Et par spørgsmål.
Et par spørgsmål.
Jeg er idag gået igang med mit projekt om at tilslutte mit boyu til en sump og har derfor nogle spørgsmål.
1: Nu jeg skal have alt ud af baljen for at bore huller ville det så være ok at vaske sandet inden det kommer i igen eller hvordan?
1: Nu jeg skal have alt ud af baljen for at bore huller ville det så være ok at vaske sandet inden det kommer i igen eller hvordan?
-
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 8963 Auning
- Saltvand siden?: 1987
- Geografisk sted: Auning / Djursland
Re: Et par spørgsmål.
Hvis det er et ældre bundlag, vil jeg skylde det eller skifte det ud, for at fjerne så meget skidt som muligt, der kan være utroligt meget skidt og snavs i et bundlag, som kan have indflydelse på vandværdierne.
Mvh. Lars Steen
mangler Neo. armatus - Pseudochromis fridmani - Synchiropus stellatus - Cent. multicolor
viewtopic.php?f=94&t=12057
[center]Da jeg har lukket mit firma sælger ud af lageret http://www.larssteen.dk/salg.html[/center]
mangler Neo. armatus - Pseudochromis fridmani - Synchiropus stellatus - Cent. multicolor
[center]Da jeg har lukket mit firma sælger ud af lageret http://www.larssteen.dk/salg.html[/center]
Det er ikke andet end max 3 mdr. Jeg skylder det bare lidt.
Ang pvc lim hvor lang tid skal det så tørre før jeg kan montere det og starte op igen?
-
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 8963 Auning
- Saltvand siden?: 1987
- Geografisk sted: Auning / Djursland
Ja det er fint nok.jesper kristensen skrev:Det er ikke andet end max 3 mdr. Jeg skylder det bare lidt.
Mvh. Lars Steen
Super. Nå nu vil jeg bore 2 huller i mit boyu. Går det galt er jeg fucked.
- -Bagger-
- Dragefisk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 7400 Herning
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 7400 Herning
Hej Jesper..
Ellers ta' turen ud forbi Gunnars glas.. i den anden ende af byen.. fik ham til at bore for mig sidst, til pris jeg ikke engang kunne købe ét bord for selv.. og så foregår det rigtigt, med vandkøling osv.. de er ret gode til det
Ellers ta' turen ud forbi Gunnars glas.. i den anden ende af byen.. fik ham til at bore for mig sidst, til pris jeg ikke engang kunne købe ét bord for selv.. og så foregår det rigtigt, med vandkøling osv.. de er ret gode til det

Open mind for a different view..
Det er jeg nu også. Ud på badeværelset med det og tænd for bruseren så kører det.
- jesper/aarhus
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7600 Struer
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Struer (7600)
- lige indtil man får stødjesper kristensen skrev:Det er jeg nu også. Ud på badeværelset med det og tænd for bruseren så kører det.

100 *100 * 50 cm cube
Haha tænkte faktisk på det da jeg stød og borede. Da jeg var færdig så jeg stikket til forlænger ledningen lå og badede i vand da jeg ikke havde fået den ud af brusernichen. UPS
- jesper/aarhus
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7600 Struer
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Struer (7600)
jesper kristensen skrev:Haha tænkte faktisk på det da jeg stød og borede. Da jeg var færdig så jeg stikket til forlænger ledningen lå og badede i vand da jeg ikke havde fået den ud af brusernichen. UPS

Godt at der ikke skete noget......
100 *100 * 50 cm cube
- Nielsen'sbilplejeAalborg
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 9220 Aalborg Øst
- Saltvand siden?: 1992
- Geografisk sted: aalborg
hæ hæ det er der for jeg bruger en batteri bormaskine til det
når jeg laver huller
man kan jo dø af det skidt
mvh per
når jeg laver huller
man kan jo dø af det skidt
mvh per
Ja, jeg skulle nok lige have tænkt mig om inden jeg gik igang. Håber ikke jeg skal bore flere huller for hader det som en i helvede, Alle muskler er bare krympet totalt sammen i frygt for skidtet revner
- Han$en
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2990 Nivå
- Saltvand siden?: 2006
18v 3Ah bag i Makita'en, Diamantbor i patronen, konen med en kande vand, og så i gang. Intet stød, og halvt nedbrændte bygninger.
Men det lader jo til at det lykkedes dig. Har du testet med pumpestop, nedløbsstop osv?
Men det lader jo til at det lykkedes dig. Har du testet med pumpestop, nedløbsstop osv?

[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic[/center]
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Haha, du manglede en kold pils til sidst. Jep der er styr på det. Bliver nedløbet stoppet ryger vandet op til sikkerheden og der er et fald på 8 cm ned til overfladen i sumpen så kan ikke undgå og høre det.
- Han$en
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Saltvand siden?: 2006
Kan vandet fra returkammeret i sumpen også være i akvariet? Det er vigtigt at teste. En ud af 100 millioner gange, er man den uheldige hvor begge rør tilstopper
[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
- Han$en
- Rev haj
- Reactions:
- 16