Er der evt. nogle der bor i nærheden af 4050 Skibby, der vil tjene evt. et par ks. øl eller noget og komme ud og tjekke om alt (pumper/sump mv.) er som det skal være??????? Den larmer også helt uhæmmet, der må være noget galt

lasse rasmussen skrev:Bundlaget er blevet skyllet igennem x flere...![]()
ØV!
Jeg tror du mener Carsten fra DecOcean...lasse rasmussen skrev:Mine testsæt er desværre blevet for gamle, men blev ringet op kl . 21.43 (efter oprettelse af indlæg herinde) af Carsten fra Deep Ocean, at jeg kunne komme og hente vand fra koraløen kvit og frit+en god snak om diverse.
SUPER service, det er derfor skiftet til aften, så nu ser vi
)
Det er da en super service.lasse rasmussen skrev:Mine testsæt er desværre blevet for gamle, men blev ringet op kl . 21.43 (efter oprettelse af indlæg herinde) af Carsten fra Deep Ocean, at jeg kunne komme og hente vand fra koraløen kvit og frit+en god snak om diverse.
SUPER service, det er derfor skiftet til aften, så nu ser vi
)
Skal ikke kunne sige, om det var det, som gjorde det, men er glad for at hører, at det går godt med det igen, og er i fremganglasse rasmussen skrev:UPS! Ja selvfølig DEC ocean...Ja det hele fungere meget bedre nu, det var nok fordi jeg brugte hane vand