Så har akvariet kørt i små 4 uger og det begynder at tage form.
Har lige fået lavet en lyskasse, da min temp. i akvariet var ret høj.
Efterfølgende faldt temp. ca.3 grader

Her er lidt billeder fra min balje...

HejMathias_C skrev:Ser godt ud, kan godt li' din stenopsætning...! har du nogen form for blæser styring til at kontrollere dem med...?
HejJohnny skrev:det ser flot ud prøv af tage billedet hvor der ikke er lys i rummet syntes der er lidt spejl virkning eramit krabben tager vist kun snegle hvis den har brug for et større hus jeg har ingen problemer og har 3 den ene skiftede dov hurtigt hus da jeg gav dem nogle tomme til et der var 3 gange størelsen på det gamledet ser sjovt ud når den slæber rundt på det
Akvariet belastes først når der tilføres næring. Du kan derfor i princippet smide alle de dyr du vil i, bare du ikke fodrer dem. Dog vil vandværdierne være ret dårlige i opstartsfasen grundet en masse organisk marteriale fra de levende sten, der dør. Hvis der derfor kommer dyr i for tideligt, vil disse sandsynligvis dø, hvilket selvfølgeligt vil svine.noooze skrev:høre rejer ind i det regnskab ?
jeg snakket med andre som mener at rejer, snegle, krebs høre ind under betegnelsen : cleanup crew og ikke påvirker balancen sønderligt
jeg spørger bare... jeg har selv en reje og en hugo som blev tilsat efter 2 måneder efter råd fra John