Hanna testere
-
Michael S
- Palet kirurg

- Reactions: 0
- 19
- Postnummer: 7500 Holstebro
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Holstebro
Hanna testere
Er der nogen som ved hvor nøjagtige hanna testere er sammenlignet med alm. testset. Kan se på deres hjemmeside at de har flere spændende produkter på vej, så det kunne være fint med lidt tilbagemeldinger på testerne inden et køb.
Jeg overvejer PO4 samt KH-tester.
- Mic & Cha
- Palet kirurg

- 14
- Postnummer: 8700 Horsens
- Saltvand siden?: 2010
Re: Hanna testere
Hej...
Har kun hørt godt om Hanna testere og vi har selv lige bestilt PO4 tester..
Og de er jo nemme at bruge
Har kun hørt godt om Hanna testere og vi har selv lige bestilt PO4 tester..
Og de er jo nemme at bruge
-
kasbac
- Palet kirurg

- 15
- Postnummer: 4000 Roskilde
Der har været en del op om disse på forumet her så søg på hanna testere så dukker der en del op. Alt i alt er der vist udpræget enighed om kvaliteten samt nøjagtigheden af PO4 testeren. Jeg har også den selv og er mere end tilfreds.
Nu du selv nævner KH testeren så vil jeg være en lille smule varsom. Jeg stod selv for et par måneder siden og overvejede et køb af denne men fra valgte det da der havde været en del problemer med dem, bla omtalt på reefcentral. Det ente med at de måtte sende ny reagenser ud (i flydende form) i stedet for det pulver de oprindeligt havde sendt på markedet. Om det problem senere er blevet løst skal jeg ikke kunne sige, men vil anbefale at man har det i baghovedet.
og nå ja så husk at bestille ekstra reagenser med mener en standard pakke indeholder 5 breve og det holder jo ik så længe
Nu du selv nævner KH testeren så vil jeg være en lille smule varsom. Jeg stod selv for et par måneder siden og overvejede et køb af denne men fra valgte det da der havde været en del problemer med dem, bla omtalt på reefcentral. Det ente med at de måtte sende ny reagenser ud (i flydende form) i stedet for det pulver de oprindeligt havde sendt på markedet. Om det problem senere er blevet løst skal jeg ikke kunne sige, men vil anbefale at man har det i baghovedet.
og nå ja så husk at bestille ekstra reagenser med mener en standard pakke indeholder 5 breve og det holder jo ik så længe
Fluval Edge 23L in the making
- Carsten
- Rev haj

- Reactions: 10
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Da kh er en af de absolut letteste og billigste test at lave, ville jeg ikke smide penge efter sådan en. De fleste dråbe testsæt er præcise nok til vores formål.Michael S skrev:Er der nogen som ved hvor nøjagtige hanna testere er sammenlignet med alm. testset. Kan se på deres hjemmeside at de har flere spændende produkter på vej, så det kunne være fint med lidt tilbagemeldinger på testerne inden et køb.
Det er jo ikke nok bare at købe testeren, der skal jo også pulvere til, og de er jo ikke gratis
-
kasbac
- Palet kirurg

- 15
- Postnummer: 4000 Roskilde
Helt enig, så langt hellere en MG/CA tester på markedet.....Carsten skrev:Da kh er en af de absolut letteste og billigste test at lave, ville jeg ikke smide penge efter sådan en. De fleste dråbe testsæt er præcise nok til vores formål.Michael S skrev:Er der nogen som ved hvor nøjagtige hanna testere er sammenlignet med alm. testset. Kan se på deres hjemmeside at de har flere spændende produkter på vej, så det kunne være fint med lidt tilbagemeldinger på testerne inden et køb.
Det er jo ikke nok bare at købe testeren, der skal jo også pulvere til, og de er jo ikke gratis
Fluval Edge 23L in the making
-
Michael S
- Palet kirurg

- 19
- Postnummer: 7500 Holstebro
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Holstebro
De arbejder på at lave testere til både mg og ca, Jeg bekymerer mig ikke så meget om prisen, men mere at det er nemt at bruge og det er nøjagtigt.
-
Marco R
- Rev haj

- Reactions: 22
- 16
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Fredericia
Ja og der skulle også komme en No3 ogsåMichael S skrev:De arbejder på at lave testere til både mg og ca, Jeg bekymerer mig ikke så meget om prisen, men mere at det er nemt at bruge og det er nøjagtigt.
Men ja kan kun give dig ret i det sidste.
[center]Med venlige hilsner
Marco R[/center]
[center]Link til mit nye 312 liters akvarie[/center]
[center]Link til mit gamle 200 liters akvarie[/center]
Marco R[/center]
[center]Link til mit nye 312 liters akvarie[/center]
[center]Link til mit gamle 200 liters akvarie[/center]
- StarF
- Rev haj

- 18
- Postnummer: 9530 Støvring