Og ja jeg ved godt det er prisen som er forskellen

Det var også bare copy/paste af et gammelt indlæg jeg havde lavet.. Men tak, det er rettet nu!Stefan skrev:Bare som en lille korrektion til Anders' udemærkede beskrivelse, så er SunPower for nylig kommet i en udgave med otte rør.
Det hedder dimmbar, og det er noget der er indbygget i lampen. Det skruer så lige prisen lidt i vejret! Det gør så du kan lave sol opgang og solnedgang(altså sætte den til at øge lysstyrken langsomt).spax skrev:Mange tak for jeres svarSå alt i alt er powermodule bedre. Og den sunriser som Schwensen skriver om, hvor får man fat i sådan en henne? Og hvad er det som gør det?
Mange takSchwensen skrev:Det hedder dimmbar, og det er noget der er indbygget i lampen. Det skruer så lige prisen lidt i vejret! Det gør så du kan lave sol opgang og solnedgang(altså sætte den til at øge lysstyrken langsomt).spax skrev:Mange tak for jeres svarSå alt i alt er powermodule bedre. Og den sunriser som Schwensen skriver om, hvor får man fat i sådan en henne? Og hvad er det som gør det?
http://www.deepoceanshop.dk/teknik/lys/ ... -24-w.html
kan jeg desværre ikke da den ikke vil passe over min balje, og det bliver for meget med 6x39w. Men tak for tilbudetLeon jensen skrev:jeg har en liggende, du kan få for 2k den er ikke ret gammel, og rørene er næsten lige skiftet. det er en power modul 6x39w