Er det Koiimport? Akvarieudstyr? Hos forhandler? (Klovnen og Planteimporten har ikke noget så vidt jeg ved)
Nogen gode ideer?

Ikke forstået...Mikas skrev:Akvarieudstyr er billigere og har alt på lager men om man vil støtte dem er en anden sag..
Jeg ved heller ikke hvad det er med akvarieudstyr.dk, men det er ikke første gang jeg har set udtalelser som denne..bhjensen skrev:Ikke forstået...Mikas skrev:Akvarieudstyr er billigere og har alt på lager men om man vil støtte dem er en anden sag..
Jeg har da aldrig haft problemer med at net-handle ved Akvarieudstyr.dk
Jeg har efterhånden handlet flere gange hos Akvarieudstyr.dk, og har aldrig oplevet dårlige eller langsommelige leverancer/betjening.Carsten skrev:Der er nogen som har haft nogle meget negative oplevelser med akvarieudstyr, og butikkens håndtering af de opståede problemer har været elendig. Så som at de har hævet pengene fra en konto, men "glemt" at sende varen som så først kom MEGET lang tid senere.
Listen kan blive meget længere.
Personligt har jeg ikke haft de store problemmer med dem, ud over engang jeg bestilte noget ophæng til en Tunze, det kunne de ikke finde ud af at få bestilt. om det så skyldes at de ikke ville lave en bestiling blot for så få penge, ved jeg ikke.
Men så kunne de jo sige det.
Anående Koiimport, så er de så absolut de billigste, dog er deres kuglehaner intet værd. Har 2 gange oplevet at ikke alle varerne har været med. Typisk en lille vinkel eller lign. Og har aldrig fået det leveret siden hen.
Bingocaller skrev:Ok med hensyn til de kuglehaner der - hvorfor virker de ikke? Der kan vel reklameres over dem? Bliver de utætte?
Hvad er der ellers af kuglehaner derude? Gider ikke bruge 200 kr hane jo
Jeg skal bruge 2 x 25 mm og 1 x 20 mm
Men det ville jo være nemmest at bestille det hele på en gang
Der er en tråd om det herinde et sted hvor flere har haft div. problemer med at handle der...bhjensen skrev:Ikke forstået...Mikas skrev:Akvarieudstyr er billigere og har alt på lager men om man vil støtte dem er en anden sag..
Takker for linket til trådenamddurin skrev:Der er en tråd om det herinde et sted hvor flere har haft div. problemer med at handle der...bhjensen skrev:Ikke forstået...Mikas skrev:Akvarieudstyr er billigere og har alt på lager men om man vil støtte dem er en anden sag..
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... arieudstyr
I mit tilfælde har jeg bla. fået testsæt som var for gamle, hvilket var noget pis, når jeg stod og skulle bruge kobbertest til sygebehandling og så skulle vente flere dage på at få et refilsæt bare fordi butikken ikke gider se hvad de sender ud til folk, dette bare et minus til den butik...