eller hos mig - jeg smelter dem med jod for at blive af med dem - bor i 6950
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
Jerslev.... kunne du ikke lige beskrive - deltaljeret hvordan du bruger jod til at komme af med dine!?
Jod kan vel være giftigt i de forkerte mængder i baljen!?
Jeg har nemlig en del xenia jeg gerne vil af med.
Kenneth Jensen skrev:Jerslev.... kunne du ikke lige beskrive - deltaljeret hvordan du bruger jod til at komme af med dine!?
så kan NytKøb vel hente noget hos dig.
kan jod evt. slå andet ihjæl, har en del skiver som jeg ikke kan få bugt med, heller ikke med saltsyre
Kenneth Jensen skrev:Jerslev.... kunne du ikke lige beskrive - deltaljeret hvordan du bruger jod til at komme af med dine!?
kan jod evt. slå andet ihjæl, har en del skiver som jeg ikke kan få bugt med, heller ikke med saltsyre
Har du prøvet med en kanyle? Jeg har prøvet en enkelt gang på en rhodactis skive og den forsvandt ret hurtigt efter (: Ellers må jeg bare komme og høste det du vil af med
Har du prøvet med en kanyle? Jeg har prøvet en enkelt gang på en rhodactis skive og den forsvandt ret hurtigt efter (: Ellers må jeg bare komme og høste det du vil af med
du ka tro jeg har prøvet det 4 - 6 gange med ret meget saltsyre, fået en ven til 3 gange at skrabe dem af med hans nagle, det er ret effektivt til ca 3 - 4 uger efter så er de og nye klar igen
Øv. Er stenen til at tage ud? Tror de dør af at blive tørlagt i en uges tid
Har du egentlig ikke også noget Xenia Lars? vil frygtelig gerne have noget i mit lille akvarie