Nogen der har brugsanvisning til Salifert Silikat-test...
- weblance
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7600 Struer
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Struer
- Kontakt:
Nogen der har brugsanvisning til Salifert Silikat-test...
Nogen der har brugsanvisning til Salifert Silikat-test på engelsk eller dansk?
Jeg jar den kun på tysk . . . og mit tyske er lidt (MEGET) sløvt!
Jeg jar den kun på tysk . . . og mit tyske er lidt (MEGET) sløvt!
450 l balje >> 150 l sump m/auto vandpåfyldning >> 2 X HQI 150W 14.000K >> Deltec TS1250 >> Deltec HLP 5250 returpumpe >> Tunze Turbelle Stream Kit TS07 m/fotocelle
- weblance
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 20
- Kontakt:
Aner det ikke - defor jeg spørger! 

450 l balje >> 150 l sump m/auto vandpåfyldning >> 2 X HQI 150W 14.000K >> Deltec TS1250 >> Deltec HLP 5250 returpumpe >> Tunze Turbelle Stream Kit TS07 m/fotocelle
- Hvam
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8541 Skødstrup
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Skødstrup "Uptown"
Det skal der jo endelig være efter købeloven, hvis...........du altså har købt det i Dk!
Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!
Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
- jthyge
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 8543 Hornslet
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Søby, Hornslet.
- Kontakt:
Skal man finde sin scanner frem eller gøre det på slave metoden... Hmm...
Slavemetoden...
Instructions
1) Add with syringe 10 ml og water in the test vial.
(low resolution mode 1 ml)
2)Add to this 4 drops of Si-1 (low resolution 2 drops) reagent and swirl the test vial gently for 10 seconds. Allow stand for 5 minutes.
3)Add to this 4 drops og Si-2 (low resolution 2 drops) reagent and swirl the content gently for 30 seconds.
4)Add to this 1 level spoon of Si-3 and swirl the test vial for 20 seconds.
5)Place the open test vial on top of the color chart on a part of the chart witch is white and compare the colors looking form above. Read the corresponding dissolved silicon content. An intermediate color corresponds to an intermediate dissolved silicon content.
Puuha....
Slavemetoden...
Instructions
1) Add with syringe 10 ml og water in the test vial.
(low resolution mode 1 ml)
2)Add to this 4 drops of Si-1 (low resolution 2 drops) reagent and swirl the test vial gently for 10 seconds. Allow stand for 5 minutes.
3)Add to this 4 drops og Si-2 (low resolution 2 drops) reagent and swirl the content gently for 30 seconds.
4)Add to this 1 level spoon of Si-3 and swirl the test vial for 20 seconds.
5)Place the open test vial on top of the color chart on a part of the chart witch is white and compare the colors looking form above. Read the corresponding dissolved silicon content. An intermediate color corresponds to an intermediate dissolved silicon content.
Puuha....
Jesper Thygesen - 86 liters Nano
Min Blog om Akvariet!
www.varmkaffe.dk - Blog om hus og have på landet.
Min Blog om Akvariet!
- weblance
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 20
- Kontakt:
TUSIND TAK Jesper - lige det jeg manglede!
- jthyge
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Kontakt:
Neej... Selve brugsanvisninge skal vel ikke. Men hvis der er særlige forhold som sikkerhed skal det stå på dansk.Det skal der jo endelig være efter købeloven, hvis...........du altså har købt det i Dk!
Jesper Thygesen - 86 liters Nano
Min Blog om Akvariet!
Min Blog om Akvariet!
- jthyge
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Kontakt:
Bla Bla... Æder den lige igen!
Dansk brugsanvisning - Hvad siger markedsføringsloven?
Når du afgiver tilbud, indgår aftaler eller leverer varer, skal du give ordentlig vejledning. Det gælder fx oplysninger om egenskaber, holdbarhed, farerisiko og vedligeholdelse af varen. I nogle situationer er det nødvendigt at give kunden særlig vejledning eller brugsanvisning.
Når du sælger varer til almindelige forbrugere, skal brugsanvisning, advarsler og varedeklaration være på dansk.
Hvis varen kan være farlig, er det endnu vigtigere, at vejledningen er forståelig for kunden.
Du kan bruge tegninger eller symboler som vejledning, hvis de er ligeså lette at forstå som almindelig tekst.
Dansk brugsanvisning - Hvad siger markedsføringsloven?
Når du afgiver tilbud, indgår aftaler eller leverer varer, skal du give ordentlig vejledning. Det gælder fx oplysninger om egenskaber, holdbarhed, farerisiko og vedligeholdelse af varen. I nogle situationer er det nødvendigt at give kunden særlig vejledning eller brugsanvisning.
Når du sælger varer til almindelige forbrugere, skal brugsanvisning, advarsler og varedeklaration være på dansk.
Hvis varen kan være farlig, er det endnu vigtigere, at vejledningen er forståelig for kunden.
Du kan bruge tegninger eller symboler som vejledning, hvis de er ligeså lette at forstå som almindelig tekst.
-
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 8850 Bjerringbro
- Kontakt:
når man snakker om silikat mængden, hvor meget må den så være. Jeg har lige testet mit osmosevand og der ligger den på 0,03 ppm. Denne værdi skriver salifert er silikatoxid og hvis man vil have silkat værdien skal man gange med 2,1. Er det jeg skal gøre for så får jeg en værdi der hedder 0,063 er det den jeg skal bruge og er den acceptapel
MVH
Henrik
http://www.koralrevet.dk
430 L akv, 112 L sump, 2 Tunze stream 6000 m. multicon, Retur OR3500, AM sp3000 niveumat, Schuran 150, 80 kg levende sten
Henrik
http://www.koralrevet.dk

430 L akv, 112 L sump, 2 Tunze stream 6000 m. multicon, Retur OR3500, AM sp3000 niveumat, Schuran 150, 80 kg levende sten