Nu nævner du selv det magiske ord utålmodighed, til egn dig en masse tolmodig hed, sæt dig ned og tænk tingene to-Tal grundigt i gendem, så afskriver du dine lomme pænge de næste 4 MD- hvis det kan gører det og så er du ved at værer der hvor du kan begunde at tænke på at komme noget i balien.
Nå til det merer seriøse hvor for hvorfor lige 50L
Et stører er næmerer at styrer, og næmmer at buger op med stensætningen, du har erfaring med færskvand hvortstort akvarium har du der, kunde det ikke bruges, der sparer du lidt pænge.
MHT. teknik. alt efter hvad du skal have i balien så kan du lidt hæn af vejen godt starte med dit akvarie armatur, du skal barer tænke på at det er utroligt begranset hvad du kan have af koraler der i, Mener ikke at fiskene er så kræsen mht. lyset. så skal du have en skummer, vil forslå en luft skummer
http://www.akvarieudstyr.dk/database/vi ... uktID=1843 skulle værer fin til 50L, så skal du have sten og salt og en ekstrem masse cirkulation. jeg vil påstå at du kan starte forsigtig op med dine 1500.- men så er det også slut. det er ikke den forkromed løsning men jeg vil påstå at det kan lade sig gører, jeg havde selv et på 45L stående på mit lille kontor en gang med et ligende opsæt, jeg havde lidt polyber en total agrasiv kirug der ikke kunde gå sammen med de anderer fisk i det storer akvarium, det virkede ganskeudemærket, det kørte i 8Md så købte vi hus og fiskene blev flytet og kom i nye omgivelser, alle på en gang og problemet var løst, nå pointen er jeg tror at det kan lade sig gører men det bliver snævert for det er ikke kun 1500 i opstart, der skal kuntinuerligt salt og foder til, du skal sæte dig ned og læse på lægtien og så give dig god tid, lav et buget over hvad det kommer til at koste. fortæl os hvad du har så kan vi se hvad du kan bruge.