Bubble-Magus skummer - nogen som har kendskab til disse?
- ThomasE
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 7400 Herning
- Saltvand siden?: 2010
- Geografisk sted: Beijing, Kina
Bubble-Magus skummer - nogen som har kendskab til disse?
Hejsa.
Jeg faldt over en Bubble-Magus BM-NAC66 skummer paa akvariemarkedet den anden dag. Og da jeg allerede er igang med at planlaegge en stoorre tank naar jeg rejser hjem til Danmark, kunne jeg godt taenke mig at hoore om nogen af jer kender til disse?
Den jeg saa paa markedet er modellen BM-NAC66C.
http://www.bubble-magus.com/en/productShow.asp?id=965
Den koster 2700 rmb = 2160 dkk.
Der er en 79 sider lang traad paa reefcentral omkring Bubble-Magus og det ser ud til at folk kan lide dem. (jeg er kun naaet til side 17, men vil laese mig hele vejen igennem)
http://www.reefcentral.com/forums/showt ... ?t=1438511
Til nu kan jeg hoore at folk paa reefcentral anbefaler at tage en af modellerne med aquabee pumpe, eller eheim. Da Atman pumperne kan faa problemer (men da jeg kun er paa side 17 er svarene fra 2008 og maaske problemet er loost idag?)
Jeg regner med at det akvarie jeg skal have gang i naar jeg kommer hjem vil blive omkring 800-1000 liter + 450 liter sump. Hvordan ser man normalt paa en skummer her i "saltuniverset"? Hvis man har eks. 1400 liter vand total, sigter man saa efter en pumpe som kan klare 2000 liter? eller noojes man med en pumpe som er beregnet mere praecist til de ca. 1400 liter?
Her er de forskellige modeller Bubble-Magus laver:
http://www.bubble-magus.com/en/product. ... ctSort=293
Og... hvis jeg sigter efter en pumpe til ca. 1500 liter vand, ville I saa gaa efter en skummer med 2 pumper eller 1 pumpe? der er mange forskellige modeller. Baade med 1 og 2 pumper til den maengde vand jeg gaar efter.
Hvis ikke nogen har kendskab til den, saa kunne jeg maaske koobe en skummer med hjem til en her fra forum. Hvis nogen er interesserede? (kommer dog an paa om de kan skilles lidt ad, saa jeg nemmere kan putte dele i kufferten og den cylinder formede beholder som haandbagage.
Haaber nogen har nogle indspark herom?
God dag
Jeg faldt over en Bubble-Magus BM-NAC66 skummer paa akvariemarkedet den anden dag. Og da jeg allerede er igang med at planlaegge en stoorre tank naar jeg rejser hjem til Danmark, kunne jeg godt taenke mig at hoore om nogen af jer kender til disse?
Den jeg saa paa markedet er modellen BM-NAC66C.
http://www.bubble-magus.com/en/productShow.asp?id=965
Den koster 2700 rmb = 2160 dkk.
Der er en 79 sider lang traad paa reefcentral omkring Bubble-Magus og det ser ud til at folk kan lide dem. (jeg er kun naaet til side 17, men vil laese mig hele vejen igennem)
http://www.reefcentral.com/forums/showt ... ?t=1438511
Til nu kan jeg hoore at folk paa reefcentral anbefaler at tage en af modellerne med aquabee pumpe, eller eheim. Da Atman pumperne kan faa problemer (men da jeg kun er paa side 17 er svarene fra 2008 og maaske problemet er loost idag?)
Jeg regner med at det akvarie jeg skal have gang i naar jeg kommer hjem vil blive omkring 800-1000 liter + 450 liter sump. Hvordan ser man normalt paa en skummer her i "saltuniverset"? Hvis man har eks. 1400 liter vand total, sigter man saa efter en pumpe som kan klare 2000 liter? eller noojes man med en pumpe som er beregnet mere praecist til de ca. 1400 liter?
Her er de forskellige modeller Bubble-Magus laver:
Og... hvis jeg sigter efter en pumpe til ca. 1500 liter vand, ville I saa gaa efter en skummer med 2 pumper eller 1 pumpe? der er mange forskellige modeller. Baade med 1 og 2 pumper til den maengde vand jeg gaar efter.
Hvis ikke nogen har kendskab til den, saa kunne jeg maaske koobe en skummer med hjem til en her fra forum. Hvis nogen er interesserede? (kommer dog an paa om de kan skilles lidt ad, saa jeg nemmere kan putte dele i kufferten og den cylinder formede beholder som haandbagage.
Haaber nogen har nogle indspark herom?
God dag
- Esben
- Foxface
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 8700 Horsens
- Saltvand siden?: 1999
Re: Bubble-Magus skummer - nogen som har kendskab til disse?
Jeg så dem på Interzoo messen for 2 år siden. Kvaliteten virker ganske fornuftigt. Producenten er kineser, men derfor kan produktet jo være ganske fornuftigt.
Mini Reef - Facebook gruppe for saltvandsakvarister http://www.facebook.com/#!/groups/40647 ... rk_t=group
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
Jeg ville vælge deres BM220-CS2 model...
- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 6700 Esbjerg
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
- Kontakt:
pumpen er en Eheim 1262 pumpe som er storebroen til min skummer pumpe. men på deres side siger de at den kun bruger 39 W. men 1262 bruger 80 W ??? og en Eheim 1260 bruger 65 wHougaard skrev:Jeg ville vælge deres BM220-CS2 model...
Hvis det passer, så må du da godt lige kigge dernede efter en 1260 pumpe til mig.

For deres Eheim 1260 siger de kun bruger 33 W. hvor min bruger 65 W. men måske er kinesiske watt mindre end DK watt. ????????
Det er da skummel
Lige et offtopic spørgsmål mere. nogen der ved hvilken hjul deres skummer kører med?Eheim 1262 universalpumpe
Nr. 1262210
Ydelse: 3400 liter/timen.
Beskrivelse:
Elkabel: 1,7 meter (til indendørs brug).
Løftehøjde: 3,60 m.
Strømforbrug: 80W
Mål HxLxB: 161 x 218 x 116 mm.
Indsugning Ø mm/gevind: 28/G3/4"
Udstrømmer Ø mm/gevind: 18/G3/4"
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Kontakt:
Jeg antager at det er pga. forskellen i watt er fordi nålehjulet ikke har samme modstand som det normale "skovlhjul" og dermed ikke bruger så meget strøm.
- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Kontakt:
Så fik man fat i selve hjulet bare. mener du at man kan halvere sin watt forbrug ?????Hougaard skrev:Jeg antager at det er pga. forskellen i watt er fordi nålehjulet ikke har samme modstand som det normale "skovlhjul" og dermed ikke bruger så meget strøm.

Så skal vi da lige have fundet frem til sådan et hjul. Hjælp med links modtages gerne

- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Kontakt:
Ikke helt.. Det der står trykt på pumpen er jo med det skovlhjul som pumpe leveres med fra Eheim. Hvis en skummer producent putter et andet hjul i, typisk et nålehjul, så ændres modstanden i pumpen, og derved også strømforbruget.
- dan dj
- Kejser fisk
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 5492 Vissenbjerg
- Geografisk sted: 5492 Vissenbjerg
Løftehøjden har også noget at sige..!
Det som står på mærkepladen, er det som pumpen max. kan bruge..! Så det er ikke sikkert at den bruger det i deres skummer setup..!
Det som står på mærkepladen, er det som pumpen max. kan bruge..! Så det er ikke sikkert at den bruger det i deres skummer setup..!
- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Kontakt:
Ville det ikke være således at når en pumpe yder 65 W, og du har en given modstand pumpen skal flytte ved 65 W, at når modstanden så bliver mindre ved 65 W. så vil rotoren bare kører endnu hurtigere rundt???Hougaard skrev:Ikke helt.. Det der står trykt på pumpen er jo med det skovlhjul som pumpe leveres med fra Eheim. Hvis en skummer producent putter et andet hjul i, typisk et nålehjul, så ændres modstanden i pumpen, og derved også strømforbruget.
Giver det mening det jeg lige skrev ?
Og ville sådan en pumpe ikke forbruge de 65 W selv om man helt fjerner rotoren ?? eftersom det ikke er en interval pumpe ?
- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Geografisk sted: Støvring
din retur pumpe vil også bruge forskellige antal w alt efter hvor højt den skal presse vand!ronny.w skrev:Ville det ikke være således at når en pumpe yder 65 W, og du har en given modstand pumpen skal flytte ved 65 W, at når modstanden så bliver mindre ved 65 W. så vil rotoren bare kører endnu hurtigere rundt???Hougaard skrev:Ikke helt.. Det der står trykt på pumpen er jo med det skovlhjul som pumpe leveres med fra Eheim. Hvis en skummer producent putter et andet hjul i, typisk et nålehjul, så ændres modstanden i pumpen, og derved også strømforbruget.
Giver det mening det jeg lige skrev ?
Og ville sådan en pumpe ikke forbruge de 65 W selv om man helt fjerner rotoren ?? eftersom det ikke er en interval pumpe ?
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Kontakt:
Nej, for hovedparten af de pumper vi taler om er jo synkronpumper, dvs. de får deres hastighed fra vekselstrømmen (dvs. 50 Hz).ronny.w skrev:Ville det ikke være således at når en pumpe yder 65 W, og du har en given modstand pumpen skal flytte ved 65 W, at når modstanden så bliver mindre ved 65 W. så vil rotoren bare kører endnu hurtigere rundt???
- ThomasE
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 14
Hej igen.
Tak for uddybelsen omkring watt forbruget. Det giver ogsaa mening at et naalehjul som skal traekke luft rundt er mindre belastet end en normal pumpe som skal traekke vand rundt. (vand med luftbobler giver mindre modstand end vand alene og derved faerre watt)
Lige for at afslutte denne, saa maa jeg konkludere at de proover paa at snyde mig paa markedet alligevel.
Bubble Magus kan findes paa www.taobao.com til:
NAC7 (500-700 liter akvarium) til 699 rmb = 560 dkk
NAC66 (800-1200 liter akvarium) til 1250 rmb = 1000 dkk
NAC9 (1500-2000 liter akvarium) til 999 rmb = 800 dkk (tror denne er special tilbud, da det er uber billigt)
Da jeg er haardt ramt af saltvands sygen og igang med at koobe et ekstra 300 liter akvarium og 1 eller 2 stk paa ca. 100 liter samt ca. 100 liter sump.
Hvad vil I saa anbefale?
Her er link til de forskellige skummere:
1. Koobe en NAC7 nu (saa kan jeg teste om stoojniveau osv. er taaleligt) og naar jeg rejser tilbage til Danmark koober jeg en ekstra NAC7. Saa akvariet jeg starter op i Danmark bliver renset af 2 stk NAC7 (regner med at skulle have ca. 1000 liter akvarium med ca. 600 liter sump naar jeg drager tilbage). En anden fordel kunne maaske vaere at den ene skummer kunne skumme meget toort og den anden lidt mere vaadt? Hvis der er noget at vinde ved det?
2. Koobe en NAC9 nu, som maaske er lige overdimensioneret nok til de ca. 600 liter vand jeg starter op her i Kina? Eneste jeg er nervoos for og som afholder mig i at vaelge NAC9 er at pumpen er dobbelt saa kraftfuld. Og rent stoojmaessigt mener jeg at 2 stk NAC7 med mindre pumper vil larme mindre end een stor pumpe?
Brb??? Det ender nok med at jeg koober NAC9, da jeg syntes det er utroligt meget skimmer jeg faar for pengene.
Pft.
Thomas
Tak for uddybelsen omkring watt forbruget. Det giver ogsaa mening at et naalehjul som skal traekke luft rundt er mindre belastet end en normal pumpe som skal traekke vand rundt. (vand med luftbobler giver mindre modstand end vand alene og derved faerre watt)
Lige for at afslutte denne, saa maa jeg konkludere at de proover paa at snyde mig paa markedet alligevel.
Bubble Magus kan findes paa www.taobao.com til:
NAC7 (500-700 liter akvarium) til 699 rmb = 560 dkk
NAC66 (800-1200 liter akvarium) til 1250 rmb = 1000 dkk
NAC9 (1500-2000 liter akvarium) til 999 rmb = 800 dkk (tror denne er special tilbud, da det er uber billigt)
Da jeg er haardt ramt af saltvands sygen og igang med at koobe et ekstra 300 liter akvarium og 1 eller 2 stk paa ca. 100 liter samt ca. 100 liter sump.
Hvad vil I saa anbefale?
Her er link til de forskellige skummere:
1. Koobe en NAC7 nu (saa kan jeg teste om stoojniveau osv. er taaleligt) og naar jeg rejser tilbage til Danmark koober jeg en ekstra NAC7. Saa akvariet jeg starter op i Danmark bliver renset af 2 stk NAC7 (regner med at skulle have ca. 1000 liter akvarium med ca. 600 liter sump naar jeg drager tilbage). En anden fordel kunne maaske vaere at den ene skummer kunne skumme meget toort og den anden lidt mere vaadt? Hvis der er noget at vinde ved det?
2. Koobe en NAC9 nu, som maaske er lige overdimensioneret nok til de ca. 600 liter vand jeg starter op her i Kina? Eneste jeg er nervoos for og som afholder mig i at vaelge NAC9 er at pumpen er dobbelt saa kraftfuld. Og rent stoojmaessigt mener jeg at 2 stk NAC7 med mindre pumper vil larme mindre end een stor pumpe?
Brb??? Det ender nok med at jeg koober NAC9, da jeg syntes det er utroligt meget skimmer jeg faar for pengene.
Pft.
Thomas
- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Kontakt:
Der er skam også luft bobler i mit vand hehe. Men det er hjulet til forskel. men min eheim 1260 er skam også en skummer pumpeThomasE skrev:Hej igen.
Den sidder på denne der skummer
http://www.grotech.de/ENGLISH/index.php ... s5000liter
Men thomasE når du modtager din skummer hvad enten det er med en Eheim 1260 eller 1262 Pumpe på. gider du tage hjulet ud og tage et billede af den, og måske så lige oploade den herinde til beskuelse. For holder det stik som hougaard siger, så kan sådan et hjul skære 30 W forbrug af min pumpe. også vil jeg sætte ind på at fremskaffe sådan et hjul til min skummer
- ThomasE
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 14
Hej Ronny.
Jeg er lige gaaet igang med denne traad fra ultimatereef.com, der er meget interessant laesning. Saa du faar lige linket her:
http://www.ultimatereef.net/forums/show ... p?t=223401
Der er baade folk som taler for og imod. Saa du maa lige danne dit eget syn paa sagen. (men kan til info tilfooje at mit akvarie har koort i 2 maaneder nu og selvom min skummer har nappet masser af alger fra refugiet. Saa er det som om hjulet bare skaerer disse i smaa stykker og kaster dem videre i skummeren. Saa paa min billige kineser skummer, har jeg INGEN problemer med skidt i hjulet paa pumpen.
Noget siger mig dog, at hvis man saetter et andet hjul i en pumpe uden at modde spaendingen, saa vil pumpen stadig faa den samme kraft tilfoort i stroom. Og hjulet burde bare suse endnu hurtigere rundt? men omvendt saa virker en pumpe vha. magneter og omdrejningerne burde derfor vaere begraenset pga. dette, saa maaske du har ret og kan reducere stroom forbruget paa din pumpe i og med at der er mindre modstand for pumpen at arbejde med? Maaske nogen med lidt mere el viden kan svare paa hvad der sker i denne sammenhaeng?
Jeg vil til slut lige sige, WOW, sikke et svin af en skimmer du har dig der. Jeg ved ikke om man ikke skal passe paa med at modde noget udstyr som i forvejen burde vaere vel gennemtaenkt og sat op paa en anden maade? Jeg mener den er jo rigtig laekker den skimmer du har, saa Grotech har sikkert sat skimmeren op paa bedste vis. Og mesh wheel teknikken er 15 aar gammel, saa de har sikkert vaeret inde over den loosning ogsaa?
Anyways, hvis du vil saa hoorer jeg gerne prisen paa et mesh wheel til 1260'eren. Det koster jo ikke noget at spoorge... og jeg kunne forestille mig at prisen her i Kina er iblandt de billigste? Jeg kommer fra Herning og skal hjem til jul, hvis du kan vente saa laenge. Ellers sender jeg den med posten fra Kina som en "gave" saa burde du slippe for told og moms.
Sig til hvis du er intr. saa vender jeg retur!
P.S. Den skummer jeg koober herude bliver en NAC7 eller NAC9. Der er simpelthen en verden til forskel paa pris og ydelse i forhold til de andre modeller fra BM. Saa jeg faar ikke mulighed for at kunne sende et billede af Eheim 1260 hjulet.
P.P.S. Kunne ioovrigt stadig godt bruge et hint om hvad I vil goore? 1xNAC9 eller 2xNAC7? Jeg er som beskrevet ovenfor nervoos for at NAC9'eren larmer mere, grundet EEN stor pumpe fremfor 2 paa halv kraft.
Thomas
Jeg er lige gaaet igang med denne traad fra ultimatereef.com, der er meget interessant laesning. Saa du faar lige linket her:
http://www.ultimatereef.net/forums/show ... p?t=223401
Der er baade folk som taler for og imod. Saa du maa lige danne dit eget syn paa sagen. (men kan til info tilfooje at mit akvarie har koort i 2 maaneder nu og selvom min skummer har nappet masser af alger fra refugiet. Saa er det som om hjulet bare skaerer disse i smaa stykker og kaster dem videre i skummeren. Saa paa min billige kineser skummer, har jeg INGEN problemer med skidt i hjulet paa pumpen.
Noget siger mig dog, at hvis man saetter et andet hjul i en pumpe uden at modde spaendingen, saa vil pumpen stadig faa den samme kraft tilfoort i stroom. Og hjulet burde bare suse endnu hurtigere rundt? men omvendt saa virker en pumpe vha. magneter og omdrejningerne burde derfor vaere begraenset pga. dette, saa maaske du har ret og kan reducere stroom forbruget paa din pumpe i og med at der er mindre modstand for pumpen at arbejde med? Maaske nogen med lidt mere el viden kan svare paa hvad der sker i denne sammenhaeng?
Jeg vil til slut lige sige, WOW, sikke et svin af en skimmer du har dig der. Jeg ved ikke om man ikke skal passe paa med at modde noget udstyr som i forvejen burde vaere vel gennemtaenkt og sat op paa en anden maade? Jeg mener den er jo rigtig laekker den skimmer du har, saa Grotech har sikkert sat skimmeren op paa bedste vis. Og mesh wheel teknikken er 15 aar gammel, saa de har sikkert vaeret inde over den loosning ogsaa?
Anyways, hvis du vil saa hoorer jeg gerne prisen paa et mesh wheel til 1260'eren. Det koster jo ikke noget at spoorge... og jeg kunne forestille mig at prisen her i Kina er iblandt de billigste? Jeg kommer fra Herning og skal hjem til jul, hvis du kan vente saa laenge. Ellers sender jeg den med posten fra Kina som en "gave" saa burde du slippe for told og moms.
P.S. Den skummer jeg koober herude bliver en NAC7 eller NAC9. Der er simpelthen en verden til forskel paa pris og ydelse i forhold til de andre modeller fra BM. Saa jeg faar ikke mulighed for at kunne sende et billede af Eheim 1260 hjulet.
P.P.S. Kunne ioovrigt stadig godt bruge et hint om hvad I vil goore? 1xNAC9 eller 2xNAC7? Jeg er som beskrevet ovenfor nervoos for at NAC9'eren larmer mere, grundet EEN stor pumpe fremfor 2 paa halv kraft.
Thomas
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Kontakt:
Det ville være rigtigt hvis det var en jævnstrømsmotor, men da det er vekselstrøm pumper vil pumpen altid køre rundt med en hastighed der passer til frekvensen af strømmen (50Hz i DK). Det er også derfor disse pumper bliver omtalt som synkron pumper.ThomasE skrev:Noget siger mig dog, at hvis man saetter et andet hjul i en pumpe uden at modde spaendingen, saa vil pumpen stadig faa den samme kraft tilfoort i stroom. Og hjulet burde bare suse endnu hurtigere rundt? men omvendt saa virker en pumpe vha. magneter og omdrejningerne burde derfor vaere begraenset pga. dette, saa maaske du har ret og kan reducere stroom forbruget paa din pumpe i og med at der er mindre modstand for pumpen at arbejde med? Maaske nogen med lidt mere el viden kan svare paa hvad der sker i denne sammenhaeng?
- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Kontakt:
Det ville være sindsyg lækkert, hvis du gad det. og du må da gerne sende en derude fra. har aldrig fået post fra kina af førThomasE skrev:
Thomas

Så kan vi lige finde en pris på sådan et hjul, så overfører jeg nogen mønter til dig. eller skal det være i Ching mønter ?
- ThomasE
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 14
Selvfoolgelig gider jeg det!!! Hehe, jeg traekker jo viden og information fra dig/jer. Saa hvis I har brug for noget den anden vej, saa vil jeg gerne undersooge og hjaelpe saa meget som jeg nu kan herfra.
Min kinesiske akvarieven som snakker halv engelsk er en super gut. Det var ham som viste mig BM skummernes reelle pris herude. Og selvom jeg kan sooge mange ting paa taobao paa engelsk vil jeg skyde paa at det kun er 10% hits jeg faar den vej, taobao er kinesisk og med kinesisk skrift = der skal sooges med kinesisk skrift for at faa det rigtige udvalg (og den med google translate gaar ikke, da det ikke er korrekt nok til soogning). Saa ham kan vi ogsaa bruge i fremtiden, selv naar jeg er rejst hjem til Danmark en dag.
Jeg bestiller sgu nok den Bubble Magus NAC7 imorgen. Eller kan man koore en meget overdimensioneret skummer paa en mindre vandmaengde? Der er stadig kun 240 kr op til en som skulle kunne klare 1500-2000 liter vand. (NAC7). Jeg er godt nok i tvivl...
Min kinesiske akvarieven som snakker halv engelsk er en super gut. Det var ham som viste mig BM skummernes reelle pris herude. Og selvom jeg kan sooge mange ting paa taobao paa engelsk vil jeg skyde paa at det kun er 10% hits jeg faar den vej, taobao er kinesisk og med kinesisk skrift = der skal sooges med kinesisk skrift for at faa det rigtige udvalg (og den med google translate gaar ikke, da det ikke er korrekt nok til soogning). Saa ham kan vi ogsaa bruge i fremtiden, selv naar jeg er rejst hjem til Danmark en dag.
Jeg bestiller sgu nok den Bubble Magus NAC7 imorgen. Eller kan man koore en meget overdimensioneret skummer paa en mindre vandmaengde? Der er stadig kun 240 kr op til en som skulle kunne klare 1500-2000 liter vand. (NAC7). Jeg er godt nok i tvivl...
-
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 9800 Hjørring
- Saltvand siden?: 2020
Kan du skyde en bm nac6 hjem til mig? ;P og hvad er prisen på ssådan en der ovre?
- ThomasE
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 14
Hej AllanH
Jeg har svaret paa din pb.
En NAC6 koster 599 rmb eller ca. 480 kr, men jeg ved ikke om fragten til dk er for dyr for 1 skimmer? Hvis andre er interesserede, saa er det nok optimalt at bestille 2 eller 3 og sende dem samlet til DK?
Omvendt kan man godt blive imponeret over billige fragt priser ud af Kina, hvis pakken er lille og let. Saa jeg proover at spoorge ind til hvad fragten er for 1 skimmer.
Og til sidst, jeg kan evt. tage den med hjem naeste gang jeg skal til DK, men det bliver nok foorst slut Juli eller August.
God dag
Jeg har svaret paa din pb.
En NAC6 koster 599 rmb eller ca. 480 kr, men jeg ved ikke om fragten til dk er for dyr for 1 skimmer? Hvis andre er interesserede, saa er det nok optimalt at bestille 2 eller 3 og sende dem samlet til DK?
Omvendt kan man godt blive imponeret over billige fragt priser ud af Kina, hvis pakken er lille og let. Saa jeg proover at spoorge ind til hvad fragten er for 1 skimmer.
Og til sidst, jeg kan evt. tage den med hjem naeste gang jeg skal til DK, men det bliver nok foorst slut Juli eller August.
God dag
- AndersBoerglum
- Rev haj
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 9800 Hjørring
- Saltvand siden?: 2011
- Geografisk sted: Hjørring-Nordjylland
Fik i nogensinde testet en Bubble magus?
Mvh:
Anders Børglum Christensen.
Anders Børglum Christensen.