nikkende/gyngende jomfrufisk?
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 5320 Agedrup
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: 5320 agedrup (tæt på odense)
Re: nikkende/gyngende jomfrufisk?
det vil stresse fiskene meget.
jeg ville afleverer dem tilbage eller få dem i "pension" og så få startet ordentligt op.
Benjamin
jeg ville afleverer dem tilbage eller få dem i "pension" og så få startet ordentligt op.
Benjamin
-
- Pudsereje
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Saltvand siden?: 2010
- Geografisk sted: jacob dampes vej
hvad vil?.
Mvh.willers
Mvh.willers
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
Seriøst?
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
-
- Pudsereje
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Geografisk sted: jacob dampes vej
seriøs? hvad mener du om jeg må spørge Bingocaller.
Mvh.willers.
Mvh.willers.
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Tror nu mere det var det super korte indlæg som du skrev
"hvad vil?"
Der frembragte reaktionen.
Har du fundet et sted at sætte fiskene i pleje?
"hvad vil?"
Der frembragte reaktionen.
Har du fundet et sted at sætte fiskene i pleje?
-
- Pudsereje
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 5000 Odense C
- Saltvand siden?: 2009
Nu skal jeg nok lade være med at blande mig i den diskussion dit indlæg er blevet til, og nøjes med at kommentere på dit oprindelige spørgsmål.
Jeg har også en 3-stribet..........!
Den tér sig på nøjagtig samme måde som din. Oven i det, ryger den direkte på mig hver gang jeg stikker armen i baljen, den lille s.... !
Men det korte af det lange er, at det åbenbart bare ligger til den art at være lidt kuldrede. Den har iøvrigt gjort det lige siden jeg fik den, og også hos ham jeg fik den fra. Hos mig er det i hvertfald hverken vand værdierne, for lidt plads eller stress der kan forklare det, så..........
Jeg har også en 3-stribet..........!
Den tér sig på nøjagtig samme måde som din. Oven i det, ryger den direkte på mig hver gang jeg stikker armen i baljen, den lille s.... !
Men det korte af det lange er, at det åbenbart bare ligger til den art at være lidt kuldrede. Den har iøvrigt gjort det lige siden jeg fik den, og også hos ham jeg fik den fra. Hos mig er det i hvertfald hverken vand værdierne, for lidt plads eller stress der kan forklare det, så..........
For store akvarier eksisterer ikke !
- Birkefeldt
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8600 Silkeborg
- Geografisk sted: Silkeborg
Hej Leon! Du skriver at du har brugt noget tid på at sætte dig ind i saltvandsverdenen, men det virker som om der trods alt er mange ting du ikke har helt på plads endnu. Men så er sådan et forum her jo alletiders.
Jeg har lige et spørgsmål. Hvorfor har du haft akvariet kørende siden februar hvis du ikke har levende sten i?
Carsten og Hougaard er nogle af de mest erfarne saltakvarister herinde, så hvis jeg var dig ville jeg følge deres råd. Aflevere fiskene tilbage og få styr på de grundlæggende principper bag teknik og hvorfor levende sten og overløb/skummer er gode at have. Så er chancerne for at du får et tropisk undervandsparadis kraftigt forøget. Held og lykke med projektet fremover i hvert fald!
Jeg har lige et spørgsmål. Hvorfor har du haft akvariet kørende siden februar hvis du ikke har levende sten i?
Carsten og Hougaard er nogle af de mest erfarne saltakvarister herinde, så hvis jeg var dig ville jeg følge deres råd. Aflevere fiskene tilbage og få styr på de grundlæggende principper bag teknik og hvorfor levende sten og overløb/skummer er gode at have. Så er chancerne for at du får et tropisk undervandsparadis kraftigt forøget. Held og lykke med projektet fremover i hvert fald!
Mit Red Sea Max NANO: http://kortlink.dk/saltvandsforum/pdy6
Mit tidligere Aqua Medic Percula 90: http://kortlink.dk/saltvandsforum/pe8x
Mit tidligere Aqua Medic Percula 90: http://kortlink.dk/saltvandsforum/pe8x