ikke mindst en Gramma melacara.
Her er lige et par billeder.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 8963 Auning
- Saltvand siden?: 1987
- Geografisk sted: Auning / Djursland
Re: Gramma melacara.

Mvh. Lars Steen
mangler Neo. armatus - Pseudochromis fridmani - Synchiropus stellatus - Cent. multicolor
viewtopic.php?f=94&t=12057
[center]Da jeg har lukket mit firma sælger ud af lageret http://www.larssteen.dk/salg.html[/center]
mangler Neo. armatus - Pseudochromis fridmani - Synchiropus stellatus - Cent. multicolor
viewtopic.php?f=94&t=12057
[center]Da jeg har lukket mit firma sælger ud af lageret http://www.larssteen.dk/salg.html[/center]
- Lord Mike
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4684 Holmegaard
- Saltvand siden?: 2002
Denne fisk er simpelhen så smuk, syndt man ikke kan se den i fuld flor pga billedkvalitet 

- citrushund
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 6600 Vejen
- Saltvand siden?: 2010
- Geografisk sted: Vejen
- Kontakt:
Thumbs up, rigtig flot fisk 

http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=92&t=48030
RSM 130D - 45Liter Sump, Maxspect G2-400 110w + Aquaray 500 Marine Blue LED, Lifereef Siphon overløb, ATI BM 200 Skummer, Vortech MP10Es, Tunze Osmolator, Grotech TEC NGIII Dosering
RSM 130D - 45Liter Sump, Maxspect G2-400 110w + Aquaray 500 Marine Blue LED, Lifereef Siphon overløb, ATI BM 200 Skummer, Vortech MP10Es, Tunze Osmolator, Grotech TEC NGIII Dosering
- FrederikT
- Palet kirurg
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 8660 Skanderborg
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Skanderborg
Ja det er lidt en skam men kunne ikke lige tage et bedre. Den er nu os rimelig hurtig så den er lidt svær og tage et billede af. Skal prøve og se om jeg kan tage et bedre.Lord Mike skrev:Denne fisk er simpelhen så smuk, syndt man ikke kan se den i fuld flor pga billedkvalitet
- Lord Mike
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4684 Holmegaard
- Saltvand siden?: 2002
FrederikT skrev:Ja det er lidt en skam men kunne ikke lige tage et bedre. Den er nu os rimelig hurtig så den er lidt svær og tage et billede af. Skal prøve og se om jeg kan tage et bedre.Lord Mike skrev:Denne fisk er simpelhen så smuk, syndt man ikke kan se den i fuld flor pga billedkvalitet