Bingocallers RSM130
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2010
Re: Bingocallers RSM130
Har prøvet præcis det samme med en ildhalekutling - der er røget 3 stk på klovnfiskekontoen - det kan fandme ikke lide dem desværre.
Jeg har 4 rejer - den røde er en Lysmata debelius
Frygter lidt at mine to dannbrogsrejer har taget billeten - har ikke set dem i 2 uger. Det kan være min Picasso har snuppet dem - det virker bare vildt efterson at de var meget større end den - og at den ikke har snuppet den lille Lysmata debelius.
Det plejede ellers altdi at være fremme
Jeg har 4 rejer - den røde er en Lysmata debelius
Frygter lidt at mine to dannbrogsrejer har taget billeten - har ikke set dem i 2 uger. Det kan være min Picasso har snuppet dem - det virker bare vildt efterson at de var meget større end den - og at den ikke har snuppet den lille Lysmata debelius.
Det plejede ellers altdi at være fremme
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 5210 Odense NV
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Fyn
gemmer de sig ikk bare imellem stenene, det kan jo være at de har været oppe og slås med aftrækkeren...
Jeg fatter ikke det med mine sekstribede gylter, det er jo normalt en meget hårdfør fisk!
Hvordan går det med muslingen? Din LSD fisk spiser jo også planarier, Fodrer du den staedig i en flaske, hvis du har gjort det overhovedet?
Jeg fatter ikke det med mine sekstribede gylter, det er jo normalt en meget hårdfør fisk!
Hvordan går det med muslingen? Din LSD fisk spiser jo også planarier, Fodrer du den staedig i en flaske, hvis du har gjort det overhovedet?
retro baljen 2023: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=96905
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
Ja det er meget underligt med de rejer der! De kommer heller ikke frem når der fodres ?
Muslingen har det ganske fint - dog har LSD taget billetten. Den spiste fint af sit foder i sit lille hus og svømmede glad og tilfreds rundt. En dag lå den på bunden og så meget ked ud af det (Ja det så sgu sådan ud) og 3 timer senere var den død desværre. Så fik Anemonen dog lidt at tygge på
Muslingen har det ganske fint - dog har LSD taget billetten. Den spiste fint af sit foder i sit lille hus og svømmede glad og tilfreds rundt. En dag lå den på bunden og så meget ked ud af det (Ja det så sgu sådan ud) og 3 timer senere var den død desværre. Så fik Anemonen dog lidt at tygge på

Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
- Rean
- Palet kirurg
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 8260 Viby Jylland
- Saltvand siden?: 2009
- Kontakt:
Har du monteret din skummer i venstre side af skummerkammeret?
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
Nej den sidder og højre side? Man kan da ikke få den til at sidde i venstre? Magneten sidder inde i kabelrummet
- Rean
- Palet kirurg
- Reactions:
- 16
- Kontakt:
Ja, sådan sidder min også. Syntes bare det lignede på et af dine billeder at den sad i venstre side. Og kunne heller ikke lige forstå hvordan
Har du gjort noget for at gøre den lydløs? Har du modded den?

- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
Altså min er lydløs - men ja den er moddet ved at sætte et stykke slange ud igennem toppen med en skrue på - og så lukke helt for den originale luftskrue. Gør det 10 x nemmere at justere luften. Søg evt. på post fra Hansen eller StigJest herinde - mener de havde en gang i en tråd om hvordan og hvorledes det gøres med billeder etc. Ellers er det jo altid youtube - der fandt jeg også en video
- Rean
- Palet kirurg
- Reactions:
- 16
- Kontakt:
Altså sådan her:
[video][/video]
[video][/video]
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
Samme video som jeg brugte - jeg borede dog et hul i toppen og hev slangen ud igennem der