http://www.e-pages.dk/121/1018877633/
og gå hen på side 10-11
- kunne ikke konstruere det direkte link

Jeg tror den er efter-modificeret, men ved det heller ikke.Dezon skrev:Jeg mener det var sådan et jeg så ude hos TIP -Top akvariefisk i skelhøje i weekenden.
bhjensen skrev:Jeg tror den er efter-modificeret, men ved det heller ikke.Dezon skrev:Jeg mener det var sådan et jeg så ude hos TIP -Top akvariefisk i skelhøje i weekenden.
Det skal nu undersøges...
Det er satme lækkertmic jensen skrev:bhjensen skrev:Jeg tror den er efter-modificeret, men ved det heller ikke.Dezon skrev:Jeg mener det var sådan et jeg så ude hos TIP -Top akvariefisk i skelhøje i weekenden.
Det skal nu undersøges...
ja det bliver lavet med huller og sump på 130l derude,jeg har så valgt at købe en aquamedic oceanlight 2x150 watt hqi lampe i stedet for at bruge akvastabils eget armatur..
Mvh Michael
Kan ikke finde "Styr På Dyr" i HOBROBarner skrev:mener Styr på dyr i Hobro har saltvands versionen, men giv ham et kald.
hvis du bruger acryl maling så kan du vaske det af med varmt vandmic jensen skrev:overvejer at male baggrunden blå,hvad skal man bruge til det??vil gerne man nemt kan tage det af igen..
Bryder lige ind herPaulsen skrev:Mic : Hvad var prisen for saltvands udgave?
Og skal man købe alle delene seperat?
Altså: Akvarie er det inkl. overløb + huller osv?
JA - du har sgu nok ret.StarF skrev:hvorfor ikke bare få bygget et akvarie i de mål du ønsker med huller overløb, skab, lyskasse osv til? claus fra tropeakvarier laver pæne akvarier, med fine møbler til en god pris. Så kan du også få det i mål du ønsker.
- men målene passer bedst til madammens møblementAndersNT skrev:Enig StarF.
Fedt møbel, men det er ikke særligt fedt med kun 50 cm dybde!
Hvad vil du mene er mere optimalt?StarF skrev:50cm er bare svært at lave en sten opsætning der er flot. men det er self smags sag.
Jeg vil helt sikkert sige, at I sagtens kan lave en fed og pæn stenopsætning med 50cmbhjensen skrev:Hvad vil du mene er mere optimalt?StarF skrev:50cm er bare svært at lave en sten opsætning der er flot. men det er self smags sag.
Vi kan stadig nå at ændre på indretningen - men stiler efter noget på 250-275 liter eksl. sump