Jeg skal snart have skiftet rørene i min lampe og kører pt med 4 hvid og 2 blå, med de blå i midten ( ikke at det spiller nogen rolle)
Jeg har tænkt meget på hvilke rør jeg skal over i, da mine blå rør virker meget lyse i det, og kunne egentlig godt tænke mig at prøve et pink rør for at se hvad det gør. Skal jeg tage et hvidt ud og bytte med pink ? og har i et godt forslag til hvilke rør jeg bør vælge ?
Kører pt med aqua medic hvid og blå.
På forhånd tak
Bo
farvevalg på t5 rør
- Stephensen
- Foxface
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 9800 Hjørring
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: Foran computeren...
- Mikas
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2860 Søborg
- Saltvand siden?: 2009
Re: farvevalg på t5 rør
jeg køre med giesemann .. har både lilla og blå og så 10 og 150000..
har prøvet at bytte lidt rundt på dem og synes de blå giver meget bedre og federe lys end de lilla..
jeg har 4 blå 2 lilla og 2 15000 på nu.. men er også utrolig glad for blåt
du ku evt prøve at købe to blå mere og smide til for at vurdere om det blir for blåt til din smag inden du går ud og køber resten?
har prøvet at bytte lidt rundt på dem og synes de blå giver meget bedre og federe lys end de lilla..
jeg har 4 blå 2 lilla og 2 15000 på nu.. men er også utrolig glad for blåt

du ku evt prøve at købe to blå mere og smide til for at vurdere om det blir for blåt til din smag inden du går ud og køber resten?
Hvis det ikke er meningen at man skal have en snack om natten.
Hvorfor er der så lys i køleskabet?
Hvorfor er der så lys i køleskabet?
- Stephensen
- Foxface
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 9800 Hjørring
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: Foran computeren...
Re: farvevalg på t5 rør
Hvis man nu gik efter feks ATI ville en kombi af 3 aquablue plus, 1 purple plus og 2 blue plus være ok ?? og svare til det jeg har nu dog med en lilla i??