Ekstra Skummer
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 3230 Græsted
- Saltvand siden?: 2007
Ekstra Skummer
Er der nogen der kan hjælpe...
Jeg har en Aqua Medic nålhjul skummer. Jeg syntes ikke den er så god. Mit akvarie er et Percula 90 og fra Aqua Medic med indbygget sump. Jeg har udover den indbyggede sump et refudium i mit underskab. Mit spørgsmål er, om jeg godt kan ha en ekstra skummer i mit refudium eller skal jeg købe en helt ny og kraftigere som over tager den gamle.
Håber der er nogen der kan give mig et svar.
Jeg har kigget på en Aqua Medic Midiflotor 400 inkl. luftpumpe til mit refudium.
Mvh. Casper
Jeg har en Aqua Medic nålhjul skummer. Jeg syntes ikke den er så god. Mit akvarie er et Percula 90 og fra Aqua Medic med indbygget sump. Jeg har udover den indbyggede sump et refudium i mit underskab. Mit spørgsmål er, om jeg godt kan ha en ekstra skummer i mit refudium eller skal jeg købe en helt ny og kraftigere som over tager den gamle.
Håber der er nogen der kan give mig et svar.
Jeg har kigget på en Aqua Medic Midiflotor 400 inkl. luftpumpe til mit refudium.
Mvh. Casper
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 3230 Græsted
- Saltvand siden?: 2007
Hej JohnnyJohnny skrev:jeg kører med medifloter 400 på mit percula 90 den passer i venstre overløb virker perfekt og tror baljen er født med sådan skummer! dov har jeg ikke ekstra sump hvor mange litre er den på?
Mange tak for dine svar.
Mit refudium er på ca. 50 ltr. Jeg tror det er en Turbiflotor som er standard på Percula 90. Men jeg syntes bare ikke den er optimal.
Hvor meget liv har du i dit akvarie???
Mvh. Casper
- Hvam
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8541 Skødstrup
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Skødstrup "Uptown"
Kan du ikke bygge den du har om til luft 

Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!
Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935