Prisen på Ricordea skiver....
- pernoe1
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Hillerød
Prisen på Ricordea skiver....
Hej Allesammen
Jeg har lagt mit akvarie om til rent fiskeakvarie og kigger i den forbindelse efter skiver...
Har længe været fascineret af Ricordea florida og Ricordea yuma, men synes priserne på disse skiver
er utroligt høje. Har været rundt til forskellige forhandlere på Sjælland og har nu lige set indlægget fra Ribe Zoo-center, hvor
skiverne koster i omegnen af 400 - 450 kroner stykket.
Er dette normalprisen på sådanne skiver?
Mange hilsner
Christian
Jeg har lagt mit akvarie om til rent fiskeakvarie og kigger i den forbindelse efter skiver...
Har længe været fascineret af Ricordea florida og Ricordea yuma, men synes priserne på disse skiver
er utroligt høje. Har været rundt til forskellige forhandlere på Sjælland og har nu lige set indlægget fra Ribe Zoo-center, hvor
skiverne koster i omegnen af 400 - 450 kroner stykket.
Er dette normalprisen på sådanne skiver?
Mange hilsner
Christian
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4293 Dianalund
Re: Prisen på Ricordea skiver....
Sindssygt! I så fald har jeg en mindre sten med en 10 stykker på du gerne må hente for 3000 kr
Kan ikke tro de skal være så dyre. Har du kigget hos Deepocean, der også snart tager på tur igen.
Hvis du endelig skulle være interesseret, så vil jeg gerne være med til noget fællesbestilling fra www.whitecorals.de. De har nogle flotte skiver også
:
http://www.whitecorals.com/de/Tiere/Bla ... orida.html

Hvis du endelig skulle være interesseret, så vil jeg gerne være med til noget fællesbestilling fra www.whitecorals.de. De har nogle flotte skiver også

- pelle64
- Dværg kejser
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 3520 Farum
Carsten/Decocean sælger dem også billigere. Jeg mener det var ca. 500 kr. for en sten med 5-10 stk. på.
Mads Jensen
- Engelquist
- Site Admin
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 1993
Whitecorals flotte skiver ligger da omkring 40 euro - med forsendelse og moms ender det med at blive mindst samme pris som herhjemme...?Schwensen skrev:Sindssygt! I så fald har jeg en mindre sten med en 10 stykker på du gerne må hente for 3000 krKan ikke tro de skal være så dyre. Har du kigget hos Deepocean, der også snart tager på tur igen.
Hvis du endelig skulle være interesseret, så vil jeg gerne være med til noget fællesbestilling fra http://www.whitecorals.de. De har nogle flotte skiver også:
Iøvrigt var de meget dyrere for 4-5 år siden- da kunne du få lov til at slippe en tusse for en flot ricordia hos en forhandler...
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.
- AndersGS
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9300 Sæby
- Saltvand siden?: 2008
- Kontakt:
Er de stadig så dyre!?
Med venlig hilsen
Anders
Coralreef.dk
Artikelarkiv fra Coralreef.dk
570 L Display - 180 L sump (Nedlagt)
Anders
Coralreef.dk
Artikelarkiv fra Coralreef.dk
570 L Display - 180 L sump (Nedlagt)
- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6700 Esbjerg
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
- Kontakt:
normalen er 100-200 kr. stykket
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4293 Dianalund
Ja, men til gengæld har de også nogle ret specielle farver, som man ikke lige se så tit.engelquist skrev:Whitecorals flotte skiver ligger da omkring 40 euro - med forsendelse og moms ender det med at blive mindst samme pris som herhjemme...?Schwensen skrev:Sindssygt! I så fald har jeg en mindre sten med en 10 stykker på du gerne må hente for 3000 krKan ikke tro de skal være så dyre. Har du kigget hos Deepocean, der også snart tager på tur igen.
Hvis du endelig skulle være interesseret, så vil jeg gerne være med til noget fællesbestilling fra http://www.whitecorals.de. De har nogle flotte skiver også:
Iøvrigt var de meget dyrere for 4-5 år siden- da kunne du få lov til at slippe en tusse for en flot ricordia hos en forhandler...
- Niller
- Foxface
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8800 Viborg
- Geografisk sted: Viborg
Nu er det jo svært at generalisere priser for både koraller og fisk. Og det er jo også et spørgsmål om både udbud og efterspørgsel som alt andet.
Ricordea Florida har altid været mine favoritter og jeg har givet fra 100 til 500 kr stykket. Tosset!! tja men de er søde og nuttet jo.
Har haft vel 30 forskellige farver. Og der var da skiver jeg ville sælge for en flad 50ér og nogen jeg ikke ville sælge for 500 kr.
Jeg har nu skåret min bestand ned til 5-8 forskellige da jeg lavede om. Og ingen af de nuværende blir solgt til en 50ér
Men har nu heller ingen tilsalg pt.
Men finder du en rød...ikke lyserød eller fimset rød. Tja så er jeg jo nok den tossede der vil gi de 500 kr.
Så hvis du lader være at generalisere ricordea, men finder de specielle farver som ikke mange andre har. Så skal den vel være dyre end de alm. ikk.
Held og lykke med købet
Ricordea Florida har altid været mine favoritter og jeg har givet fra 100 til 500 kr stykket. Tosset!! tja men de er søde og nuttet jo.
Har haft vel 30 forskellige farver. Og der var da skiver jeg ville sælge for en flad 50ér og nogen jeg ikke ville sælge for 500 kr.
Jeg har nu skåret min bestand ned til 5-8 forskellige da jeg lavede om. Og ingen af de nuværende blir solgt til en 50ér

Men finder du en rød...ikke lyserød eller fimset rød. Tja så er jeg jo nok den tossede der vil gi de 500 kr.
Så hvis du lader være at generalisere ricordea, men finder de specielle farver som ikke mange andre har. Så skal den vel være dyre end de alm. ikk.

Held og lykke med købet

Jan
- TorbenC
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 6760 Ribe
For Ricordea Yuma ja - Hvis du kan få Ricordea Florida i gode farver til 100,- pr. stk., så vil jeg gerne have 1000 stk.ronny.w skrev:normalen er 100-200 kr. stykket
- pernoe1
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
Jeg skal ikke nødvendigvis bruge farver som ingen andre har, vil bare gerne have nogle skiver der ikke er grønne 
Men uanset farven så er de skiver jeg er stødt på utroligt dyre....

Men uanset farven så er de skiver jeg er stødt på utroligt dyre....
- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Kontakt:
Som jeg skriver kommer du af med 100-200 kr. og vil du have 1000 stk. er det så kontant afregning?TorbenC skrev:For Ricordea Yuma ja - Hvis du kan få Ricordea Florida i gode farver til 100,- pr. stk., så vil jeg gerne have 1000 stk.ronny.w skrev:normalen er 100-200 kr. stykket
- Esben
- Foxface
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 8700 Horsens
- Saltvand siden?: 1999
Der er stor forskel på prisen på dem. Som så mange andre koraller. Når at farverne er lidt ud over det sædvanlige, ja så koster de altså bare boksen.
Mini Reef - Facebook gruppe for saltvandsakvarister http://www.facebook.com/#!/groups/40647 ... rk_t=group
- TorbenC
- Rev haj
- Reactions:
- 19
Ricordea Florida - fra samler der har tilladelse til 100,- pr. stk.ronny.w skrev:Som jeg skriver kommer du af med 100-200 kr. og vil du have 1000 stk. er det så kontant afregning?TorbenC skrev:For Ricordea Yuma ja - Hvis du kan få Ricordea Florida i gode farver til 100,- pr. stk., så vil jeg gerne have 1000 stk.ronny.w skrev:normalen er 100-200 kr. stykket
Bring em on.
Det skal self. være i Hi-grade farver.
- krebs36
- Naso kirurg
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 3480 Fredensborg
- Geografisk sted: Fredensborg -Nordsjælland
Hej.
Der kan købes flotte Ricordea Florida på Ebay. Har selv købte nogle derfra for ca. 1½ år siden, og de lever i bedste velgående, og det var en fin forsendelse og god kvalitet. Der er en der handler med dem der, og han har masser. Han har både "køb nu" og kan også "byde" på dem.
Der kan købes flotte Ricordea Florida på Ebay. Har selv købte nogle derfra for ca. 1½ år siden, og de lever i bedste velgående, og det var en fin forsendelse og god kvalitet. Der er en der handler med dem der, og han har masser. Han har både "køb nu" og kan også "byde" på dem.

Nu med kun 160L vand, og LED lys.
- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Kontakt:
Jeg spørger igen vil du have 1000 stk. som ligger mellem 100-200 kr. så drop alt det der bring em on. Så skal jeg skaffe dig 1000 stk. så gør jeg det.TorbenC skrev:Ricordea Florida - fra samler der har tilladelse til 100,- pr. stk.ronny.w skrev:Som jeg skriver kommer du af med 100-200 kr. og vil du have 1000 stk. er det så kontant afregning?TorbenC skrev:For Ricordea Yuma ja - Hvis du kan få Ricordea Florida i gode farver til 100,- pr. stk., så vil jeg gerne have 1000 stk.ronny.w skrev:normalen er 100-200 kr. stykket
Bring em on.
Det skal self. være i Hi-grade farver.
- TorbenC
- Rev haj
- Reactions:
- 19
Jamen, stik mig en kopi af din tilladelse til at handle med levende dyr, en Proof of origin, så kigger vi på det.
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Har du et link??krebs36 skrev:Hej.
- pernoe1
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
Jeg har kun kunnet finde en fra USA og det er sgu for dyrt...
- TorbenC
- Rev haj
- Reactions:
- 19
De kan købes i USA til 100-200,- men dertil skal der lige smides en gang fragt og moms oveni - Så er der oppe i DK pris.
- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Kontakt:
Torben c Drop alt det der, skal du have 1000 stk. så skal jeg nok sørge for at alt er i orden. lad være med at være høj i hatten hvis du ikke kan bakke det op.TorbenC skrev:Jamen, stik mig en kopi af din tilladelse til at handle med levende dyr, en Proof of origin, så kigger vi på det.
Når jeg siger jeg kan skaffe til 100-200 kr. stykket. så kan jeg. nu er det så bare op til dig om, du vil drage den videre.
Og stille endnu flere krav for at hoppe uden om, så som kun hi tech farver osv. og kun i 10 cm. skiver og kun hvis der er lilla i alle sammen osv.
Jeg skaffer 1000 stk. recordia florida skiver til dig til den aftalte pris, det er det det drejer sig om
Skal du have 1000 stk. så skaffer jeg dem
- kenneth145
- Dragefisk
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4400 Kalundborg
- Geografisk sted: kalundborg
Så skide være med det... jeg lemmer foret.. stik mig for 70 kr blandet..ronny.w skrev:Torben c Drop alt det der, skal du have 1000 stk. så skal jeg nok sørge for at alt er i orden. lad være med at være høj i hatten hvis du ikke kan bakke det op.TorbenC skrev:Jamen, stik mig en kopi af din tilladelse til at handle med levende dyr, en Proof of origin, så kigger vi på det.
Når jeg siger jeg kan skaffe til 100-200 kr. stykket. så kan jeg. nu er det så bare op til dig om, du vil drage den videre.
Og stille endnu flere krav for at hoppe uden om, så som kun hi tech farver osv. og kun i 10 cm. skiver og kun hvis der er lilla i alle sammen osv.
Jeg skaffer 1000 stk. recordia florida skiver til dig til den aftalte pris, det er det det drejer sig om

Mvh. Kenneth boserup
nu med 500 l saltvand..
nu med 500 l saltvand..
- kenneth145
- Dragefisk
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4400 Kalundborg
- Geografisk sted: kalundborg
Men alt andet lige.. så havde decocean en del sten hjemme sidst jeg var der. i vilde farver der var 10-15 blandede skiver på hver sten til 500 spir. det er da meget fair syntes jeg
Mvh. Kenneth boserup
nu med 500 l saltvand..
nu med 500 l saltvand..
- TorbenC
- Rev haj
- Reactions:
- 19
Snak ordenligt til mig til at starte med! Jeg gider ikke dine kæphøje dumsmarte bemærkninger!ronny.w skrev:Torben c Drop alt det der, skal du have 1000 stk. så skal jeg nok sørge for at alt er i orden. lad være med at være høj i hatten hvis du ikke kan bakke det op.TorbenC skrev:Jamen, stik mig en kopi af din tilladelse til at handle med levende dyr, en Proof of origin, så kigger vi på det.
Du kan jo sammenligne kedelige brune el. grønne ricordea til 100-200,- pr. stk., med nogen der faktisk har farve! (Hi grade) DERFOR stiller jeg krav. Kan du ikke komme med en Proof of origin på dem, samt en fremvise din tilladelse til at handle med dyr, jamen så er der jo slet ikke nogen deal.
Jeg prøver ikke på at hoppe uden om, jeg prøver bare at bevise at du ikke kan tilbyde SAMME PRODUKT til 100,- EOD herfra.
- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Kontakt:
Jamen herre gud torben, nu ligger landet således at jeg godt kan skaffe dig dem. men tviler på at du har 200,000 kr. til at kunne bruge på recordia florida skiver.
Og tag endelig ikke fejl af hvad jeg kan skaffe og ikke skaffe.
Og hvorfor bliver du ved med at hænge dig på 100 kr. når jeg siger mellem 100-200 kr. det er ligesom det tråden handler om. hvor du siger at det ikke kan lade sig gøre.

og du får dem selvfølgelig i
Ricordea florida (green/blue)
Ricordea florida (red/orange)
Og tag endelig ikke fejl af hvad jeg kan skaffe og ikke skaffe.
Og hvorfor bliver du ved med at hænge dig på 100 kr. når jeg siger mellem 100-200 kr. det er ligesom det tråden handler om. hvor du siger at det ikke kan lade sig gøre.

og du får dem selvfølgelig i
Ricordea florida (green/blue)
Ricordea florida (red/orange)
- TorbenC
- Rev haj
- Reactions:
- 19
Det er sekundære farver - og de er derfor ikke pengene værd.. netop hvad jeg troede.. eller vidste nærmere.
Jeg hænger mig i 100,- da du skriver 100,-
Nu er det lige pludselig 200,- ved 1000 stk.
Men smid da nogle billeder af dem du siger du kan skaffe.. vil da virkeligt gerne se dem.
Og stop din latterlige tone, gider ikke at høre på den - Du opfører dig som en 7 årig.
Jeg hænger mig i 100,- da du skriver 100,-
Nu er det lige pludselig 200,- ved 1000 stk.
Men smid da nogle billeder af dem du siger du kan skaffe.. vil da virkeligt gerne se dem.
Og stop din latterlige tone, gider ikke at høre på den - Du opfører dig som en 7 årig.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8000 Århus C
Kan i ikke tage det her over pb i stedet for at ødelægge tråden for os andre..!
Syntes faktisk at Ronny har holdt en sober tone denne gang.!
Torben hvis du gerne vil have en stak billige skiver, så skal du da kun være glad for at manden vil hjælpe dig!
Syntes faktisk at Ronny har holdt en sober tone denne gang.!
Torben hvis du gerne vil have en stak billige skiver, så skal du da kun være glad for at manden vil hjælpe dig!
- røntved
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9320 Hjallerup
- Geografisk sted: Klokkerholm-Hjallerup
- Kontakt:
Var der ikke en der havde et link til Ricordea på ebay i tyskland?????
http://www.mittlapp.dk
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
- Han$en
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2990 Nivå
- Saltvand siden?: 2006
http://shop.ebay.de/i.html?_kw=ricordea ... pos=&gbr=1røntved skrev:Var der ikke en der havde et link til Ricordea på ebay i tyskland?????
Portoen kan nok ikke svare sig

[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic[/center]
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic[/center]
- TorbenC
- Rev haj
- Reactions:
- 19
Kan i ikke tage det her over pb i stedet for at ødelægge tråden for os andre..!
Syntes faktisk at Ronny har holdt en sober tone denne gang.! [/quote] Æh? Læs lige hans post igen
For dem der ikke kender til dem jeg efterspørger, som butikkerne sælger til 450,- pr. skive - Det er Ricordea florida som er flerfarvede (ex. munden)
Fx. er de blå/orange/grønne i én skive.
Som fx.

Dem han siger han kan skaffe, er med garanti som disse:

De er MAKS 30-40,- værd pr. skive.
Syntes faktisk at Ronny har holdt en sober tone denne gang.! [/quote] Æh? Læs lige hans post igen
Han skriver at han kan skaffe Ricordea florida til 100-200,- - Jeg skriver at jeg gerne vil have 1000 stk. i så fald de er hi-grade i farverne - Det kan han ikke skaffe.AndersNT skrev:Torben hvis du gerne vil have en stak billige skiver, så skal du da kun være glad for at manden vil hjælpe dig!
For dem der ikke kender til dem jeg efterspørger, som butikkerne sælger til 450,- pr. skive - Det er Ricordea florida som er flerfarvede (ex. munden)
Fx. er de blå/orange/grønne i én skive.
Som fx.

Dem han siger han kan skaffe, er med garanti som disse:

De er MAKS 30-40,- værd pr. skive.
- røntved
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9320 Hjallerup
- Geografisk sted: Klokkerholm-Hjallerup
- Kontakt:
Linket er udløbet. Det kan godt være at portoen ikke kan betale sig, men hvis alternativet er 2 grålige skiver på 3cm og 1 cm på en lille sten til 500 kr
som jeg gav. Ja så giver jeg gerne lidt til porto.
som jeg gav. Ja så giver jeg gerne lidt til porto.
http://www.mittlapp.dk