Har en cirkulations pumpe... en vortech mp40w... ( en dyr dreng) men den er gået i stykker da den fik noget vand en gang, så ved ik om den er kortsluttet eller hva den er.. har ik rigtig forstand på så noget...
Men er det noget der kan laves eller kan det ik betale sig?? jeg har som sådan ik noget at bruge den til, men ku være der var en anden electronic nørd der ku lege lidt med den istedet for.. jeg nåede kun at bruge den 3-4mdr, så den ser ud som ny...
Igang med større balje projekt.. 760l... Ting tager tid... !
Jeg vil nu hellere ha mig et " hand job " end jeg vil gå arbejdsløs... !
Ved ik hvor meget den har fået.. den boks man kan styre hastigheden med lå på gulvet da akvariet var utæt, så den har vel suget lidt vand op går jeg ud fra.. der sker ihvertfald igen ting når jeg sætter den i stikket.. men var bare mere hvis der var en der havde fostand på det og måske ku ordne den, så ku jeg ligeså godt gi den væk istedet for at smide den ud.. kan ik selv bruge den mere...
Igang med større balje projekt.. 760l... Ting tager tid... !
Jeg vil nu hellere ha mig et " hand job " end jeg vil gå arbejdsløs... !
Håber lidt at den kan spille sammen med Profilux'en. Men er desværre ikke sikker på, at det kan fungere uden den originale controller fra Vortech. Må lige igang med læsningen.
Ellers må min lillebror igang med sin loddestation. Han plejer at kunne fikse mine mobiler, når de er druknet eller andet godt!
Senest rettet af Stefan tirs 30. nov 2010 21:21, rettet i alt 1 gang.
Stefan skrev:Håber lidt at den kan spille sammen med Profilux'en. Men er desværre ikke sikker på, at det kan fungere uden den originale controller fra Vortech. Må lige igang med læsningen.
Såvidt jeg husker virkede det ikke uden org. Controller da en på ReefCentral prøvede med Profilux.
Han$en -> Nej, det er også hvad min husker siger mig. Har aldrig før haft en Vortech i hånden, så er lidt i tvivl om, hvordan det hele hænger sammen. Ellers må min bror se, om han kan yde førstehjælp.
Stefan skrev:Han$en -> Nej, det er også hvad min husker siger mig. Har aldrig før haft en Vortech i hånden, så er lidt i tvivl om, hvordan det hele hænger sammen. Ellers må min bror se, om han kan yde førstehjælp.
Men ellers er jeg sikker på at man som nævnt kan købe en ny boks til 800,- til den!
det er utrolig let at skifte controller på vortech'en og jeg mener ikke at en ny printplade koster meget mere end 5-600,-
det er lavet med stik så det er lige til at skifte ud, men prøv lige at høre Petsupply, det var dernede vi skiftede printet i en vortech
Mvh. Brian Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand og sikke stille der blev i det lille hjem *GG* Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier