led-lys.nu fupmagere, eller hva...?? nu med lys
-
- Søstjerne
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 8600 Silkeborg
Re: hjælp med diode lampebestilling ( tror jeg blir snydt)
Firmaet er reg. på
Hedelundvej 1,
men har også denne adrese kan jeg se, hvis man googler lidt... ...
Stationsvej 16
6622 Bække
også her ...
http://community.dcfonline.dk/index.php ... c&p=238475
Hedelundvej 1,
Stationsvej 16
6622 Bække
også her ...
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Og klovnen er skam også på fjæset, med billed enda
http://www.facebook.com/home.php#!/prof ... 97&sk=wall
- noller
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 5883 Oure
- Saltvand siden?: 2010
Griner, Han har kun 6 venner på FB, hvordan mon det kan være 

465L, 200L sump på vej 

-
- Søstjerne
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Saltvand siden?: 2009
Jeg er en af dem fra chilifan.dk, der er i gang med at blive snydt, og I kan være helt rolige - vi skal gøre, hvad vi kan, for at stoppe ham og konen - selvfølgelig kun med lovlige metoder...
Vi er en bunke mennesker, som er ret sure - og slemt trætte af at høre på alverdens undskyldninger - så den kommer til at køre hele vejen!
Hans brugernavn her er Agoralive.
mvh
Anja
Vi er en bunke mennesker, som er ret sure - og slemt trætte af at høre på alverdens undskyldninger - så den kommer til at køre hele vejen!
Hans brugernavn her er Agoralive.
mvh
Anja
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 5560 Aarup
Carsten skrev:Og klovnen er skam også på fjæset, med billed enda
hold k.æ.f.t et fjols....... godt forstå der ikke er nogen der vil være venner med ham....looool
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 15
hey chiliprinsessen det er mig der har korresponderet en del med anja, og meget gerne snakke med dig over tlf. så hvis du vil give mig et kald eller smide en sms så kan vi lige få nogle flere ting på plads.....tlf 21273410
og hvis det virkelig er ham der har brugernavnet agoralive, så må vi vel lige få admin på banen og luk ham ned.......
og hvis det virkelig er ham der har brugernavnet agoralive, så må vi vel lige få admin på banen og luk ham ned.......
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 15
BuskArnold skrev:Firmaet er reg. på
Hedelundvej 1,
Stationsvej 16
6622 Bække
også her ...
hvordan fandt du frem til adressen i bække....??
-
- Søstjerne
- Reactions:
- 14
hvad er status PT på sagen ?
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 15
at hun siger at vi får vores penge tilbage, vi har nu vidersendt vores oplyninger til karina så vi kan få vores penge så hurtig som muligt, og karina skal så til møde med hendes advokat kl. 11.00 og så må vi se hvad der sker derfra, følger lige op på det når jeg kommer hjem fra job i aften ved 22.00 tiden
- apfolmer
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7120 Vejle Øst
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: vejle
spændende....
***** ApFolmer@hotmail.com *****
-
- Søstjerne
- Reactions:
- 14
Lidt for spændende, når man er en af dem, der har penge ude at svømme...
Men de ville spare sig selv for rigtig meget bøvl ved bare at sende vores penge retur nu...
Mvh
Anja/chiliprinsessen
Men de ville spare sig selv for rigtig meget bøvl ved bare at sende vores penge retur nu...
Mvh
Anja/chiliprinsessen
-
- Søstjerne
- Reactions:
- 14
Både og ja.... Men så ville de vel bare narre andre, hvis de slap afsted med det ?
- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6700 Esbjerg
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
- Kontakt:
En mands firmar'er hæfter selv økonomisk, så mon ikke der falder noget af hvis i presser på i samlet flok.
-
- Søstjerne
- Reactions:
- 14
Jeg ved det - man kan ikke bare lukke og stikke af fra regningen, hvis det er et personligt ejet firma, så kan man gå direkte efter manden/kvinden...
Og jeg vil da også sige, at skulle det ske, at de bare afleverer nogle kr. nu, så vil jeg ikke gøre mere ud af det - har brugt så rigeligt med tid på dem allerede. Men selvfølgelig vil jeg advare, hvor jeg kan - f.eks. på Trustpilot, hvor jeg allerede har lagt en anmeldelse ind. Og man bør ALTID lige checke der, når man skal handle på nettet!
Desværre var de endnu ikke anmeldt der, da vi skulle handle, men nu er de! Og ikke ret pænt...
mvh
Anja
Og jeg vil da også sige, at skulle det ske, at de bare afleverer nogle kr. nu, så vil jeg ikke gøre mere ud af det - har brugt så rigeligt med tid på dem allerede. Men selvfølgelig vil jeg advare, hvor jeg kan - f.eks. på Trustpilot, hvor jeg allerede har lagt en anmeldelse ind. Og man bør ALTID lige checke der, når man skal handle på nettet!
Desværre var de endnu ikke anmeldt der, da vi skulle handle, men nu er de! Og ikke ret pænt...
mvh
Anja
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 15
lige en lille update på hvad der sker.
ige nu bliver der korresponderet mellem os og karina, og karina siger at vi vil få vores penge tilbage, men så kommer der jo lige en undskyldning med på vejen...igen igen.... så lige nu venter vi til mandag og ser hvad der sker, for hvis der ingen penge er så bliver det politiet.
ige nu bliver der korresponderet mellem os og karina, og karina siger at vi vil få vores penge tilbage, men så kommer der jo lige en undskyldning med på vejen...igen igen.... så lige nu venter vi til mandag og ser hvad der sker, for hvis der ingen penge er så bliver det politiet.
-
- Søstjerne
- Reactions:
- 14
Tja... Men faktum er :
Kion har prøvet at mislede folk ved at tro at der både var en sælger, salgskonulent, ejer, direktør, osv osv..
Først var jeres varer på karantæne-lager i hos DHL.... Nu er de pludselig slet ikke bestilt endnu... ????
Håber nogle får ham stoppet, inden han bare slipper med "pyha... det gik næsten galt denne gang" ... og håber de følger sagen til ende, med anmeldelsen...
Kion har prøvet at mislede folk ved at tro at der både var en sælger, salgskonulent, ejer, direktør, osv osv..
Først var jeres varer på karantæne-lager i hos DHL.... Nu er de pludselig slet ikke bestilt endnu... ????
Håber nogle får ham stoppet, inden han bare slipper med "pyha... det gik næsten galt denne gang" ... og håber de følger sagen til ende, med anmeldelsen...
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 15
heh, det kan du være sikker på at denne sag bliver fuldt helt til dørs, og jeg regner ikke med at de frivilligt sender pengene tilbage.... men venter til hen over weekenden og ser hvad der sker og så har mig og anja aftalt at vi går videre med sagen, allerede nu er dhl´s security afdeling på nakken af ham pga os, og danske banks bedrageriafdeling er på nakken af ham pga os, og hvis vi også går til politiet så tror jeg ikke den mand eller kvinde kommer til at eje et firma mere
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Geografisk sted: Fredericia
Hej Chris,chris paarup skrev:lige en lille update på hvad der sker.
Det lyder lovende, og håber, at I får jeres penge tilbage.
Men også at de bliver straffet for det, som de har gjort, så de forhåbenlig IKKE gør det igen.
[center]Med venlige hilsner
Marco R[/center]
[center]Link til mit nye 312 liters akvarie[/center]
[center]Link til mit gamle 200 liters akvarie[/center]
Marco R[/center]
[center]Link til mit nye 312 liters akvarie[/center]
[center]Link til mit gamle 200 liters akvarie[/center]
-
- Søstjerne
- Reactions:
- 14
Det er jo lidt to forskellige ting på en gang...
Jeg har min bank og PayPal på sagen og har bedt dem tilbageføre min betaling til led-lys - men er de først anmeldt for bedrageri, så skal den del jo køre videre, også selv om vores betaling bliver tilbageført, hvis de ikke betaler af sig selv.
Jeg regner dog ikke med, at de frivilligt slipper pengene, men det er jo heldigvis ikke noget, de selv bestemmer. Når man har indbetalt via kreditkort over PayPal, bliver betalingen bare tilbageført fra deres konto, når PBS eller PayPal har undersøgt, hvad der er sket, og i dette tilfælde burde der ikke være nogen problemer med det.
(Lige en påmindelse - betal aldrig med kontooverførsel, når I handler på nettet - så kan I ikke få jeres betaling tilbageført, hvis der er problemer!!!!! Brug altid kreditkort....)
Det eneste, der kan forhindre en politisag nu, er en kvittering på, at der er overført penge til os, som vi har senest mandag morgen - ellers kører den fra på mandag!
mvh
Anja
Jeg har min bank og PayPal på sagen og har bedt dem tilbageføre min betaling til led-lys - men er de først anmeldt for bedrageri, så skal den del jo køre videre, også selv om vores betaling bliver tilbageført, hvis de ikke betaler af sig selv.
Jeg regner dog ikke med, at de frivilligt slipper pengene, men det er jo heldigvis ikke noget, de selv bestemmer. Når man har indbetalt via kreditkort over PayPal, bliver betalingen bare tilbageført fra deres konto, når PBS eller PayPal har undersøgt, hvad der er sket, og i dette tilfælde burde der ikke være nogen problemer med det.
(Lige en påmindelse - betal aldrig med kontooverførsel, når I handler på nettet - så kan I ikke få jeres betaling tilbageført, hvis der er problemer!!!!! Brug altid kreditkort....)
Det eneste, der kan forhindre en politisag nu, er en kvittering på, at der er overført penge til os, som vi har senest mandag morgen - ellers kører den fra på mandag!
mvh
Anja
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
Paypal kan ikke føre nogle penge tilbage som ikke står på konto de er indsat på. Samme model gør sig gældende med kreditkort.
Og er betalingen meget mere end 30 dage gammel, mener jeg ikke paypal kan gøre noget.
Og er betalingen meget mere end 30 dage gammel, mener jeg ikke paypal kan gøre noget.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE
mener jeg er rigtigt carsten
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
-
- Søstjerne
- Reactions:
- 14
Det er muligt - men så kan PBS, da vi har betalt med kreditkort, og jeg har oprettet en indsigelse hos dem, så det kører af sig selv herfra.
Og man har 45 dage til at sætte en sag i gang hos PayPal, hvilket vi selvfølgelig også gjorde inden de 45 dage var gået... Der havde vi jo allerede en idé om, at noget var rivende galt!
mvh
Anja
Og man har 45 dage til at sætte en sag i gang hos PayPal, hvilket vi selvfølgelig også gjorde inden de 45 dage var gået... Der havde vi jo allerede en idé om, at noget var rivende galt!
mvh
Anja
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
Jeg har en anden hobby, jeg samler på frimærker. Og havde købt nogle frimærker i Indien. Ialt var det knapt $ 12,- problemet var bare at de aldrig kom frem.
Da jeg så kontaktede sælger, fik jeg intet svar. Og manden lukkede sin Ebay konto. Gik derfor til Ebay, og oprettede en "case" men det fik jeg nu ikke nogen penge ud af. For han lukkede den konto pengene var sat ind på.
Så moralen er, håb men forvent inter.
Da jeg så kontaktede sælger, fik jeg intet svar. Og manden lukkede sin Ebay konto. Gik derfor til Ebay, og oprettede en "case" men det fik jeg nu ikke nogen penge ud af. For han lukkede den konto pengene var sat ind på.
Så moralen er, håb men forvent inter.
-
- Søstjerne
- Reactions:
- 14
Vi får under alle omstændigheder vores penge retur via PBS - det er jo den sikkerhed man har, når man bruger sit kreditkort på nettet...
Der kan gå et stykke tid, men de skal nok dukke op, så vi kan få købt noget LED fra en seriøs sælger og ikke en total platugle!
Der kan gå et stykke tid, men de skal nok dukke op, så vi kan få købt noget LED fra en seriøs sælger og ikke en total platugle!
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 15
ja så nærmer der sig jo mandag uden at have hørt noget endnu...... bum bum hvor spændene........ 

-
- Søstjerne
- Reactions:
- 14
Uanset hvad udfaldet på Paypal osv bliver, så kan manden stadig straffes for bedrageri, idet han driver firma i danmark, hvor det åbenbart kun gælder om at få folks penge, uden at sende varen....
-
- Søstjerne
- Reactions:
- 14
Præcist det jeg skriver længere oppe - det er to forskellige ting, der sagtens kan køres hver for sig, og det bliver de...
-
- Søstjerne
- Reactions:
- 14
Nåh... så blev det mandag...
Er der noget nyt i sagen, eller kører det som mange desværre "forventer" ?
Er der noget nyt i sagen, eller kører det som mange desværre "forventer" ?

-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 15
vi er ved at samle alt vores dokumentation til en anmeldelse, men må desværre vente til onsdag med den da jeg igen i morgen skal arbejde hele dagen, men fik da denne mail af hende her til aften.....
Hej Chris
På baggrund af at der i jeres ordre ikke er nogle standard produkter, ikke
er aftalt et endegyldigt leveringstidspunkt og af vores leverandør lover
forsendelse i løbet af denne uge så vi kan levere til vores kunder i næste
uge, har vi valgt at vi vil levere jeres bestilling i stedet for at
retunere jeres penge.
Venlig hilsen, Karina Kruse Vestergaard
Hej Chris
På baggrund af at der i jeres ordre ikke er nogle standard produkter, ikke
er aftalt et endegyldigt leveringstidspunkt og af vores leverandør lover
forsendelse i løbet af denne uge så vi kan levere til vores kunder i næste
uge, har vi valgt at vi vil levere jeres bestilling i stedet for at
retunere jeres penge.
Venlig hilsen, Karina Kruse Vestergaard
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 15
så er spørgsmålet så bare om det er for at trække tiden eller om de virkelig kan levere........