Når jeg nu skulle lukke ned kan jeg lige så godt få det bedste ud af det så jeg laver lidt om på min sump og mine overløb.
Før havde jeg mine overløb så vandet kom ud i bunden, det skal jeg have lavet om så vandet render ud i bagsiden oppe i toppen, så mine overløb bliver ca 15cm.
Før havde jeg mine overløb fyldt med biobolde og jeg ved godt der har været meget snak om de virker eller ej, men har tænkt at jeg vil lave et 50liters akvarie med bio bolde, som vandet render igennem inden det kommer ned til skummeren
Som jeg skrev har jeg lige fået 120kg salt hjem, så nu begynder det at krible i fingrene for at komme i gang igen

Har også tænkt at lave lidt om i sumpen, men vil lige runde min idé med jer hvad i siger til min sump.
I stedet for at have et stort rum i midten vil jeg lave nogle flere rum med levende sten i, og caulerpa hvis det vil, også tvinge vandet forbi dem så jeg kan få noget mere ud ad sumpen.
Ta lidt løst på målestok forholdene

Med hensyn til indholdet i akvariet.
Stensætningen kommer til at være meget lige som billedet neden under Hvad fisk angår vil jeg gerne holde en rød tråd med kejsere. Her er en lille ønske liste ved godt at jeg ikke kan have det hele.
Kejsere:
A. trimaculatus
H. ciliaris
P. paru 2stk must have!!!
P. imperator
P. xanthometopon
P. asfur
Dværg kejsere:
C. bispinosa
C. flavissima
C. loricula
C. acanthops
C. potteri
Kiruger:
A. achilles
A. sohal
N. elegans
N. vlamingii
Z. flavescens ca.6 stk(hvis muligt at få på en gang)
P. hepatus yellow belly
også nogle forskellige anthiaser hvad jeg nu kan få fat i men mange, også nok også en fodre automat.
Det er mit ønske om en rød tråd om konen vil det, da hun jo også har lidt at sige, så det kan godt være den røde tråd bliver lidt/noget/meget bred alt efter hvad hun nu finder på

Giv me some feed back på min nye sump

FUCK JEG GLÆDER MIG TIL AT KOMME IGANG