Kunde forespørgsel !
-
Reeffarmer
- Reactions: 0
Kunde forespørgsel !
Kære forum medlemmer..
Nu er sommeren begyndt og vores kære hobby plejer desvære at stå lidt stille gennem den, og af samme grund vil vi høre jer af om der er behov for en tur til Holland - Dejong..
Samt vi vil prøve at komme jer alle lidt mere i møde og muligvis lave en tysklands tur til tysklands største grossist, hvor vi så vil kunne være hjemme i dk omkring Fredericia ved 16 tiden allerede, da der er mange der er trætte af det sene natteroderi som Dejong turene desvære giver..
På nuværende tidspunkt tilbyder vi....
Hollandstur - Dejong
Tysklandstur
Salg fra forretning
Vi håber at du vil give din stemme, så vi kan finde ud af om der er andet vi kan tilbyde eller mangler i vores koncept, du/i er selvfølgelig også velkommen til at maile eller ringe med forslag..
Nu er sommeren begyndt og vores kære hobby plejer desvære at stå lidt stille gennem den, og af samme grund vil vi høre jer af om der er behov for en tur til Holland - Dejong..
Samt vi vil prøve at komme jer alle lidt mere i møde og muligvis lave en tysklands tur til tysklands største grossist, hvor vi så vil kunne være hjemme i dk omkring Fredericia ved 16 tiden allerede, da der er mange der er trætte af det sene natteroderi som Dejong turene desvære giver..
På nuværende tidspunkt tilbyder vi....
Hollandstur - Dejong
Tysklandstur
Salg fra forretning
Vi håber at du vil give din stemme, så vi kan finde ud af om der er andet vi kan tilbyde eller mangler i vores koncept, du/i er selvfølgelig også velkommen til at maile eller ringe med forslag..
- Bingocaller
- Rev haj

- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2010
Re: Kunde forespørgsel !
Jeg synes der mangler en valgmulighed der hedder "tur fra Dejong med afhentning i Kbh" - det tror jeg der er mange fra Kbh der ville sætte pris på hvis nogen gjorde 
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
- Han$en
- Rev haj

- 16
- Postnummer: 2990 Nivå
- Saltvand siden?: 2006
Deep Ocean eksistere stadigBingocaller skrev:Jeg synes der mangler en valgmulighed der hedder "tur fra Dejong med afhentning i Kbh" - det tror jeg der er mange fra Kbh der ville sætte pris på hvis nogen gjorde
Jeg valgte lokale.. Fint tilfreds med de varer jeg får hos de 2 forhandlere jeg benytter i DK
[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic[/center]
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
- Moente
- Rev haj

- 16
- Postnummer: 2500 Valby
- Saltvand siden?: 2009
Men Albertslund er nu ikke København. Kunne nu også godt tænke mig noget afhentning i KøbenhavnHan$en skrev:Deep Ocean eksistere stadigBingocaller skrev:Jeg synes der mangler en valgmulighed der hedder "tur fra Dejong med afhentning i Kbh" - det tror jeg der er mange fra Kbh der ville sætte pris på hvis nogen gjorde
Mvh Tobias
-
Reeffarmer
Monte..
Sorry valgmulighederne er lavet efter hvad vi kan tilbyde, men som også skrevet så må i meget gerne henvende jer med ideer, ellers ville det være rart bare med en stemme..
Tråden er oprettet som en afstemningstråd, så kom gerne med meningen pr mail eller tlf, ellers bliver tråden vist alt for hurtig lang og dette er ikke meningen med den..smiler..
Alle meninger er selvfølgelig velkomne ..smiler..
Sorry valgmulighederne er lavet efter hvad vi kan tilbyde, men som også skrevet så må i meget gerne henvende jer med ideer, ellers ville det være rart bare med en stemme..
Tråden er oprettet som en afstemningstråd, så kom gerne med meningen pr mail eller tlf, ellers bliver tråden vist alt for hurtig lang og dette er ikke meningen med den..smiler..
Alle meninger er selvfølgelig velkomne ..smiler..
- Moente
- Rev haj

- 16
- Postnummer: 2500 Valby
- Saltvand siden?: 2009
Du har helt ret, Troels.
Men så vil jeg da komme med min mening. Jeg foretrækker friske varer fra Dejong, da priserne er lavere og der er klart større udvalg end i min LFS. Så den får min stemme
Men så vil jeg da komme med min mening. Jeg foretrækker friske varer fra Dejong, da priserne er lavere og der er klart større udvalg end i min LFS. Så den får min stemme
Mvh Tobias
- Han$en
- Rev haj

- 16
- Postnummer: 2990 Nivå
- Saltvand siden?: 2006
Njah, KBH-området må vel være fint.. Det tager ikke oceaner af tid fra Amager eller Vesterbro til AlbertslundMoente skrev:Men Albertslund er nu ikke København. Kunne nu også godt tænke mig noget afhentning i København
Jeg er selv med offentligt fra Farum, så jeg kender turen
[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
- Bingocaller
- Rev haj

- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2010
Tak for snakken og held og lykke med projektet Troels
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...