Har derfor lagt en rosende omtale af akvarieudstyr.dk på TrustPilot...

-men er emnet udelukket eller uinteressant her inde

Jeg stoler blot ikke på Trustpilot! Har flere gange handlet i den nu hedengangne Multimediaworld, og der poppede altid en meddelse fra trustpilot op flere gangeKenneth Jensen skrev:Jeg synes ikke det er længe siden, hvor folk bød ind på lignende emne, om hvilke forretninger i DK de synes var gode.
Men jeg synes da, at opfordringen til at lægge disse butikker ind på TrustPilot med god omtale, er en rigtig god idé!
Konstruktiv kritik er altid velkommen, men du har ret i, at det er uønsket at det går over gevindHelena skrev:Ja, og hold jer fra kritik herinde, det er uønsket. Det går som regel over gevind
Kritik kan sjældent blive konstruktivt her, da det jo kun er den ene part som lader sig høre her.Helena skrev:Sådan kan man også skrive det, men det er sjældent set at det forbliver konstruktivt.
Altid rart at vide hvor andre har haft gode eller dårlige oplevelser.Han$en skrev:Petsupply - Kun positivt!
DeepOcean - Kun positivt!
DecOcean - Kun positivt!
Klovnfisken - Kun positivt!
Dansk Saltvandscenter - Kun positivt!
Akvarieudstyr - Udelukkende negativt, og handler der ikke igen.
Det var min liste
Enig, men der også en tendens til at hvis en skriver noget negativt, så er der straks 8 der skal puste det op. FlokmentalitetCarsten skrev:Kritik kan sjældent blive konstruktivt her, da det jo kun er den ene part som lader sig høre her.Helena skrev:Sådan kan man også skrive det, men det er sjældent set at det forbliver konstruktivt.
Hmm Styr på dyr...hvorfor overhovedet skrive det hvis du ikke vil dele det med andre ? så er den jo faktisk ubrugelig.henrikp skrev:petsupply - har kun været i hans butik en gang, men har købt rigtig meget i hans webshop. rigtig go service
saltvandsbutikken - rigtig go service i butikken, har dog ikke handlet i webshop.
farmland Randers - af at være ny i klassen synes jeg servicen er go dog har de ikke den store erfaring.
bonnie i viborg - service i særklasse altid et stort udvalg af fisk
styr på dyr - vil helst ikke komme med negative ting så jeg vil ikke skrive mere om dem..
malawicarsten - har handlet mange gange med ham da jeg havde malawi cichlider. men har kun været der en gang siden han startede med saltvand. flink mand super service
det er dem jeg har handlet med
????Helena skrev:Enig, men der også en tendens til at hvis en skriver noget negativt, så er der straks 8 der skal puste det op. FlokmentalitetCarsten skrev:Kritik kan sjældent blive konstruktivt her, da det jo kun er den ene part som lader sig høre her.Helena skrev:Sådan kan man også skrive det, men det er sjældent set at det forbliver konstruktivt.
Kunne ikke være mere enigValentin skrev:Jeg vil så ikke sætte navne på mine favoritter eller dem jeg aldrig sætter mine ben hos igen..
Syntes der er alt for mange forhandlere der skriver at de er de bedste og billigste.. NOT.. Syntes mere man mærke en lyst til at tjene penge end dyrenes ve og vel.. ( manglende styr på fragt osv.. )
Andre har så samme mening ved at holde sig langt væk fra sådanne tråde.Valentin skrev:Godt at høre jeg ikke var den eneste der turde melde sig..
Det var nu ikke din holdning til forhandlerne jeg kommenterede, men bare det som jeg citerede dig forValentin skrev:Lord Mike.. Nu vil jeg ikke mene at jeg hængte nogen ud da jeg ikke skrev navn eller noget, og er også helt enig med dig i at 50 % af tingene er min egen skyld.. Men et eller andet fik dig jo alligevel til at skrive i sådan en tråd som du ikke ville..smiler.. Så fik jeg da dig op af sofaen..gg..
Jeg synes egentlig tråden har fået mange fornuftige mennesker op af stolene. Vi er jo dybest set alle enige om at det ikke skal ende som ligegyldig mudderkastning, men en vis form for disciplineret udveksling af erfaringer kunne der vel nok blive plads til?Lord Mike skrev:Andre har så samme mening ved at holde sig langt væk fra sådanne tråde.Valentin skrev:Godt at høre jeg ikke var den eneste der turde melde sig..
Tråde som disse gavner på ingen måde nogen overhovedet. Da jeg selv i mange år har stået/drevet butik vil jeg bare sige at man på ingen måde kan gøre alle tilfreds om det så er kundens skyld eller forretningens/ekspedientens skyld. Der kan ved enhver handel gå noget galt enten for kundens side ved fejlkominikation eller andet, samtidig kan det også gå galt ved forhandlere af flere årsager (leverandøre, fragten mm). Men man for simpelhen ikke mig til at skrive hverken negativt eller for dens sags skyld gode positive oplevelser hos en forhandler. Prøv bare at forstille at en enkelt handel går galt af den ene eller anden årsag som forhandleren ikke selv er skyld i, og der fra kundens side i et forum som dette kommer med sin side af situationen og sviner/ytre sin utilfredshed hvordan man faktisk kan tage maden ud af munden på en forhandler som faktisk kan gøre det rigtig godt i langt de fleste handler. At man så kommer med sin utilfredshed når man mødes privat ser jeg så som en helt anden sag.
Det er ganske enkelt sådan at hvis jeg er utilfreds med en forhandler, så stopper jeg bare med at handle der. Jeg har ikke det store behov for at ytre min utilfredshed ved at nævner forhandler med navn på et forum som dette. Det burde mange andre herinde også gøre efter min mening.
Tænk jer om inden der skrives, vi nyder alle godt om de forhandlere vi har på den ene eller anden måde