Vil lige høre hvor meget cirkulation i har på jeres 58l akvarie.. ( dem der har et) der ska jo ik så meget til at blæse det hele omkuld i så´n lille størrelse..,;)
Måske du har ret.. men den er gemt bag stenene så man kan ik se den.. kan være jeg er heldig det tager lidt af storm vejret.. ellers må jeg jo ud og investere..Tobias skrev:Jeg ville vælge nogle små pumper istedet for én stor pumpe. (:
Du kan prøve det. Jeg havde en Tunze 6025 i mit 54l engang, og det virkede ganske fint sammen med en 900l/t returpumpeDHL skrev:Måske du har ret.. men den er gemt bag stenene så man kan ik se den.. kan være jeg er heldig det tager lidt af storm vejret.. ellers må jeg jo ud og investere..Tobias skrev:Jeg ville vælge nogle små pumper istedet for én stor pumpe. (:
DHL skrev:´Det er os meget hyggeligt med de små.. har os selv haft både 400l og 800l akvarie.. men nu ska de små ha en chance,..
Men er det for meget at sætte en Coralia pumpe i på 3800l/t ??
Nielsen'sbilplejeAalborg skrev:DHL skrev:´Det er os meget hyggeligt med de små.. har os selv haft både 400l og 800l akvarie.. men nu ska de små ha en chance,..
Men er det for meget at sætte en Coralia pumpe i på 3800l/t ??
ja det er da for vildt
jeg ville nok sætte to små tunze nano 99 kr i og så en 1200 i sumpen
hvis det er det var mig
hele sømmiks balje står og svejer på den naturlige måde ....
og det ville jeg mene det er det vi stræber efter når vi smider pumper i baljen
DHL skrev:Har du forresten et billed af den hvis det er? så jeg kan se hva jeg ska overgå..
DHL skrev:Står op halv 6 hverdag.. er det tidlig nok?
Men nå.. det var da ærgeligt...
Det er en rigtig god og MEGA lydsvag pumpeNielsen'sbilplejeAalborg skrev:DHL skrev:Står op halv 6 hverdag.. er det tidlig nok?
ja det er pisse træls
men der arb på sagen ....vi vil jo ha billeder i tråden![]()
det er den her pumpe vi har i sumpen http://shop.malawicarsten.dk/product.asp?product=6228
Marco R skrev:Det er en rigtig god og MEGA lydsvag pumpeNielsen'sbilplejeAalborg skrev:DHL skrev:Står op halv 6 hverdag.. er det tidlig nok?
ja det er pisse træls
det er den her pumpe vi har i sumpen http://shop.malawicarsten.dk/product.asp?product=6228
Jo havde 3 i et 250l Malawiakvarie før, at jeg begynde med saltvand. De lå fordelt i 2 filtermoduller. Det var så lydløst, at jeg måtte ligge øret til dobbeltarmaturet, når lyset var slukket, for at være sikker på, om de kørteNielsen'sbilplejeAalborg skrev:Marco R skrev:Det er en rigtig god og MEGA lydsvag pumpeNielsen'sbilplejeAalborg skrev:DHL skrev:Står op halv 6 hverdag.. er det tidlig nok?
ja det er pisse træls
ja ikk
jag gad bare godt de hade lavet en storbror til 1200 L/t pumpen så hade det været helt perfekt ...