Vortec har jo også lidt med at de smulrer i kablerne

Steen
Skal selvfølgelig ikke gøre mig klog på de helt store modellerspdiving skrev:Mine Tunze 6205 og 6105 larmer sgu også af HT samt de går istykker for eet godt ord. Har haft sendt min ene 6205 til reb. 3 gange i Tyskland og fik en ny efter 4 gang den skulle afsted. Den nye er så lige gået istykker igen for et mdr.siden. Så holdbarhed og larm har de vel alle problemmer med lige meget hvad man vælger.
Vortec har jo også lidt med at de smulrer i kablerne![]()
Steen
Hvordan modder man en 6045?????Marco R skrev:Jeg ville modde de to 6045'ere, så de yder mere (søg her på forum, så kommer der tråde fremPaulsen skrev:Peters - 2x 6045 = 9000 L/T , 10000 L/T og alligevel 750,- forskel pr stk. Er der så meget at hente ?Men det får pumpen til at yde mere)
Paulsen skrev:Hvis jeg nu vælger 2x 6045 så er der lidt ekstra penge tilbage.
Selvom jeg synes den er voldsom dyr hvordan er denne så:
Metis CRP 2x100W
Er den SÅ meget bedre? (til alle koraller os)
spdiving skrev:
Vi prøvede så at sætte fronten fra en 6065 på en 6205 "22000L/T " det er sgu noget af en stråle når der sider mindre front på![]()
Det er nr. lige før højtryksrenser
![]()
Hahahahaha![]()
Steen
Det passer ikke Steen. Jeg ved, at Tunze 6025, 6045 og 6055 kan moddes. Da det netop er den samme front, som sidder påspdiving skrev:Tunze 6045 kan ikke "modnes" det er kun 6025 der kan. Begge pumper er helt lydløse. Dog kan de larme lidt de først 14dage da de lige skal køres ind men det er meget normalt for pumper generalt.
På Saltvandsvikki ligger der en guide til hvordan man modner en 6025![]()
Steen
Bingocaller skrev:Hvordan modder man en 6045?????Marco R skrev:Jeg ville modde de to 6045'ere, så de yder mere (søg her på forum, så kommer der tråde fremPaulsen skrev:Peters - 2x 6045 = 9000 L/T , 10000 L/T og alligevel 750,- forskel pr stk. Er der så meget at hente ?Men det får pumpen til at yde mere)
I kan også se, hvordan I modder pumpen her i denne tråd:mic jensen skrev:ja det vil jeg også gerne vide
Ja, det var satme noget der virkede.. Haha, synes der blev lidt tåget ved Klovnfiskenespdiving skrev:Mig og Hansen fandt også lige ud af at en Tunze 6065 den har en kraftig stråle vil man have den blødere passer fronten fra en 6205 der på. Jeg har selv gjort det på den model og strålen er meget blødere end før og giver stort set samme flow.
Vi prøvede så at sætte fronten fra en 6065 på en 6205 "22000L/T " det er sgu noget af en stråle når der sider mindre front på![]()
Det er nr. lige før højtryksrenser
![]()
Steen
Marco R skrev:Det passer ikke Steen. Jeg ved, at Tunze 6025, 6045 og 6055 kan moddes. Da det netop er den samme front, som sidder påspdiving skrev:Tunze 6045 kan ikke "modnes" det er kun 6025 der kan. Begge pumper er helt lydløse. Dog kan de larme lidt de først 14dage da de lige skal køres ind men det er meget normalt for pumper generalt.
SteenJeg har selv modde samtlige 6045'ere, som jeg har haft
![]()
Bingocaller skrev:Hvordan modder man en 6045?????Marco R skrev:Jeg ville modde de to 6045'ere, så de yder mere (søg her på forum, så kommer der tråde fremPaulsen skrev:Peters - 2x 6045 = 9000 L/T , 10000 L/T og alligevel 750,- forskel pr stk. Er der så meget at hente ?Men det får pumpen til at yde mere)
Jeg kan stadigt ikke finde ud af det......![]()
I kan også se, hvordan I modder pumpen her i denne tråd:mic jensen skrev:ja det vil jeg også gerne vide
http://www.reefcentral.com/forums/showt ... 61&page=11
Ellers søg: Tunze Nanostream modification på Youtube.com
Lidt svært at se dit svar, men er det, at du stadig ikke kan finde ud af det??Bingocaller skrev:Marco R skrev:Det passer ikke Steen. Jeg ved, at Tunze 6025, 6045 og 6055 kan moddes. Da det netop er den samme front, som sidder påspdiving skrev:Tunze 6045 kan ikke "modnes" det er kun 6025 der kan. Begge pumper er helt lydløse. Dog kan de larme lidt de først 14dage da de lige skal køres ind men det er meget normalt for pumper generalt.
SteenJeg har selv modde samtlige 6045'ere, som jeg har haft
![]()
Jeg kan stadigt ikke finde ud af det......![]()
http://www.reefcentral.com/forums/showt ... 61&page=11
Ellers søg: Tunze Nanostream modification på Youtube.com
Personligt vil jeg købe dette varmelegeme:Paulsen skrev:1x AquaEl Varmelegeme 250w