Ja vi må nok heller stoppe her! og ja god ideHan$en skrev: Og så slutter vi af her. Drik dig stiv, det er lørdag

Ja vi må nok heller stoppe her! og ja god ideHan$en skrev: Og så slutter vi af her. Drik dig stiv, det er lørdag
Jamen så skynd dig og slå til, så spare du jo også broen som du skal lægge oven i de 350 kr.Schwensen skrev:Jeg kommer lige inden fra moby af, og han har en lille sten med ca. 5 skiver, som netop er orange med grøn mund, som man kan købe til under 400 kr. Så det kan jeg godt vise dig hvis du kommer herover til øenronny.w skrev:Ja jeg ville da også fortrække 6 x Recordia skiver for 350 kr. men kan du vise mig hvor de handles til denne pris ?Schwensen skrev:Tror sku lige springer over et køb på 350 kr for 5 almindelige skiverMen okay.
For jeg har da set priser på 400 kr. eller mere pr. skive hos nogen forhandler
Nej det er jo også min fejl at jeg ikke har fortalt mit setup at det ikke skal / må avle helt vildt.Schwensen skrev:Nu skal du ikke generalisere, og jeg "skambyder" ikke. 350 kr for 4-6 skiver ricordea er ikke at skambyde. Men det er jo rent udbud-efterspørgsel. Jeg tror dog ikke der er ret mange der efterspørger en sten med ricordea skiver til 7500+ kr.
Det er bare for fragten, så kommer indholdet forudentrolle skrev:Er det 69€ pr kasse? Og hvor meget kan der være i en kasse?
skal der så ikke told og moms osv. når det er ude fra EU?!mic jensen skrev:nu ved jeg ikke om jeg har fået læst alt i denne tråd,men den side som man starter med at linke til i usa,tager 200 usd i fragt,så det kan vist godt betale sig at bestille fra ham,har skrevet med ham,da jeg selv overvejer at købe 50 stk..
På papir kan alt lade sig gøre, men når det kommer til stykket så har over halvdelen lige fået en extra regning eller bilen er lige gået i stykker.Nicki Henriksen skrev:Det bliver da noget a en sending hvis alle skal have en kasse