Gerne med lidt billeder

Hmm. Mon ikke der også er en starter?´;)Brian skrev:Bruger samme setup som Mads som du kan se billeder af i min balje tråd, der er et link i min signatur.
Med andre ord består mine 2x250 watt lamper af følgende dele :
- 2 Eksterne 250 watts ballaster, en brugt Giessmann og en fra Akvaie Teknik, der begge ligger i skabet med 2 ledninger op til hver sin fatning.
- 2 Reflektorer med indbygget E40 fatning.
And thats it
Du får det til at lyde så nemt.Brian skrev:Bruger samme setup som Mads som du kan se billeder af i min balje tråd, der er et link i min signatur.
Med andre ord består mine 2x250 watt lamper af følgende dele :
- 2 Eksterne 250 watts ballaster, en brugt Giessmann og en fra Akvaie Teknik, der begge ligger i skabet med 2 ledninger op til hver sin fatning.
- 2 Reflektorer med indbygget E40 fatning.
And thats it
Jo når jeg skriver ballaster så mener jeg en kasse med spolen, starter og kondensatormads-fisk skrev:Hmm. Mon ikke der også er en starter?´;)
Det er korrekt, de kommer omkring den 1 og så skal jeg have dem testet godt af så det har lidt lange udsigter men det lover godt.Johnny skrev:har set hqi lavpris vil afprøve nogle hvis de er gode vil han sælge dem mener jeg af huske
Det er kansje den 01-06-06 altså i dag du venter inn elektronisk ballast?Brian skrev:Det er korrekt, de kommer omkring den 1 og så skal jeg have dem testet godt af så det har lidt lange udsigter men det lover godt.Johnny skrev:har set hqi lavpris vil afprøve nogle hvis de er gode vil han sælge dem mener jeg af huske
Men vent ikke på det Nadia, for det er bestemt ikke så sikkert at jeg kan love noget !
Ja, sådan en ældre spole-model med ekstern starter er ihvertfald ikke den mest effektøkonomiske løsning.Brian skrev:...
Hvad mere har man brug forDu ville nok blive slemt skuffet hvis du vidste hvor meget strøm bare dine ballaster alene spiser !!!