Men når nu man går og kikker på dem hver dag, så lægger man ikke rigtig mærke til hvor meget der egentlig sker med dem.
Så her er lige nogle billeder af to af mine kejsere fra jeg fik dem, til nu.
Det synes jeg er fedt
Ville bare lige dele det

TakkerAndersGS skrev:Lækkert!
Har ingen sydomme, det er faktisk ved at være rigtig lang tid siden jeg sidst havde hvide pletterronny.w skrev:det er sgu nogen flotte kejser du holder dig. Døjer du med sygdomme ?? eller forbygger du lidt ?
Takkerpederrevnørd skrev:respekt - jeg er koralmand, men for fa.... dine kejsere er flotte, og smukt udfarvet.
Keep up the good work
Jeg har haft dem et par år vil jeg tro. Impiratonen byttede jeg mig til, den havde gået et år som juv og var slet ikke begyndt at skifte da jeg fik den. Men det gik igang stort set med det samme den kom i sammen med andre kejsere. der gik ca. 14 dage så kunne jeg se mulen begyndte at blive lysere.Birkefeldt skrev:Vildt flotte fisk! Kan 100% følge dig, mit næste akvarium skal også bestå af større flotte ikke reef safe fisk som dine kejsere. Hvor længe har du haft dem og hvor meget er de vokset? Hvad koster sådan en Ciliaris egentligt? Jeg har for nyligt selv fået min første kejser og er faldet totalt for disse fisk...
Det overdrevet flotte søpindsvin er blevet vækLarsSteen skrev:blærerøv
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hvordan går det med det mega flotte søpindsvin du købte af mig ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ja selv takLord Mike skrev:Kanon flotte fisk Michael (hovsa, glemte lige er skrive tak for sidst, der tog du sgu røven på mig ved pludeselig at stå der haha). Dit akvarie og dine fisk har givet mig inspiration til endelig at tage skridtet til at få smidt de koraller ud og få mig nogle af de rigtige flotte fisk. Kan huske at vores bekendskab startede med at jeg kunne give dig råd, men du kan godt være beredt til at give lidt igen når jeg for startet rigtigt op med min kommende fisketank![]()
Kanon flotte billeder

Skal nok holde dig orienteret Michael, men nok om det nu...MiksBiks skrev:Ja selv takLord Mike skrev:Kanon flotte fisk Michael (hovsa, glemte lige er skrive tak for sidst, der tog du sgu røven på mig ved pludeselig at stå der haha). Dit akvarie og dine fisk har givet mig inspiration til endelig at tage skridtet til at få smidt de koraller ud og få mig nogle af de rigtige flotte fisk. Kan huske at vores bekendskab startede med at jeg kunne give dig råd, men du kan godt være beredt til at give lidt igen når jeg for startet rigtigt op med min kommende fisketank![]()
Kanon flotte billederTænkte nok du ikke lige kunne se hvem det var
og fedt akvarie du går og passer
![]()
Super jeg har været med til at vippe dig over![]()
en fantastisk verden med kejsere
![]()
![]()
Det vil være en fornøjelse at kunne give noget igen![]()
![]()
og glæder mig meget til at se hvad du har på tegne brættet.

Det syntes jeg så er hammerende taveligt miksbiks. lorden havde et af de flotteste reefakvariumer her hjemme.MiksBiks skrev:Ja selv takLord Mike skrev:Kanon flotte fisk Michael (hovsa, glemte lige er skrive tak for sidst, der tog du sgu røven på mig ved pludeselig at stå der haha). Dit akvarie og dine fisk har givet mig inspiration til endelig at tage skridtet til at få smidt de koraller ud og få mig nogle af de rigtige flotte fisk. Kan huske at vores bekendskab startede med at jeg kunne give dig råd, men du kan godt være beredt til at give lidt igen når jeg for startet rigtigt op med min kommende fisketank![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Der er desværre ikke så meget at prale afLord Mike skrev:Skal nok holde dig orienteret Michael, men nok om det nu...MiksBiks skrev:Ja selv takLord Mike skrev:Kanon flotte fisk Michael (hovsa, glemte lige er skrive tak for sidst, der tog du sgu røven på mig ved pludeselig at stå der haha). Dit akvarie og dine fisk har givet mig inspiration til endelig at tage skridtet til at få smidt de koraller ud og få mig nogle af de rigtige flotte fisk. Kan huske at vores bekendskab startede med at jeg kunne give dig råd, men du kan godt være beredt til at give lidt igen når jeg for startet rigtigt op med min kommende fisketank![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom med flere billeder af de flotte fisk i baljen
Ja jeg tænkte det samme da jeg læste lorden's indlæg, det ville nok ikke falde i go jord ved koral folket, for flot det var det skuronny.w skrev:Det syntes jeg så er hammerende taveligt miksbiks. lorden havde et af de flotteste reefakvariumer her hjemme.MiksBiks skrev:Ja selv takLord Mike skrev:Kanon flotte fisk Michael (hovsa, glemte lige er skrive tak for sidst, der tog du sgu røven på mig ved pludeselig at stå der haha). Dit akvarie og dine fisk har givet mig inspiration til endelig at tage skridtet til at få smidt de koraller ud og få mig nogle af de rigtige flotte fisk. Kan huske at vores bekendskab startede med at jeg kunne give dig råd, men du kan godt være beredt til at give lidt igen når jeg for startet rigtigt op med min kommende fisketank![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
så jeg siger
POOOOOHA

Dvs. jeg skal have malawier igen er det det du siger ???Lord Mike skrev:Ronny alting har en ende (indtil det gentages endnu engang), det ved du alt om "RONNI"

Det lader til at der er en "håndfuld" brugere herinde som ønsker dette. For så bliver du jo nød til at lave lidt bøvl og små provokationer på akvariesiden.dk.ronny.w skrev:Dvs. jeg skal have malawier igen er det det du siger ???Lord Mike skrev:Ronny alting har en ende (indtil det gentages endnu engang), det ved du alt om "RONNI"
WTF!!!!!!!!!!!!!

Lord Mike skrev:Det lader til at der er en "håndfuld" brugere herinde som ønsker dette. For så bliver du jo nød til at lave lidt bøvl og små provokationer på akvariesiden.dk.ronny.w skrev:Dvs. jeg skal have malawier igen er det det du siger ???Lord Mike skrev:Ronny alting har en ende (indtil det gentages endnu engang), det ved du alt om "RONNI"
WTF!!!!!!!!!!!!!
Og dog, kun tåber går tilbage til en fuser

Har også en A. trimaculatus, smider lige nogle billeder op senere.pernoe1 skrev:Super fede fisk, Imperatoren er med på min ønskeseddel
Har du andre ikke-reefsafe fisk i? Jeg er faldet for sommerfuglefisk, har "kun" 2 indtil videre men synes de er smukke....
Ville meget gerne have sådan en, har desværre ikke de vilde svampe, og da jeg som sagt skal til at lukke ned så springer jeg over lige pt. Men når har han den stadig når jeg kommer op og køre igen så er jeg meget interesseretronny.w skrev:Miksbiks du skal da have en Zanclus har lige haft en hjemme, som gik i en kammerats bali slimer. eftersom han ikke havde flere svampe fra mit setup.
Så fik jeg den herud og gå 1 lille uge. Den havde fået smag for de grønne ting, så den gik i min formosa og undlod at tage noget af alt mit svamp.
Så den måtte retur igen
pt. går den i hans sump, og han henter svampe til den herude, hvis det var noget?

Vi skal have renoveret vores bolig, så vi skal flytte ud i to måneder, og mens skal lejligheden tømmes for altronny.w skrev:Ahva ! skal du til at lukke ned ? Mindre endnu større eller bare en pause ???

Jo jeg lavede en tråd hvor jeg lige skulle rase af over det. Du kom da også med et par gode indlæg om kartofler, høns m.m.ronny.w skrev:Det er sgu da øv. men nu du siger det, har du vist nok nævnt det for noget tid siden, kan det ikke passe ?
Hvad gør du så med alt det levende. skal du så til at sælge det hele ud ?