"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Lad os forsætte diskutionen

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Brugeravatar
Berits tank
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 208
Tilmeldt: ons 21. okt 2009 21:23
14
Postnummer: 8520 Lystrup
Saltvand siden?: 2009

Lad os forsætte diskutionen

Indlæg af Berits tank »

Jeg syntes vi skal forsætte diskutionen omkring folks priser her.

hvem bestemmer hvad tingene skal koste og om tingene er for dyre i forhold til hvad??

kan man ikke bare være glad hvis man finder noget der er billigere end nyt??

eller er vi ovre i at folk faktisk ikke har råd til denne hobby og tror tingene falder ned fra himlen gratis??

er det tilladt at prutte om priserne når der ikke står at "prisen kan ikke forhandles"??

kan man tillade sig at komme med et fuldstændigt latterligt billigt bud??

skal der sættes regler for dette?? (Bent Betjent)

i emnet omkring Bump var der utrolig mange meninger omkring disse priser på brugte ting. lad os få en lille rask diskution på benene... det er altid sjovt :)

(må hellere lige skrive her at dette ikke er negativt ment, men ment som en lille frisk drskution)

Hilsen Berit
Nu med 10 latterlige guppyer i 19 L...
viewtopic.php?f=115&t=37755
Brugeravatar
bio
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1054
Tilmeldt: ons 17. okt 2007 13:19
16
Postnummer: 7323 Give
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Givskud
Kontakt:

Re: Lad os forsætte diskutionen

Indlæg af bio »

Folk bestemmer helt selv hvilken pris de vil sætte på deres varer, men hvis de vil have det solgt er de nødt til at indse at brugtmarkedet lige nu ikke er nogen guldgrubbe. Det eneste problem for mig ved at folk sætter deres varer urealistisk højt er, at salgsannoncerne drukner i "gamle" tråde med ting der ikke kan sælges til prisen, men som hele tiden trækkes frem ved at sælger bumper. En ny salgsannonce kommer hurtigt langt ned i rækken pga. de "gamle" bumpede tråde.

Hvis man ikke er interesseret i bud må man jo skrive det i annoncen.

Rigtig mange fremhæver ny prisen af det de sælger. Jeg synes egentlig ny prisen er fuldstændig uinteressant i forbindelse med salg af brugte varer. Hvis man køber varen hos en forhandler, og dermed betaler ny prisen, får man en hel række services med som man ikke får ved en brugt handel, bl.a. garanti. Ved køb af brugte varer er det på købers eget ansvar, der er som regel ingen retur ret eller garanti, derfor mener jeg ikke en brugt pris kan sammenlignes med en ny pris.
Mvh Lasse

Biolog, Nordic Reef
beol
Rev hummer
Rev hummer
Reactions:
Indlæg: 30
Tilmeldt: ons 28. apr 2010 21:51
14
Postnummer: 3000 Helsingør
Saltvand siden?: 2012

Re: Lad os forsætte diskutionen

Indlæg af beol »

Nu skal det siges med det samme at jeg ikke har handled på dette forum (endnu) men her er min mening generelt, lige meget hvilken brugt var det er (alså %hus, bil ol.)

En vare der er taget i brug og er over ½ år gammelt skal man i min mening spare 25-50% af nyprisen den dag den bliver sat til salg.
Ellers vil jeg personligt hellere købe nyt og få et nyt produkt med ny reklamation osv.

De ting jeg sælger er efter samme model. Er den pris som jeg kan få for varen mindre en 50% af nypris skal der virkelig meget til før jeg sælger. så vil jeg hellere høre venner/familie ol. om de vil have varen, ellers får det lov til og så i kælderen.

Mvh
Benjamin
Knut-Arne Berg
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
Indlæg: 639
Tilmeldt: tors 3. jul 2008 23:14
15
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 1999

Re: Lad os forsætte diskutionen

Indlæg af Knut-Arne Berg »

Her oppe i nord,er en normal praksis att vi selger teknik på 50% af ny butik pris vi haver betalt selv,justeret LIDT opp/ned,alt efter om tingen er i vanlig efter alder eller exelent stand(nærmest ny/veldigt lite brukt)
Når det gelder levendes,og spesielt koraller,så bliver de jo bare bedre og større,jo lengre de står i ett akvarie,så der bør man kunne forvente sig en del bedre priser,viss dyrene er vokset,og fremtreder i topp kondisjon.

Noget som kan påvirke prisen negativt er jo om det er flere tilnærmet like produkter til salgs i øyeblikket på forumet,samt att det er vel bare å innse att en del ting er "tyngre" å selge i øyeblikket. :rolleyes:
nielsk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 3637
Tilmeldt: tirs 28. mar 2006 17:06
18
Postnummer: 8520 Lystrup
Saltvand siden?: 2006

Re: Lad os forsætte diskutionen

Indlæg af nielsk »

Jeg har handlet rigtigt meget brugt på nettet, vores biler! min båd, meget til akvariet, møbler, antikviteter. Bil og båd skal man selvfølgeligt vurdere hvad tilsvarende koster brugt hos forhandler og der skal være acceptabel difference som kan dække evt. uforudsete reparationer som ellers ville være dækket af 3 mdr. garanti.

Men teknik skal altså ikke koste mere end 50 % af nyprisen - med mindre der stadig er garanti. Og folk "lyver" gerne om alder når de sælger brugt. Det er utroligt herinde, jeg har hørt på meget som er "under" 2 år - men mærkeligt nok kan folk aldrig finde kvittering - måske bare sjusk.

Og folk linker gerne til det dyreste online prissted.. Det er for åndssvagt! Jeg linker altid tilbilligste sted fx Mruztek.

Nåh det var bare mine 5 cent

MVH Den lille brugt købmand...
SPS : Stability provides succes
Brugeravatar
Han$en
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 7297
Tilmeldt: lør 6. dec 2008 22:08
15
Postnummer: 2990 Nivå
Saltvand siden?: 2006

Re: Lad os forsætte diskutionen

Indlæg af Han$en »

Jeg er helt enig med de andre, og var selv med til at fremhæve brugtpriserne i den anden tråd..

Folk må selvfølgelig helt selv om hvad de forventer for tingene, men så skal man heller ikke blive overrasket over at folk går uden om annoncen..
Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic
Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 6663
Tilmeldt: fre 6. apr 2007 15:04
17
Postnummer: 9530 Støvring
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Støvring

Re: Lad os forsætte diskutionen

Indlæg af StarF »

jeg har altid regnet med når tingene er uden garanti, er det minder end 50% af ny pris. Der kan være visse ting der trækker yderligere ned eller lidt op, alt efter mærke og stand osv! Men kan ikke se vi skal have regler for det, folk må sælge tingene til den pris de vil have! Så må man jo bare lade være med at købe hvis det ikke er det man vil give.
nielsk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 3637
Tilmeldt: tirs 28. mar 2006 17:06
18
Postnummer: 8520 Lystrup
Saltvand siden?: 2006

Re: Lad os forsætte diskutionen

Indlæg af nielsk »

Ja selvfølgelig kan man altid forsøge at sælge til en høj pris, den sidste idiot bliver jo aldrig født...
Det der irriterer folk er bare den konstante bumpen - og man kan jo se hvor mange gange ens annonce har været åbnet af andre - og er den åbnet 304 gange uden man har fået et tilbud eller fremvisning er prisen nok ikke helt aktuelt i de andre medlemmers øjne. Og vi er jo altså ikke den blå avis - vi er den akvarieklub selvom vi er on-line..
SPS : Stability provides succes
huttelihut
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 410
Tilmeldt: tirs 20. apr 2010 18:27
14
Postnummer: 2610 Rødovre
Saltvand siden?: 2005

Re: Lad os forsætte diskutionen

Indlæg af huttelihut »

jeg er fuldsrændig enig i at priserne som regel er alt for høje. og problemet i mine øje er også at der sidder et par stykker og leger moralens vogtere og blander sig hver gang man påpeger at varen er for dyr!!!

som om de selv havde aktier i brugt markedet :BA
Brugeravatar
bio
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1054
Tilmeldt: ons 17. okt 2007 13:19
16
Postnummer: 7323 Give
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Givskud
Kontakt:

Re: Lad os forsætte diskutionen

Indlæg af bio »

huttelihut skrev:jeg er fuldsrændig enig i at priserne som regel er alt for høje. og problemet i mine øje er også at der sidder et par stykker og leger moralens vogtere og blander sig hver gang man påpeger at varen er for dyr!!!

som om de selv havde aktier i brugt markedet :BA
Jeg kan sådan set godt forstå at man ikke burde kommentere på prisen i en andens salgsannonce, det må være sælgers eget problem. På den anden side er der også bare nogen af de annoncer der bliver bumpet en million gange hvor jeg synes det er helt åbentlyst prisen der er for høj, her kan det være svært at lade være med at kommentere prisen :lipssealed:
Mvh Lasse

Biolog, Nordic Reef
b2t
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 286
Tilmeldt: lør 29. aug 2009 16:45
14
Postnummer: 5000 Odense C
Saltvand siden?: 2009

Re: Lad os forsætte diskutionen

Indlæg af b2t »

Jeg syne de fleste priser her inde er ok og synes folk er gode til at hjælpe hvis man køber noget og det så ikke lige er som det skulle.. jeg har kun købt 2x6025 nye men til 250 kr stk og min skummer alt andet er købt brugt her inde fra.. og synes jeg har fået en fin servis fra dem jeg har købt fra. :)

men har så også set ting her inde hvor prisen har været het væk fra det normale.. og over hvad ny pris er.. men det er vel bare op til folks samvittighed når de vil snyde andre.. ;)
Even a pizza can get to your house faster than an ambulance.... !!!
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: Lad os forsætte diskutionen

Indlæg af Hougaard »

Vores mantra gælder også i salg/køb forummet "Ordet er frit men det er tonen ikke"

Så kommentarer omkring priser er selvfølgelig tilladt sålænge det foregår i sober tone.. (Selv den blå avis har mulighed for at skrive prisforslag).
Brugeravatar
klisby
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 203
Tilmeldt: tors 30. jul 2009 15:59
14
Postnummer: 8700 Horsens
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Horsens, Denmark

Re: Lad os forsætte diskutionen

Indlæg af klisby »

Nu har jeg så også lige oprettet en salgs annonce - og syntes det er meget svært at vurdere priserne på brugt udstyr.

Jeg tror ikke man skal regne med at score kassen på et salg, men jeg vil gerne beholde skindet på næsen ved et salg.

Eksempelvis ved min annonce mister jeg 10.000 kr på et år hvis dette sælges til den udbudte pris - og det er uden at priserne er de billigste/dyreste brugt priser jeg har set herinde.

Jeg har så valgt at sige at 10.000 kr. er min smerte tærskel og hvis jeg ikke kan få solgt til denne pris beholder jeg det selv.

Det er også utroligt svært at sætte pris på over 20+ ting - man bliver lidt nød til at skæve til hvad nyprisen er :-)
Brugeravatar
Bosse
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
Indlæg: 786
Tilmeldt: fre 23. mar 2007 15:59
17
Postnummer: 9000 Aalborg
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lad os forsætte diskutionen

Indlæg af Bosse »

hvem bestemmer hvad tingene skal koste og om tingene er for dyre i forhold til hvad?? Sælger

kan man ikke bare være glad hvis man finder noget der er billigere end nyt?? jo?

eller er vi ovre i at folk faktisk ikke har råd til denne hobby og tror tingene falder ned fra himlen gratis?? nej

er det tilladt at prutte om priserne når der ikke står at "prisen kan ikke forhandles"?? Man kan prøve, sælger bestemmer om han vil sælge. ikke køber.

kan man tillade sig at komme med et fuldstændigt latterligt billigt bud?? Se ovenstående

skal der sættes regler for dette?? (Bent Betjent) se ovenstående


Kan ikke se debatelementet i det desværre.
Nyt akvarie, opdateres snarest med billeder
viewtopic.php?f=93&t=21670&p=226186#p226186
huttelihut
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 410
Tilmeldt: tirs 20. apr 2010 18:27
14
Postnummer: 2610 Rødovre
Saltvand siden?: 2005

Re: Lad os forsætte diskutionen

Indlæg af huttelihut »

når noget er til salg vil man altid have den højeste pris, derfor sætter de fleste en høj pris til at starte med. som regel bliver prisen sat ned efter lidt tid uden et salg og derfor er det da godt at have lagt et bud selvom der står at prisen er fast. og hvem skal gøre sig til dommer over hvor lidt man må byde ?? . det der irriterer mig er at folk der intet har med salget at gøre vil blande sig hele tiden hvis man i deres øjne byder for lidt.
MMartin
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 962
Tilmeldt: man 20. aug 2007 16:22
16
Postnummer: 3600 Frederikssund
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: 3600 Frederikssund

Re: Lad os forsætte diskutionen

Indlæg af MMartin »

Bosse skrev:hvem bestemmer hvad tingene skal koste og om tingene er for dyre i forhold til hvad?? Sælger

kan man ikke bare være glad hvis man finder noget der er billigere end nyt?? jo?

eller er vi ovre i at folk faktisk ikke har råd til denne hobby og tror tingene falder ned fra himlen gratis?? nej

er det tilladt at prutte om priserne når der ikke står at "prisen kan ikke forhandles"?? Man kan prøve, sælger bestemmer om han vil sælge. ikke køber.

kan man tillade sig at komme med et fuldstændigt latterligt billigt bud?? Se ovenstående

skal der sættes regler for dette?? (Bent Betjent) se ovenstående


Kan ikke se debatelementet i det desværre.
Enig!

Er man utilfreds med prisen så må man jo bare lade være med at købe!

Jeg synes det er meget mere interessant at diskutere hvorfor de fleste butikker/forhandlere aldrig har priser på deres fisk og koraller. Jeg bliver altid glad når jeg får mails om nye sendinger fra diverse forhandlere, men desværre er der aldrig nogen priser på tingene. Jeg er helt færdig med at handle hos butikkerne af den grund. Gider ikke tage ud til en butik som, når de endelig får en sending hjem, kun har halv sløve fisk med parasitter, alt alt alt for dyre koraller og manglende priser.

Det var så lige mit sure opstød :beer: :wink:
Brugeravatar
AndersGS
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5279
Tilmeldt: søn 22. jun 2008 19:13
15
Postnummer: 9300 Sæby
Saltvand siden?: 2008
Kontakt:

Re: Lad os forsætte diskutionen

Indlæg af AndersGS »

Er det mig der sælger er det mig der bestemmer prisen, længere er den ikke.

Men det er da også naivt at se folk sælge deres 3 år gamle RSM til en højere pris end et nyt koster, fordi de har "opgraderet det". Folk burde nok indse, at når man pakker en vare ud af emballagen og tager den i brug så falder den i værdi.

Men samtidigt er der jo også nogen der sælger deres ting latterligt billigt! Se fx nielsk og hans koraller(tror der er mange forhandlere der "hader" ham :T ) :beer:

Men dejligt at se der er rimelig bred enighed om emnet :GO
Brugeravatar
pernoe1
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 575
Tilmeldt: tirs 26. feb 2008 22:58
16
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Hillerød

Re: Lad os forsætte diskutionen

Indlæg af pernoe1 »

Selvfølgelig er det sælger der prissætter, dog kan det godt irritere mig når et set-up, der tydeligvis har den del år på bagen og som ikke virker specielt gennemført koster det hvide ud af øjnene, hvilket resulterer i 6 sider BUMP....
Jeg synes generelt folk er gode til at finde et fornuftigt leje, jeg har også købt alt mit udstyr herinde brugt....
Jeg tror det er de færreste der ønsker et skidt "omdømme" herinde ved at tage røven på andre, så stor er vores fantastiske hobby trods alt ikke...
agent-m
Rev hummer
Rev hummer
Reactions:
Indlæg: 37
Tilmeldt: ons 6. jan 2010 14:39
14
Postnummer: 2400 København NV
Saltvand siden?: 2009

Re: Lad os forsætte diskutionen

Indlæg af agent-m »

jeg støtter fuldt ud foxface.forhandlere har vel en pligt til, lige som alle andre forretninger har, nemlig pligt til at oplyse priser i deres annoncer, samt skilte med priserne på deres fisk koraller m/m i butikken, forestil jer at shoppe i føtex en dag uden prisskilte.Jeg personlig syntes det er p.... irreterende at handle fek.s. i klovnefisken, næsten ingen priser på levende.
DEt var så mit sure opstød idag
god weekend
andersen2009
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 396
Tilmeldt: man 27. sep 2010 13:43
13
Postnummer: 5874 Hesselager
Saltvand siden?: 2010

Re: Lad os forsætte diskutionen

Indlæg af andersen2009 »

Lige butikker, der har jeg også hørt om forskellige priser, til forskellige personer... USERIØST..!!!

Jeg har selv en salgs-annonce herinde og har ingen pris på, men derimod "giv et bud". Jeg har sindsyg svært ved at prissætte mine ting og som sælger, vil man jo gerne have mest muligt for sine ting. Men folk gider så ikke at give et bud, så en pris er måske i virkeligheden det bedste eller hvad..???

PS... Grunden til at folk ikke "gider" at sætte en pris,er nok manglende efterspørgelse på produktet.!



Kenneth
Med venlig hilsen
Kenneth

Jeg startede med ingenting og har da det meste endnu.!!
Brugeravatar
dybet
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 237
Tilmeldt: tirs 5. jan 2010 16:09
14
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2002

Re: Lad os forsætte diskutionen

Indlæg af dybet »

"Kan ikke se debatelementet i det desværre."

enig.

en god handel er hvor hverken koeber eller saelger foeler sig snydt. end of story.
jim
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 297
Tilmeldt: søn 26. okt 2008 12:09
15
Postnummer: 4640 Fakse
Saltvand siden?: 2008

Re: Lad os forsætte diskutionen

Indlæg af jim »

jeg syntes snart man skal passe på man ikke laver regler for alt. der er klart der er mange ting det er alt for dyre her inde, det er helt normalt at en brugt vare koster ca 50 % af nyprisen. men der er da op til folk selv at prissætte, og det er da også op til folk selv om man vil komme med et bud på en vare. hvis man ikke kan tåle det så sælg på dba eller lad være med at sælg. Hvis man ikke vil acceptere den pris man bliver budt er det jo bare at sige nej tak. Det er slet ikke så svært :)
MMartin
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 962
Tilmeldt: man 20. aug 2007 16:22
16
Postnummer: 3600 Frederikssund
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: 3600 Frederikssund

Re: Lad os forsætte diskutionen

Indlæg af MMartin »

Jeg tænker tit at der må være en grund til at forhandlerene ikke har priser på deres fisk og koraller.... Som forbruger må en pris da være det mindste man kan forlange og det må da også være i forhandleres interesse at sætte priser på sine ting.......

Og en anden ting..... Jeg gider ikke give 385 kr for en picasso aftrækker i klovnfisken når jeg kan få den hos Moby for 173 kr!!!!!

Surt surt opstød igen igen :W
Brugeravatar
Nolan
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3822
Tilmeldt: man 27. mar 2006 23:25
18
Postnummer: 8970 Havndal
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Demstrup

Re: Lad os forsætte diskutionen

Indlæg af Nolan »

andersen2009 skrev:...
Jeg har selv en salgs-annonce herinde og har ingen pris på, men derimod "giv et bud". Jeg har sindsyg svært ved at prissætte mine ting og som sælger, vil man jo gerne have mest muligt for sine ting. Men folk gider så ikke at give et bud, så en pris er måske i virkeligheden det bedste eller hvad..???
...
Kenneth
Tjah, sådan en annonce uden pris men med "gi et bud", tænder min indre djævel. Er det en vare jeg har interesse i, kommer der et skambud uden lige fra min side. Gerne under 1% af nyprisen.
... ja, det er udelukkende for at fremprovokere en reaktion og den udebliver også sjældent. Det har jeg fået meget sjov ud af, når jeg finder ting på DBA til 1kr. og "Gi et bud" :W

Du ved jo godt, hvad du vil have for varen, så sæt da en pris på !

/Kim
Brugeravatar
DDT2
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1558
Tilmeldt: lør 30. dec 2006 15:19
17
Postnummer: 4190 Munke Bjergby
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Syd- og Vestjælland

Re: Lad os forsætte diskutionen

Indlæg af DDT2 »

Nolan skrev:
andersen2009 skrev:...
Jeg har selv en salgs-annonce herinde og har ingen pris på, men derimod "giv et bud". Jeg har sindsyg svært ved at prissætte mine ting og som sælger, vil man jo gerne have mest muligt for sine ting. Men folk gider så ikke at give et bud, så en pris er måske i virkeligheden det bedste eller hvad..???
...
Kenneth
Tjah, sådan en annonce uden pris men med "gi et bud", tænder min indre djævel. Er det en vare jeg har interesse i, kommer der et skambud uden lige fra min side. Gerne under 1% af nyprisen.
... ja, det er udelukkende for at fremprovokere en reaktion og den udebliver også sjældent. Det har jeg fået meget sjov ud af, når jeg finder ting på DBA til 1kr. og "Gi et bud" :W

Du ved jo godt, hvad du vil have for varen, så sæt da en pris på !

/Kim
der må jeg sgu give dig ret folk ved udemærket godt hvor deres smertegrænse er. Sæt en pris på og evt bud oven i hvis folk synes prisen er lige i overkanten eller lign.

ud over dette så er det da en lidt meningsløs diskution for man kan bare lade de annoncer være som man mener priser err for dyre på!
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: Lad os forsætte diskutionen

Indlæg af Hougaard »

jim skrev:jeg syntes snart man skal passe på man ikke laver regler for alt.
"Man" laver bestemt heller ikke regler omkring priser på salg-forummet. Folk kan forlange hvad de vil, hvis der er ikke er en køber til det bliver det nok ikke solgt - Det samme gælder selvfølgelig også forhandlere...
zimba
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 124
Tilmeldt: man 18. dec 2006 14:29
17
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: jylland

Re: Lad os forsætte diskutionen

Indlæg af zimba »

Lidt forvirret, handler den her tråd om at handle, eller handler den om at passe sig selv.
Man bliver gammel og grå for tidlig når man skal blande sig i andre folks affærer.
Og husk at efterlønsalderen er sat op, se der er noget at debattere.

Karl
Brugeravatar
Nolan
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3822
Tilmeldt: man 27. mar 2006 23:25
18
Postnummer: 8970 Havndal
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Demstrup

Re: Lad os forsætte diskutionen

Indlæg af Nolan »

zimba skrev:...
Og husk at efterlønsalderen er sat op, se der er noget at debattere.
Karl
Det kommer vel an på, om man overhovedet mener, der burde være nogen efterløn ?

/Kim
MMartin
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 962
Tilmeldt: man 20. aug 2007 16:22
16
Postnummer: 3600 Frederikssund
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: 3600 Frederikssund

Re: Lad os forsætte diskutionen

Indlæg af MMartin »

Nolan skrev:
zimba skrev:...
Og husk at efterlønsalderen er sat op, se der er noget at debattere.
Karl
Det kommer vel an på, om man overhovedet mener, der burde være nogen efterløn ?

/Kim
Hov hov.... Husk lige at os politiske interesserede ikke må diskuter politik i dette forum :G :beer:
jim
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 297
Tilmeldt: søn 26. okt 2008 12:09
15
Postnummer: 4640 Fakse
Saltvand siden?: 2008

Re: Lad os forsætte diskutionen

Indlæg af jim »

Hougaard skrev:
jim skrev:jeg syntes snart man skal passe på man ikke laver regler for alt.
"Man" laver bestemt heller ikke regler omkring priser på salg-forummet. Folk kan forlange hvad de vil, hvis der er ikke er en køber til det bliver det nok ikke solgt - Det samme gælder selvfølgelig også forhandlere...


du var min besked så ikke lavet som en fornærmelse, men som et svar til den første i tråden.
Besvar

Tilbage til "Forum generelt"