Havde kig på en New Jet 2300 til et ATS projekt - men kan forstå at den skal stå nedsænket i sumpen eller hvordan? Jeg skal bruge en der kan stå udenfor i det fri - findes det - og hvad er det så af billige løsninger der?
På forhånd tak

Korrekt. Deltec's eksterne skummere leveres med AquaBeeKenneth Jensen skrev:Jeg tror også AquaBees kan stå ved siden af, der er også mulighed for at sætte slange på både indsugning og returrør.
Min AquaBee står godt nok i sumpen i returkammeret.
Mener også der følger adaptere med.

Iwaki ses også fra tid til anden, men ellers er jeg enig i at det er de eneste der ikke må være neddykket.Carsten skrev:Er det ikke kun Deltec's og ATK's pumper som ikke kan stå i vandet. (Der er flere andre pumpe mærker, men de er ganske sjældne her i landet).

Iwakien, var lige den som jeg ikke kunne huske navnet på, men det er ikke mange som bruger dem.Han$en skrev:Iwaki ses også fra tid til anden, men ellers er jeg enig i at det er de eneste der ikke må være neddykket.Carsten skrev:Er det ikke kun Deltec's og ATK's pumper som ikke kan stå i vandet. (Der er flere andre pumpe mærker, men de er ganske sjældne her i landet).

Jeg har arbejdet med Iwaki's pumper i andre sammenhæng, og stille er den bestemt ikke. Det kunne nok være forklaringen på at private oftest vælger dem fra, medmindre man har teknik-rum / kælder. Deres pumper er alle de andre mærker overlegne. Løftehøjden og trykket er fuldstændig vildt.Carsten skrev:Iwakien, var lige den som jeg ikke kunne huske navnet på, men det er ikke mange som bruger dem.