Til tekniknørden...
-
malawicarsten
- Sommerfugl fisk

- Reactions: 0
- 17
- Postnummer: 9260 Gistrup
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Gistrup
- Kontakt:
Til tekniknørden...
De er da gået lidt amok i udstyret her..
http://www.malawicarsten.dk ® - Nordjyllands saltvandsmekka #1
Nordjyllands bedste udvalg i saltvand
Nordjyllands bedste udvalg i saltvand
- Nicki Henriksen
- Rev haj

- Reactions: 19
- 17
- Postnummer: 2760 Måløv
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: Storkøbenhavn
Re: Til tekniknørden...
det er et mega fedt setup chingchai har
Nicki
Mit nye reef viewtopic.php?f=127&t=85430
360L rumdeler viewtopic.php?t=33857
120L Mixed reef viewtopic.php?f=92&t=54207
Mit nye reef viewtopic.php?f=127&t=85430
360L rumdeler viewtopic.php?t=33857
120L Mixed reef viewtopic.php?f=92&t=54207
- Han$en
- Rev haj

- 16
- Postnummer: 2990 Nivå
- Saltvand siden?: 2006
Godt nok ikke særligt pænt..
Lækker nok teknikliste, men der er da en del ting der kunne gøres langt bedre.. Fx. at skære ned på returpumperne, og sætte en ordentlig eller 2 på
Lækker nok teknikliste, men der er da en del ting der kunne gøres langt bedre.. Fx. at skære ned på returpumperne, og sætte en ordentlig eller 2 på
[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic[/center]
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
-
LarsSteen
- Rev haj

- 16
- Postnummer: 8963 Auning
- Saltvand siden?: 1987
- Geografisk sted: Auning / Djursland
det er da sådan nogle her på forumet sikkert ønsker sig det jo mere teknik jo bedre
sådan virker det som om til tider.

sådan virker det som om til tider.
Mvh. Lars Steen
mangler Neo. armatus - Pseudochromis fridmani - Synchiropus stellatus - Cent. multicolor
viewtopic.php?f=94&t=12057
[center]Da jeg har lukket mit firma sælger ud af lageret http://www.larssteen.dk/salg.html[/center]
mangler Neo. armatus - Pseudochromis fridmani - Synchiropus stellatus - Cent. multicolor
viewtopic.php?f=94&t=12057
[center]Da jeg har lukket mit firma sælger ud af lageret http://www.larssteen.dk/salg.html[/center]
- Bingocaller
- Rev haj

- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2010
IMO et fantastisk setup han smider af der!
Hvis man har 20000 timer kan man jo læse hele hans tråd igennem om hvordan han fik bygget huset om til dette setup
Hvis man har 20000 timer kan man jo læse hele hans tråd igennem om hvordan han fik bygget huset om til dette setup
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
- Han$en
- Rev haj

- 16
- Postnummer: 2990 Nivå
- Saltvand siden?: 2006
Tjoh, men med så stort og dyrt et setup, er det virkelig latterligt at man ikke gør bare en smule for at skjule rørene bag akvariet, og de 133 Tunze pumper på bagvæggen.. Det ødelægger efter min mening det hele 
[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
- Stig Jest
- Rev Papegøje fisk

- Reactions: 3
- 15
- Postnummer: 3480 Fredensborg
- Saltvand siden?: 1991
Du har fuldstændigt ret Hansen, Det ser åndsvagt ud og ødelægger hele akvariet.
Mvh. Stig
Mvh. Stig
[center]Link til tråden om mit Red Sea Max 130[/center]
[center]Link til tråden om min 250 liters Akrylcube[/center]
[center]Link til tråden om mit 288 liters akvarie[/center]
-
Kewin
- Rev Papegøje fisk

- 15
- Postnummer: 1800-1999 Frederiksberg C
- Saltvand siden?: 2010
- Geografisk sted: Lausanne, Schweiz
Misundelse er en grim tingHan$en skrev:Tjoh, men med så stort og dyrt et setup, er det virkelig latterligt at man ikke gør bare en smule for at skjule rørene bag akvariet, og de 133 Tunze pumper på bagvæggen.. Det ødelægger efter min mening det hele
Ej jeg synes nu at projektet ikke kunne være bedre lavet, jeg har fulgt tråden i lang tid og næsten læst samtlige updates han er kommet med og jeg må sige at det er en mand der virkelig overvejer hver enkelt ting han laver om eller køber til akvariet. Specielt synes jeg det er utroligt at se på det lille hus som det så ud til at starte med og så kigge på det færdige resultat - hvilken forskel! Helt klart et af verdens flotteste og mest gennemførte akvarier!
/Kewin - 160L
-
martinknorr
- Rev haj

- 17
- Postnummer: 8370 Hadsten
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Hadbjerg
Jeg synes godt nok også det er ærgerligt at man ikke bare har gjort en lille smule for at skjule de rør, bare en mørk baggrund og så ville de ikke være synlige samtidig med at tunze pumperne ville være mindre synlige.Kewin skrev: Misundelse er en grim ting![]()
Ej jeg synes nu at projektet ikke kunne være bedre lavet, jeg har fulgt tråden i lang tid og næsten læst samtlige updates han er kommet med og jeg må sige at det er en mand der virkelig overvejer hver enkelt ting han laver om eller køber til akvariet. Specielt synes jeg det er utroligt at se på det lille hus som det så ud til at starte med og så kigge på det færdige resultat - hvilken forskel! Helt klart et af verdens flotteste og mest gennemførte akvarier!
Syntes godt nok også der overdrevet meget teknik, men hvis det hele så køre automatisk så skal det måske så meget til? Syntes bare der er vildt mange akvarier så oven i købet 2 stk med lys over hvor der ikke var noget i, what's that all about??
En anden ting jeg har spekuleret på? Hvordan faen kommer han ned på bunden, eller får sat koraller fast på i den nederste del af akvariet??
MVH
Martin
8370 Hadsten
Martin
8370 Hadsten
- Stig Jest
- Rev Papegøje fisk

- 15
- Postnummer: 3480 Fredensborg
- Saltvand siden?: 1991
Udenfor akvariet er det ekstremt gennemført, ingen tvivl om det.Kewin skrev:Misundelse er en grim tingHan$en skrev:Tjoh, men med så stort og dyrt et setup, er det virkelig latterligt at man ikke gør bare en smule for at skjule rørene bag akvariet, og de 133 Tunze pumper på bagvæggen.. Det ødelægger efter min mening det hele![]()
Jeg gad bare ikke sidde i en sofa og kigge ind i akvariet.
Mvh. Stig
[center]Link til tråden om mit Red Sea Max 130[/center]