Ved ikke helt om mit indlæg skal postes i under dette emne, men prøver lykken alligevel
Findes der ikke en Østjylland Gruppe, synes jeg har læst det et sted, men kan ikke finde den..
Randers-gruppens medlemmer dækker et meget stort område, som strækker sig fra syd for Århus og op til Hjallerup i Nordjylland. Så vidt jeg husker er der medlemmer fra Silkeborg også
Den burde nok hedde Østjylland men navnet er af historiske grunde "Randers".
Jeg er lige hoppet ind i midt og vestJylland, men er der noget mere centreret om østJylland sådan ca Århus området ville jeg da helt sikkert hoppe med der også
Jeg er også med i midt og jestjylland garuppen, men synes det er pokkers lang at køre når de mødes
Synes helt sikkert vi skal starte en gruppe som hedder Østjylland, go ide Per....
Nogen der ved hvordan man opstarter en gruppe ?
Som medstifter af vores nye Midt-Vest Jyllandsgruppe, kan jeg kun anbefale at man i andre lokalområder forsøger det samme.
Det har været yderst positivt hos os og vi har da flere medlemmer der kommer langvejs fra.
I skrivende stund er jeg ikke lige klar over hvordan oprettelsen foregår rent teknisk, men I kunne jo forespørge hos Administrator.
Hilsen Bjørn Heeger Jensen. Lægelige råd gives: send PB til mig Boyu 128 L RSM 250 m. LED og Deltec MC500 Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...