Lavpris flowmaker
-
- Jeg støtter Saltvandsforum.dk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8520 Lystrup
- Saltvand siden?: 2006
Lavpris flowmaker
http://cgi.ebay.co.uk/DAZS-360-Rotation ... 563d267af2
Jeg har lige bestilt sådan en fætter til 91 kr incl porto. Jeg har brugt en hydor flow maker i refugiet 1 år og er yderst tilfreds så nu skal denne større kina model afprøves..
Jeg har lige bestilt sådan en fætter til 91 kr incl porto. Jeg har brugt en hydor flow maker i refugiet 1 år og er yderst tilfreds så nu skal denne større kina model afprøves..
SPS : Stability provides succes
- AndersGS
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 9300 Sæby
- Saltvand siden?: 2008
- Kontakt:
Re: Lavpris flowmaker
Takker..
Men er overrasket over din hydor har holdt så længe.. Jeg tyggede mig igennem tre eller sådan noget, på et år før jeg droppede dem, fordi de gik for hurtigt i stykker..
Men er overrasket over din hydor har holdt så længe.. Jeg tyggede mig igennem tre eller sådan noget, på et år før jeg droppede dem, fordi de gik for hurtigt i stykker..
Med venlig hilsen
Anders
Coralreef.dk
Artikelarkiv fra Coralreef.dk
570 L Display - 180 L sump (Nedlagt)
Anders
Coralreef.dk
- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 6700 Esbjerg
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
- Kontakt:
Har da hydor som er flere år gamleAndersGS skrev:Takker..
- AndersGS
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Kontakt:
Jeg må have været uheldig..ronny.w skrev:Har da hydor som er flere år gamleAndersGS skrev:Takker..
Med venlig hilsen
Anders
Coralreef.dk
Anders
Coralreef.dk
-
- Jeg støtter Saltvandsforum.dk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8520 Lystrup
- Saltvand siden?: 2006
Mon ikke du har brugt dem forkert. Hos Bonnie i Viborg har de mange monteret og der er det nærmest bare en klump kalkalger som drejer rundt. De må jo ikke belastes mere end 1200 L/TAndersGS skrev:Jeg må have været uheldig..ronny.w skrev:Har da hydor som er flere år gamleAndersGS skrev:Takker..
SPS : Stability provides succes
- AndersGS
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Kontakt:
Nej, den ene var monteret på en 300 L/t og den anden på en 600 L/t. Det var ren og skær slidtage. Tandhjulet takkede over.nielsk skrev:Mon ikke du har brugt dem forkert. Hos Bonnie i Viborg har de mange monteret og der er det nærmest bare en klump kalkalger som drejer rundt. De må jo ikke belastes mere end 1200 L/TAndersGS skrev:Jeg må have været uheldig..ronny.w skrev:Har da hydor som er flere år gamleAndersGS skrev:Takker..
Med venlig hilsen
Anders
Coralreef.dk
Anders
Coralreef.dk
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 8963 Auning
- Saltvand siden?: 1987
- Geografisk sted: Auning / Djursland
jeg havde også en den var ikke særlig til at gi' noget strøm i vandet så den blev taget af igen, spild af plads.
Mvh. Lars Steen
mangler Neo. armatus - Pseudochromis fridmani - Synchiropus stellatus - Cent. multicolor
viewtopic.php?f=94&t=12057
[center]Da jeg har lukket mit firma sælger ud af lageret http://www.larssteen.dk/salg.html[/center]
mangler Neo. armatus - Pseudochromis fridmani - Synchiropus stellatus - Cent. multicolor
viewtopic.php?f=94&t=12057
[center]Da jeg har lukket mit firma sælger ud af lageret http://www.larssteen.dk/salg.html[/center]