Kan det passe?
Kan det passe?
Jeg har en ret stor anemone i baljen og har de sidste dage ikke kunne finde 2 af min 3 kreps. Den eneste jeg kunne finde var min blåbenede. Nu ser jeg min kreps sidde tæt på anemonen og før jeg får set mig om han den kastet sig over den. Jeg prøvede på at gå den fri, men nu er den sku helt væk i den. Kan den virkelig æde en kreps i sit sneglehus?
- kaal43
- Dværg kejser
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 5700 Svendborg
- Saltvand siden?: 2008
Re: Kan det passe?
Ja det har den ingen problemer med.De kan faktisk også ta rimelige store fiskjesper kristensen skrev:Jeg har en ret stor anemone i baljen og har de sidste dage ikke kunne finde 2 af min 3 kreps. Den eneste jeg kunne finde var min blåbenede. Nu ser jeg min kreps sidde tæt på anemonen og før jeg får set mig om han den kastet sig over den. Jeg prøvede på at gå den fri, men nu er den sku helt væk i den. Kan den virkelig æde en kreps i sit sneglehus?

Så skal man holde øje med den da. Jeg har fået krepsen fri og givet anemonen en rejse som tak.
- Nolan
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8970 Havndal
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Demstrup
Rejse ?jesper kristensen skrev:Så skal man holde øje med den da. Jeg har fået krepsen fri og givet anemonen en rejse som tak.
/Kim
- Sarah R
- Foxface
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 5700 Svendborg
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Tåsinge
Jeg har oplevet at min store eremitkrebs spiser de mindre eremitkrebs, så det kunne også være en mulighed.
Ja det kunne være. Man ser jo ikke altid hvad der sker om natten i baljen.