[quote="Birkefeldt"][quote="Daniel1"][quote="Birkefeldt"]Rigtig rigtig flot!

Hvor stor var din Diacanthus da den udfarvede? Hvor stor er den nu? Og hvor hurtigt vokser den?[/quote]
Havde ikke lige set dit spørgsmål. Den ca 8-10 cm og den så ca ud som den gør nu, dengang jeg købte den. Efter min erfaring, så vokser
fisk ud fra de rammer de bliver budt, samt kvantitet og kvalitet af foder. Så det er ikke rigtig til sig hvor hurtigt de generalt vokser. Tror min er vokset omk 1-2 cm på det år, jeg har haft den. Hvor stor er din
kejser, hvor længe har du haft den, hvad spiser den og er den med gult eller gråt bryst?[/quote]
Ja omgivelserne har helt sikkert noget at sige, så det vil selvfølgelig være individuelt fra
akvarie til
akvarie hvor hurtigt de vokser. Jeg har haft min i ca. to måneder. Købte den af en som efter sigende har haft den i et år inden han lukkede hans
akvarie. Den er stadig lille, vel ca. 6-7cm. Da jeg fik den var den temmelig tynd, men jeg så den spise artemia i hans
akvarie, så valgte at købe den alligevel. Siden har jeg haft held med stort set alt hvad mine andre
fisk spiser. Artemia, mysis, krill, ocean nutrition Angel formula, pellets, flagefoder. Nori har jeg kun set den nippe til en eller to gange, men tror mest det er fordi min palet og
kaninfisk, begge på ca 12cm bliver frenzy når de ser norien. Men den er blevet dejlig kraftig at se på siden og er meget livlig. Fiser rundt i baljen konstant og undersøger sten for føde. Og det til trods for at paletten har været en del efter den. Det er en gråbrystet fra Indonesien tror jeg (Indian Ocean?). Har godt hørt at de gulbrystede fra rødehavet generelt bliver betragtet som dem med størst chance for succes, men har ikke hørt anden forklaring end at det skulle have noget med forskelle i fangstmetoder at gøre!? Hvad fodrer du din gulbrystede med? Dejligt at se andre der har succes med denne smukke
fisk...[/quote]
Fodre kejseren med flagefoder, NLS Pellets, Artemia, mysis, Angel formula