Jeg ville helt sikkert prøve at finde en Hydor Slim Skim - den er lille og skulle være ganske god - men det der vinder her er den indbyggede overfladeskimmer! Så behøver du ikke nødvendigvis lave overløb i din nye balje. Du kan bestille den hjem hos Akvarieudstyr til lidt under en tusse.
Moente skrev:Men den kan du ofte finde brugt til en 4-500 kroner
Knægten skal jo også kunne sove om natten.. Aldrig om jeg da igen skal sove i samme rum som en 9002'er
Jeg sover da fint 2-3 meter fra mit akvarium med en 9002'er? Men indrømmet, ville ønske jeg havde en mere lydløs skummer! Har faktisk en Miniflotor, som jeg overvejer at smide på igen. Men bliver bare hurtigt træt af at skulle skifte luftsten hele tiden
at skifte luftsten ca en gang om månden er vel ikke ligefrem hele tiden hehe
ville helt klart vælge luftskummeren så 275 for skummeren og ca200 for en ehiemluftpumpe så er man super kørene og larmer ik meget i forhold til 9002eren
180x70x65 2xgyre 350 maxspect aeraqua dua ad600 jebao 5000 Orphek Atlantic V4x2 + v4 compact + 2xor3 120 skyblue ATI Essentials pro rollermat
Hva med den nye Aqua medic den man får med til deres nye yasha akvarie:) der er ikke så meget info om den endnu. Skulle gerne få mit yasha i løbet af ugen. Så kan jeg give en briefing om den.
Haha, ja den skal være stille før jeg gider bruge penge på den! Ellers får jeg ikke nok nattesøvn!
kasper ibsø skrev:Hva med den nye Aqua medic den man får med til deres nye yasha akvarie:) der er ikke så meget info om den endnu. Skulle gerne få mit yasha i løbet af ugen. Så kan jeg give en briefing om den.