ID.....
- Lord Mike
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4684 Holmegaard
- Saltvand siden?: 2002
Tak Mads, Men jeg er ikke sikker på det er en Merulina, men dertil skal bestemt også siges at jeg heller ikke er sikker i min sag. Men hvorfor jeg ikke tror det er en Merulina er fordi den ikke har nogle polypper ude hverken om dagen eller om natten, som min Merulina ellers har.
Jeg havde en idé om at det måske kunne være en montipora art af en slags, men igen heller ikke sikker.
Jeg vil gerne finde det helt rigtige navn da jeg er igang med en opdatering af min hjemmeside hvor der kommer navne på koraller og fisk. Men korallen er faktisk købt inde i klovnfisken, så det kan være Thomas kan hjælpe.
Men ellers hvis der er nogle derude der har en idé om hvad denne koral hedder så skriv gerne
Jeg havde en idé om at det måske kunne være en montipora art af en slags, men igen heller ikke sikker.
Jeg vil gerne finde det helt rigtige navn da jeg er igang med en opdatering af min hjemmeside hvor der kommer navne på koraller og fisk. Men korallen er faktisk købt inde i klovnfisken, så det kan være Thomas kan hjælpe.
Men ellers hvis der er nogle derude der har en idé om hvad denne koral hedder så skriv gerne

- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Tjaa jeg ved det ikke selv jeg bladrede blot lige en bog hurtigt igennem efter et match 
Men flot er den da
Syntes dog dit lys er nooooget lilla i det

Men flot er den da

Syntes dog dit lys er nooooget lilla i det

Mvh
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen
[/center]
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen

- mads-fisk
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 2400 København NV
- Saltvand siden?: 2003
- Geografisk sted: 2400, KBH. NV,
- Kontakt:
Ok. var skam også mest af alt et skud i tågerne. Husk dog på at Merulina kan se ud på en helt masse forskellige måder og der er faktisk flere af dem, der ikke har synlige polypper.Lord Mike skrev:Tak Mads, Men jeg er ikke sikker på det er en Merulina, men dertil skal bestemt også siges at jeg heller ikke er sikker i min sag. Men hvorfor jeg ikke tror det er en Merulina er fordi den ikke har nogle polypper ude hverken om dagen eller om natten, som min Merulina ellers har.
Hvor tykt er dens skelet?
-Mads
Indehaver af AcroFarm DK
Indehaver af AcroFarm DK
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Ja det er ikke et dårligt bud ifølge de bøger jeg har heller !Lord Mike skrev:På RC mener de det er en pachyseris speciosa, hvilken der også ser mest sandsynlig ud.
Nå men hvornår kan jeg få et fragment af den ???

Mvh
Brian
[/center]
Brian