Hmm hvad hvis man kan lave en deal med sælger om at han sætter prisen i annoncen ned ? og betaler med paypal, ligger den kvitt. med baljen og bankoverfører det resterende beløb ? selvfølgelig ikke et helt ude i hampen beløb, men måske så det dækkede afgiften.. det var min idé måske
Tror ikke jeg tør handle igen i USA.
Bestilte nogle lækre saltvands opslagsværker til knap 100$ - men det endte med jeg måtte betale ca 50% mere for at få dem udleveret efter en tur igennem told og skat.
Hold dig til EU - eller endnu bedre DK
Hilsen Bjørn Heeger Jensen. Lægelige råd gives: send PB til mig Boyu 128 L RSM 250 m. LED og Deltec MC500 Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
det ville jeg da os helst, men denne balje er unik.. og billig ! så om den egentlig løb op i det dobbelte af hvad den står til, så er det faktisk stadig et scoop jeg er mest nervøs for fragten, det er et akrylakvarie på 1000 liter, ca. men den kan stå på en palle, ved ikke om det er vægten eller hvor meget det fylder de tager efter, eller begge dele hehe
hvis du har kvitering på det og du får køber til at sætte prisen(ned) tror det vil virke det er lige som fishstreet
få sendt den med en kontiner sammen med andre der skal have noget der fra og hvis du selv vil tjene penge og har lidt extra så er både og påhængsmotor i florida mega billige der kan du tjene penge mange penge
180x70x65 2xgyre 350 maxspect aeraqua dua ad600 jebao 5000 Orphek Atlantic V4x2 + v4 compact + 2xor3 120 skyblue ATI Essentials pro rollermat
Vil umiddelbart tro at det både er volumen og masse, der beregnes fragtomkostninger efter.
Forvent altså en betydelig samlet prisstigning - men hvis basisprisen er OK kan det måske nok gå
Hilsen Bjørn Heeger Jensen. Lægelige råd gives: send PB til mig Boyu 128 L RSM 250 m. LED og Deltec MC500 Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Det står til 650 dollars, hvilket vel er 3300, plus minus.. Og det er helt nyt, med målene, 150 høj, 100 bredt og 65 dybt.. sindsyge fede mål til en rumdeler !
Og brugeren har 100% positiv feedback.. men har smidt ham en mail med min idé hehe
corrupt_superstar skrev:Det står til 650 dollars, hvilket vel er 3300, plus minus.. Og det er helt nyt, med målene, 150 høj, 100 bredt og 65 dybt.. sindsyge fede mål til en rumdeler !
Og brugeren har 100% positiv feedback.. men har smidt ham en mail med min idé hehe
Hvordan pokker havde du forestillet dig at arbejde med den?? Det er da lidt af en højde den har. Har du dykker certifat??
corrupt_superstar skrev:Det står til 650 dollars, hvilket vel er 3300, plus minus.. Og det er helt nyt, med målene, 150 høj, 100 bredt og 65 dybt.. sindsyge fede mål til en rumdeler !
Har du dykker certifat??
eller en svigermor at kyle ned??
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096 BOYU L200 KØLER
Har du dykker certifat??
forstil dig lige sådan en svigermor der ligger og er druknet i akvariet, nok ikke det lækkerste syn, og forstil dig lige konens reaktion????
Har du dykker certifat??
forstil dig lige sådan en svigermor der ligger og er druknet i akvariet, nok ikke det lækkerste syn, og forstil dig lige konens reaktion????
så har du ikke set min svigermor
hun ville se bedre ud druknet end i levende live hehe
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096 BOYU L200 KØLER
Har du dykker certifat??
hmm den med svigermoren er sq cool nok bare nok af ting der kan æde sådan en i en fart så er det enste problem nok at min sviger mor en lidt af en svamp så ved ik om der kommer for meget alkohold i vandet
180x70x65 2xgyre 350 maxspect aeraqua dua ad600 jebao 5000 Orphek Atlantic V4x2 + v4 compact + 2xor3 120 skyblue ATI Essentials pro rollermat
hmm måske det kunne være en ny vsv metode
ja du har helt ret har du set hvad en lille contanier koster
hvor skal du købe den kunne være man skulle have noget med det er noget med det koster pr 1m2 mener jeg så er det jo bare at få fyldt i af gode sager
dyne skrev:hmm den med svigermoren er sq cool nok bare nok af ting der kan æde sådan en i en fart så er det enste problem nok at min sviger mor en lidt af en svamp så ved ik om der kommer for meget alkohold i vandet
Bare dyp hende i Eddike, og rul hende i sukker - Vupti, VSV for de næste 12 år er tilsat
dyne skrev:hmm måske det kunne være en ny vsv metode
ja du har helt ret har du set hvad en lille contanier koster
hvor skal du købe den kunne være man skulle have noget med det er noget med det koster pr 1m2 mener jeg så er det jo bare at få fyldt i af gode sager
hmm skal lige se bare så du ved det er bådmotor billige der over så hvis du kender nogle der skal bruge sådan en så er det stedet tror mig har boet i fl i 2 år og snakkede med en del dansker der købte båd dele der over da alt under 250hk er lilleput land og mega billig
men der er mange andre ting du kan spare penge på tøj og div lækkert sted æv jeg ik bor der længere
Skal nok sige til !
Ham gutten der har det tilsalg ville lige se hvad han kunne få det sendt for.. men ved ikke hvad jeg skal regne med 1-2000 ? har ingen idé