Det er snart 6 mdr siden jeg solgte ud af mit gear. Havde jo nærmest ikke regnet med at man ville blive så afhængig da jeg startede i sin tid.
Konen har sagt nej til mere vand i stuen

Kunne ikke have sagt det bedrehenrikp skrev:sparker kvinden ud og køber et monster stort akvarie

HAHA ja det var også en mulighed.Bingocaller skrev:Eller køber resten af ronnys setup og gemmer det i kælderen

Ja for satan mulle - sådan er det her forum. Der er masser af folk som reserverer og køber uden dækning hverken hos ægtefælle eller bank også bliver man brændt af i sidste øjeblik.ronny.w skrev:HAHA ja det var også en mulighed.Bingocaller skrev:Eller køber resten af ronnys setup og gemmer det i kælderen
Men pt. har jeg sgu mine tvivl. da jeg bliver brændt af gang på gang med de aftalte tider.
Desværre er det ikke bare et enkelt stående tilfælde. men det lader til at det er et mønster der går igen herinde.
Flere gange har jeg stået med tingende pakket, hvor jeg så har modtaget en sms om at
Man lige var blevet forhindret af den ene eller anden grund.
Total respektløs og jeg er fandme skuffet over at folk overhovedet kan finde på det.
Vi snakker levende dyr.
En Bestemt person herinde fra har jeg haft aftale med 3-4 gange nu og hver gang er der kommet en latterlig undskyldning
Eller også tager man bare ikke telefonen, personen ved godt hvem han er og til dig kan jeg kun sige.
Bliv væk. skulle du dukke op, kan du ikke købe noget, så vil jeg skide på og du har kørt fra den ene ende til den anden af Dk.
Jeg kunne ikke være mere ligeglad

Mark W skrev:Der er vel også en del gode handler og masser af ærlige mennesker og så må man have sit fokus der.
God weekend

Ja start med en RSm 130 og køb min Vlamingi, Så efter 1 uge så er det synd for fisken og du må købe en 1000 LitersLarsSteen skrev:velkommen tilbage DanielXavier![]()
prøv at overtale hende til et mindre setup, så kan hun jo sikkert se efter et stykke tid at det er dyrplageri med så lidt plads til de stakkels dyr