Fik ham/hende da den var lige omkring så stor som en 5-krone, med rygfinnen rejst, og vi er oppe i omkring 6cm fra snudespids til halespids. Underligt nok er den formentlig billigste kirurg på markedet min favorit

Også klart en super fed gruppe fisk!Nicki Henriksen skrev:Hansen, flot fisk en jeg også ønsker mig, som du så da du var forbi er Zebrasomaerne mine favorit fisk
Den er ellers tit med sendinger div. stederLarsSteen skrev:har aldrig set den i handel - men ja den er da rigtig flot.
Bonnie i Viborg har dem næsten hver gang jeg kommer forbi. Sidst for ca en måned siden havde han 3! Men ved selvfølgelig ikke om det går under "herovre" for digLarsSteen skrev:vist ikke herover
Nej en cola-kirug er denne: http://www.liveaquaria.com/product/prod ... pcatid=345Bingocaller skrev:Er det den der også bliver kaldt cola kirurg? Uanset hvad er den sgu meget flot!
Birkefeldt skrev:Bonnie i Viborg har dem næsten hver gang jeg kommer forbi. Sidst for ca en måned siden havde han 3! Men ved selvfølgelig ikke om det går under "herovre" for digLarsSteen skrev:vist ikke herover![]()